Mám zmíněnou verzi- ten starší 2.0 CDTI 125kW a vše výše uvedené sedí, až na to odhlučnění. Skvělé odhlučnění může napsat jen někdo, kdo s tím autem nepřekročil 120. Odlhučnění podvozku i aerodynamický hluk jsou bohužel podprůměrné, za mě největší slabina jinak velmi fajn auta. Uvažuju o dodatečném odhlučnění. Bohužel sedí i problémy s NOx senzory- já koupil auto se 60tkm a v 63 tkm měnil NOx č.2 za zmíněných 20 tisíc. Za dalších 5 měs. se měnila el. vzpěra kufru, to bylo za 15. Tak snad bude chvíli klid.... Před koupí (ojetina 2018) jsem taky zvažoval benzín/diesel a 1.5T mi přislo na plně naložený kombík slabý, ten 2.0T pouze s 4x4 , tudíž výrazně vyšší náklady za vše. Ten diesel je vážně slyšet jen při prudkém zrychlování z místa, jinak hlukem neruší a výkonu dostatek.Shr3k píše: ↑pon 28 bře 16:29A poslední test Opel Insignia Sports Tourer 2.0 CDTI AT8 Elegance Business v 50/2021 psal David Šprincl:
I po čtyřech letech od premiéry je druhá generace insignie jedním z nejhezčích aut třídy. Dobře že to Opel s modernizací, kterou jsme představili loni, nepřeháněl. Protože třeba uvnitř je tahle pamětnice uživatelsky tak vstřícná! Coby řidič ovládáte vše důležité postaru tlačítky. A když na to přijde, stačí hledět dopředu čelním sklem, kam průhledový displej promítá to podstatné od rychlosti po pokyny navigace. Z pohledu bezpečnosti na jedničku! K tomu si připočtěme výborná sedadla, královský prostor vzadu a výborně přístupný a rozhodně ne malý kufr.
Že je insignia poslední mincí z dob svébytného postavení značky Opel, se projevuje i pod kapotou. Základ vyvinutý za časů GM si nepotykal s možností montáže motorů nového koncernu Stellantis, a tak tu máme nadále známý dieselový dvoulitrový čtyřválec CDTI. Po nastartování se ozve hrubším chodem, na na druhou stranu je samotná insignia skvěle odhlučněným autem, od podvozku neslyšíte skoro nic a i mrazivý prosincový vzduch mizí po karoserii jak letní vánek. Mohutný zátah nafťáku oceníte hlavně na dálnici, kde je půldruhé tuny těžké auto až překvapivě živé. Navíc výborně hladí rozbité silnice, do zatáček se vrhá s chutí. Kombíku úplně nesedí jen město: trošku otravuje znatelná turbodíra po sešlápnutí plynu a ani spotřeba není žádný zázrak. Zatímco dálnici zvládne i za šest litrů, ve městě se klidně dostane přes devět.
Nový Opel Insignia - benzín, nebo nafta?
Re: Nový Opel Insignia - benzín, nebo nafta?
Re: Nový Opel Insignia - benzín, nebo nafta?
Měl sis připlatit za odhlučňovací paket...
2022 BMW 540xdT, 2019 Mazda2 1.5 Skyactiv-G A/T
2022 BMW K 1600 B
WWW.MAZDAKLAN.CZ
2022 BMW K 1600 B
WWW.MAZDAKLAN.CZ
Re: Nový Opel Insignia - benzín, nebo nafta?
něco takového fakt existuje a nemyslí se tím jen dvojitá skla jako u jiných výrobců?
Re: Nový Opel Insignia - benzín, nebo nafta?
Asi ten odhlučňovací paket nemám, skla mi přijdou obyčejný- kupoval jsem ojetinu, nebylo na výběr i kdyby to člověk předem chtěl. Asi opravdu půjdu cestou dodatečného odhlučnění, pak už budu s autem asi spokojenej, pokud se neobjeví další závady.
Shrek: výměna oleje v automatu v 80 tis. je ok? Plánuju při příští roční prohlídce. Kolik asi vydrží Flexride tlumiče? Vím, že se v Insigniích vyznáš....díky
Shrek: výměna oleje v automatu v 80 tis. je ok? Plánuju při příští roční prohlídce. Kolik asi vydrží Flexride tlumiče? Vím, že se v Insigniích vyznáš....díky
Re: Nový Opel Insignia - benzín, nebo nafta?
Noise Insulation Package (+AJW - window style laminated) kód BS1, součáct paketu Innovation pack LPDW
Active Noise Cancellation (AJH - Safety net restraint provision (35/47 only)+AJT - Safety net restraint provision (35/47 only) kód NKC
2022 BMW 540xdT, 2019 Mazda2 1.5 Skyactiv-G A/T
2022 BMW K 1600 B
WWW.MAZDAKLAN.CZ
2022 BMW K 1600 B
WWW.MAZDAKLAN.CZ
Re: Nový Opel Insignia - benzín, nebo nafta?
Já jsem měnil v 50, ale mám tam 320 koní... Flexride IMO kolem 150-200, podle terénu.
2022 BMW 540xdT, 2019 Mazda2 1.5 Skyactiv-G A/T
2022 BMW K 1600 B
WWW.MAZDAKLAN.CZ
2022 BMW K 1600 B
WWW.MAZDAKLAN.CZ