Teď jsem jel z práce a zaskočila mě další věc. Když vytočím kola úplně do boku, třeba při parkování, tak musím v jednom místě překonat větší odpor volantu. Potom to samé když kola rovnám.
Možná to je normální, ale Audi mi to nedělala.
Co mě ale zaskočilo je to, že auto brutálně táhne podle náklonu silnice. Když je cesta maličko zkosená do leva, tak táhne tam, a naopak.
No nic.. rychle udělat evidenčku a pak to zaparkuju do servisu.
BMW E46 | Nestabilní při jízdě nad ~100 km/h
Re: BMW E46 | Nestabilní při jízdě nad ~100 km/h
rozšířeníHol1c píše:Myslíš jako na zvednutí auta?
Prvně bych zajel na geo a pak dělal závěry. Když sem měnil siláče a pak jel na první seřízení geo, tak si to taky dělalo co chtělo.
Re: BMW E46 | Nestabilní při jízdě nad ~100 km/h
Díky spooone. Koukal na net, a v angličtině se to jmenuje "tramlining" - zkrátka že auto jede podle nerovností na silnici, místo aby je přejelo.
Píšou přesně co ty - dát lepší silentbloky a nechat seřídit.
Zkusím, uvidím. Díky!
Tomáš
Píšou přesně co ty - dát lepší silentbloky a nechat seřídit.
Zkusím, uvidím. Díky!
Tomáš
Re: BMW E46 | Nestabilní při jízdě nad ~100 km/h
jak velky tam sou kola a siroky gumy? me i Astra taky taha za volant ve vyjetych kolejich na 17/225. castecne to je normalni.
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
Re: BMW E46 | Nestabilní při jízdě nad ~100 km/h
První bych zkusil jiný gumy. Pak zvedák, vyvěsit kola a pajsrem zkusit vůle v uložení a čepech. I nepatrný mají značně negativní vliv na jízdní vlastnosti. I jen unavený silenty, bez jakýchkoli negativních průvodních jevů, zásadně zhorší auto. Strongflex urethany do ramen přední i zadní nápravy vyjdou kolem 10tis. A různý síly na volantu, to bych zkontroval horní uložení předních tlumičů.
https://www.strongflex.eu/en/1092-e46
https://www.strongflex.eu/en/1092-e46
RWD
Re: BMW E46 | Nestabilní při jízdě nad ~100 km/h
Kucí, díky všem za rady. Nechal jsem udělat přední tlumiče a geometrii, a auto už jede normálně. Geometrii prý rovnali o 15 centimetrů - tak nevím, jestli si dělali srandu, nebo to byl jen vtip. Každopádně už to frčí, díky!
Re: BMW E46 | Nestabilní při jízdě nad ~100 km/h
tak 15 centimetrů asi né, to by vypadalo jak v kresleným filmu a asi by to moc nejelo. Ale 15 milimetrů by tam být mohlo a to je už dost masakr. Teda pokud se myslí sbíhavost. To už by se gumy tratily před očima, co by to dělalo s řízením radši nedomýšlet. Každopádně to není jen tak, to se samo neudělá. Buď nějaká velká rána do podvozku nebo veliký ignorantství po opravě něčeho na podvozku. Jen kouskem špagátu by se to dalo změřit přesněji.