Převodovky v Audinách - manuály i automaty
-
- Pan Řidič
- Příspěvky: 284
- Registrován: pon 09 úno 13:42
Re: Převodovky v Audinách - manuály i automaty
Ach so, to je slusny narast.
Re: Převodovky v Audinách - manuály i automaty
Ty to oznaceni neustale motas. Pokud pises o manualu, nemuzes zminovat prevodovky s pismenem „D“ na zacatku, to jsou automaty. Koncernove manualy jsou „M“. Druhe pismeno znaci pro jakou zastavbu ta prevodovka je. Q znaci zastavbu pro motory napric.Werry píše:O převodovkách ve 2.0 TDI 130 kW opravdu nikdo nemáte informace? Vím, že do předohrabu se dával Multitronic, který byl na štíru se spolehlivostí sám o sobě.
Co ale manuál v předohrabu? (je zde DQ350, kterou mají ostatní koncernoví sourozenci, anebo už DL382-7?)
Co Quattro s manuálem - DQ350 nebo DL382-7?
Cili manual MQ350 (Audi S3) neni mozne do A4 a vyse davat, tam musi mit Audi opet vlastni reseni, ale netusim jak to znaci.
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27942
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Převodovky v Audinách - manuály i automaty
Ale funguje tomartinecko píše:Ach so, to je slusny narast.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Převodovky v Audinách - manuály i automaty
Máš pravdu, opět jsem se upsal =D.ctrl_j píše:Ty to oznaceni neustale motas. Pokud pises o manualu, nemuzes zminovat prevodovky s pismenem „D“ na zacatku, to jsou automaty. Koncernove manualy jsou „M“. Druhe pismeno znaci pro jakou zastavbu ta prevodovka je. Q znaci zastavbu pro motory napric.Werry píše:O převodovkách ve 2.0 TDI 130 kW opravdu nikdo nemáte informace? Vím, že do předohrabu se dával Multitronic, který byl na štíru se spolehlivostí sám o sobě.
Co ale manuál v předohrabu? (je zde DQ350, kterou mají ostatní koncernoví sourozenci, anebo už DL382-7?)
Co Quattro s manuálem - DQ350 nebo DL382-7?
Cili manual MQ350 (Audi S3) neni mozne do A4 a vyse davat, tam musi mit Audi opet vlastni reseni, ale netusim jak to znaci.
M je pro manuály (VW, Škoda). D automaty (y).
Osobně je mi jedno, co za skříň ve 2.0 TDI 130 kW v Audinách je. Jde mi o to, na kolik je to dimenzované. Příští rok chci řešit nové auto, tak shrozmažďuji informace, jestli je prostor pro lehčí chip .
Re: Převodovky v Audinách - manuály i automaty
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... nsmissions
Tady je to hezky přehledně, co která převodovka umí
List of DSG variants
Name Orientation Ratios Max. torque (N·m) Clutch type
DQ200 Transversal 7 250 Dry
DQ250 Transversal 6 400 Wet
DQ380[20] Transversal 7 380 Wet
DQ381 Transversal 7 420-430 Wet
DQ500 Transversal 7 600 Wet
DQ511 Transversal 10 550 Wet
DL382 Longitudinal 7 400 Wet
DL501 Longitudinal 7 600 Wet
Tady je to hezky přehledně, co která převodovka umí
List of DSG variants
Name Orientation Ratios Max. torque (N·m) Clutch type
DQ200 Transversal 7 250 Dry
DQ250 Transversal 6 400 Wet
DQ380[20] Transversal 7 380 Wet
DQ381 Transversal 7 420-430 Wet
DQ500 Transversal 7 600 Wet
DQ511 Transversal 10 550 Wet
DL382 Longitudinal 7 400 Wet
DL501 Longitudinal 7 600 Wet
Re: Převodovky v Audinách - manuály i automaty
Trošku to tu oživím - DL501 asi nebude ve 160 kW verzi (bez ohledu na předohrab nebo Quattro), jelikož MTM nabízí chip pouzectrl_j píše:Obecne vzato je strop dvouspojek 600 Nm, nad tuto hranici uz maji klasicke tipronic HDM automaty od ZF (Audi to znaci AL551-8Q), tim se nemusime zabyvat. Tam by mel byt strop 700 Nm a u prevodovky AL951-8Q pak 1000 Nm.
V tom strednim spektru by mely byt ctyri prevodovky:
DL382-7Q
DL382-7F
DL501-7Q
DL511-7Q
Ja se domnivam, ze DL382 se montuje do vsech 2.0 TDI a tech nejslabsich 3.0 TDI 140-160 kW a zaroven <500 Nm, DL501 do 160-200 kW a zaroven ≥500 Nm). DL511 se dava do S6 (to vim jiste).
pro 200 kW verzi, které umí zvednou krouťák na 685 Nm viz zde: https://www.mtm-online.de/konfigurator/ ... c7ATDI200q Pro 160 kW chip nenabízí. Tím pádem ve 160 kW verzi bude s největší pravděpodobností nějaké slabší ústrojí.