
Jinak mě by odrazovala ta bouračka a keramiky (kromě ceny)
Keramiky jsou to nejlepsi, co na tom aute je, posouvaji ho o uroven vyse. Uplne jina vyuzitelnost dynamiky, uplne jiny komfort, mnohem bezpecnejsi jizda. Ale kdo chce, muze si je vymenit za ocelfoji píše:Tam to bude držet cenu jenom proto že je to auto pro celebritě![]()
Jinak mě by odrazovala ta bouračka a keramiky (kromě ceny)
Skoro bych si vsadil, že poslední bude až G80...Snowman000 píše:Tak o V8 atmo vsetci vedia ze sa proste sere...tato R6 sa zatial ukazuje o dost spolahlivejsie. A posledna M3 s MT bude len jedna a je velka pravdepodobnost ze to je prave tato...
To sere, ale taky to jsou zname problemy na ktere uz jsou pripravena reseni a za 10-20 let bude uplne jedno zda ma F80 lepsi dynamiku a je celkove lepsu nez E90, protoze to vsechno stejne bude pomale proti elektromobilum, ale atmosfericky rev z tech aut bude mit jen jedno ... Jinak ciste investicne se za ty 2 mega da koupit CSL s silenou prevodovkou, ale jizdne to bude urcite senzacniSnowman000 píše:Tak o V8 atmo vsetci vedia ze sa proste sere...tato R6 sa zatial ukazuje o dost spolahlivejsie. A posledna M3 s MT bude len jedna a je velka pravdepodobnost ze to je prave tato...
Tak zaruka je zaruka, servis je servis. Servis je v podstate bezcenny. Cili zaruka je samozrejme Repair, 5 let/200tkm, je to i v nadpisuvasco píše:Tak mi třeba chybí info k té záruce/servisu, jestli to je jen Service Inclusive nebo Plus nebo Repair
Neslo, alespon ne v kombinaci, ne MY2018, moznosti uz nebyly takove, byla to vybehovkavasco píše:Taky té výbavy tam šlo dát ještě trošku víc, než extended leather a asistenti.
Nechapu, co nekomu vadi na keramicevasco píše:Pro mě by byla no-go specka (barva, keramika) a cena, která atakuje stejně vybavenou M4 v totožné výbavě do výroby po slevě.
Viz vyse, M3 MY2018 nemozne, oficialne kvuli vyjimecnosti M3 CS (i kdyz ta je nutne s DKG). Nechapal jsem, ale bylo to naprosto striktni. Koupe bez CCB nepripadala v uvahu, neprobehlo by to, takze to nekdo z BMW vybehal jako komplikovane reseni bokem pro stareho zakaznika M a vim, ze je takova jedna jedina. MY2017 to jeste slo, pred CS.vasco píše:A poslední dotaz - co je na kombinaci MT + keramice za zvláštní nestandardní přání? Neměl jsem nikdy info, že by tahle kombinace byla u M3/M4 problém.
Predrazenyvasco píše: Jo a kdyby někdo chtěl, moje MT F80 je taky na prodej, za 1 bez...
Rad bych tomu veril a rad sa budem mylit, ale tak nejak si myslim, ze tu "Pure" verziu do sveta neposlu...kazdy gram CO2 sa pocita...vasco píše:Skoro bych si vsadil, že poslední bude až G80...
Kazda M3 mala a ma svoj investicny potencial a ano CSL bola len jedna, iked CSL so 17tisic km bude stat omnoho viac ako spominane 2 mega. Skor bych povedal, ze je skoda ak ma byt M3 odkazana na to stat niekde a cakat na dalsieho prekupnika co si ju nikdy poriadne neuzije...Vrooom píše:To sere, ale taky to jsou zname problemy na ktere uz jsou pripravena reseni a za 10-20 let bude uplne jedno zda ma F80 lepsi dynamiku a je celkove lepsu nez E90, protoze to vsechno stejne bude pomale proti elektromobilum, ale atmosfericky rev z tech aut bude mit jen jedno ... Jinak ciste investicne se za ty 2 mega da koupit CSL s silenou prevodovkou, ale jizdne to bude urcite senzacni
Tady bych ty 2 mega vsadil radeji
https://www.ar-cars.cz/bmw-rada-3-m3-csl-coupe
Ale tu investicni cast beru s humorem...
Auto to je hezky.