BMW Divize
Re: BMW Divize
Svor by si chcel na tu 330i? Svor ako taky je fajn ale zit sa bez toho da. Ale najcastejsie jazdim v sport rezime, kde to ta elektronika viac svorne. To ma bavi aj pri beznej jazde, nie je to len o jazde bokom. Mal som ho aj na mazde a tam by som si to nevedel predstavit bez, take male hrave. Ale nebol elektronicky riadeny. Takze ak uz do toho sypes, chod do toho. Prilezitost vyskusat co ti to prida.
Re: BMW Divize
Při běžné jízdě to poznáš jak? Právě si myslím, že pro běžnou jízdu bych se bez toho obešel. Na zimu je svor dobrý vždy. Imo by stačil svor a nemusí dělat xDrive. Kamarád co měl 335i + miatu, tak jízdu si víc užil s mazdou + svor. No 335i pustil a místo ní vzal RS3.. a stále je největší zábava s "blbou" mazdou..
Re: BMW Divize
@Predseda: co sa tyka olejovej vane, tak tam ani origo BMW nedava tesniaci tmel. Len cisto nove tesnenie, ktore je gumovo kovove. Tam je hlavne dorazne potrebne dat vsetky nove srouby na vanu. Kedze su hlinikove a dotahovane momentom, tak ak ich prepouzijes znova, povolia a bude to tiect.
Popri vani len nove silentbloky motora by som dal. Plus ked chces,tak novy starter
Co sa tyka svoru, tak s nim je auto v zakrutach a uz len s vypnutym preklzom ovela viac citatelnejsie a predvidatelnejsie.
Open diff ti nezachrani ani elektronicka nahrazka, ktora sa potom spolieha uz len na stabilizaciu vozidla, ked to prepiskne. Pri vypnutej aj stabilizacii ta uz nema co zachranovat.
Pri open diff si musis davat sakra pozor, ked to ide trochu bokom a potom to chyti grip a rozhodi auto a ked sa laknes a ides na brzdu, alebo das velmi "throttle lift" a moc volant a este to rozhodis viac ,tak nestihnes ani kontry davat
Popri vani len nove silentbloky motora by som dal. Plus ked chces,tak novy starter
Co sa tyka svoru, tak s nim je auto v zakrutach a uz len s vypnutym preklzom ovela viac citatelnejsie a predvidatelnejsie.
Open diff ti nezachrani ani elektronicka nahrazka, ktora sa potom spolieha uz len na stabilizaciu vozidla, ked to prepiskne. Pri vypnutej aj stabilizacii ta uz nema co zachranovat.
Pri open diff si musis davat sakra pozor, ked to ide trochu bokom a potom to chyti grip a rozhodi auto a ked sa laknes a ides na brzdu, alebo das velmi "throttle lift" a moc volant a este to rozhodis viac ,tak nestihnes ani kontry davat
Re: BMW Divize
Duke: díky za info. Tak tu pastu jsem koupil zbytečně, ale nevadí no. Nové šrouby mám, to je jasný Ty silentbloky se zdají být oukej. Zvažoval jsem je.
Nad svorem teda začínám uvažovat. Ten qualfie nebo jak se to píše je za cca 30 vč. daně. Tak když se mi to podaří vynákladovat, tak proč ne.
Nad svorem teda začínám uvažovat. Ten qualfie nebo jak se to píše je za cca 30 vč. daně. Tak když se mi to podaří vynákladovat, tak proč ne.
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5661
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW Divize
Myslim, ze quaife bude fajn
(trosku historicke a le viac nez vypovedajuce video)
(trosku historicke a le viac nez vypovedajuce video)
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Re: BMW Divize
tohle video jsem koukal. Zároveň si říkám za těch 240-260 koni nebo kolik tam je - zda to není málo. Přeci jen on jede s 335d co ukroutí i pinďoura
BTW svornost často davaji v % - mám to chápat tak že 100% = otáčka kol je 1:1. A třeba 25% svornost = na 1 otáčku levého kola připadají 4 otáčky kola pravého?
BTW svornost často davaji v % - mám to chápat tak že 100% = otáčka kol je 1:1. A třeba 25% svornost = na 1 otáčku levého kola připadají 4 otáčky kola pravého?
Re: BMW Divize
No ja ti nevim, s open diffem se ti naopak utrhne jen jedno kolo a zacne se protacet, takze ta ztrata neni tak "brutalni" jako kdyz se ti trhnou obe kola se svorem. A utrhnout je je taky tezsi, protoze se ti svorem zvysil grip na zadni naprave. Prekmit s tim ze se to chytlo, bych cekal, ze bude spis hrozit vic u LSD. Ale nikdy se mi to nestaloDuke_Luke píše: Co sa tyka svoru, tak s nim je auto v zakrutach a uz len s vypnutym preklzom ovela viac citatelnejsie a predvidatelnejsie.
Open diff ti nezachrani ani elektronicka nahrazka, ktora sa potom spolieha uz len na stabilizaciu vozidla, ked to prepiskne. Pri vypnutej aj stabilizacii ta uz nema co zachranovat.
Pri open diff si musis davat sakra pozor, ked to ide trochu bokom a potom to chyti grip a rozhodi auto a ked sa laknes a ides na brzdu, alebo das velmi "throttle lift" a moc volant a este to rozhodis viac ,tak nestihnes ani kontry davat
Re: BMW Divize
Taky bych řekl, že jízda se svorem vzadu je klidnější, tak nějak jako furt zabírají obě kola, zatímco u open se stávalo, že jedno z kol ztratilo kontakt a začalo se protáčet, což zadek krapet rozhazovalo.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
Predseda: zle som sa vyjadril, nemyslel som beznu jazda ala kochacka alebo ist po nakup. Ale myslels som rychlu jazdu na hrane v zakrutach ale nie za ucelom driftovania.
Re: BMW Divize
Ide o to, aky maximalny rozdiel v momente je medzi kolesami. Ak mas napr svornost 25% tak to maximalny rozdiel medzi lavym a pravym. Takze napr. jedno bude ma 62,5% sily a druhe 37,5% sily.Předseda píše:tohle video jsem koukal. Zároveň si říkám za těch 240-260 koni nebo kolik tam je - zda to není málo. Přeci jen on jede s 335d co ukroutí i pinďoura
BTW svornost často davaji v % - mám to chápat tak že 100% = otáčka kol je 1:1. A třeba 25% svornost = na 1 otáčku levého kola připadají 4 otáčky kola pravého?