Diky za odpoved. Hladam auto na vikendy, v zime to jazdene nebude vobec. Ranne vikendove jazdy po peknych okreskach, raz za rok Alpy (najcastejsie Grossglockner) o parkrat do roka trackday (Silesia Ring a Slovakiaring). Viac ako 10000 km za rok s tym nenajazdim. Coupe pre 4 osoby je vyhodou, ale netrvam na tom - moze byt tiez dvojmiestne.pjanda píše:Jde o to, po cem presne touzite, z tech par vet je tezke soudit, co hledate predevsim. Ona i posledni M3 je dobre auto, pokud nekoho bavi treba chytat zadek pri prejizdeni z pruhu do pruhu na mokru ve 180 na pul plynu 4 apod. a nevadi mu spotreba asi tak na 1,5nasobku ospravedlnitelneho maxima.Jedi píše:pjanda: Dobry den, zvazujem kupu M2 Competition manual. Nie vsetko sa mi na tom aute paci, motoru tiez podla mna chyba vykonova spicka. Doporucite mi nieco ine za podobne peniaze (70-80k EUR)? Keby to malo byt o dost zaujimavejsie, zniesol by som aj dobry automat. Dakujem.
Obecne vzato nejake nekompromisne skvele auto v teto tride dnes z meho pohledu neexistuje, takze clovek musi vetsinou vybirat co za co vymeni. BMW jsou porad dobre v kombinacei manual + vysoky vykon, ale osobne mam pocit, ze uz ten zbytek za manual nestoji.
Chce-li nekdo maximalni hodnotu za penize, auto tak rychle, ze uz to v praxi nelze zasadne posunout dal s cimkoli a nesezere ho to financne, je to ted podle me nekdy ze spickovych hot hatchu na MQB. Latka je tady tak vysoko, ze ji pak prekonate o 10 procent autem za 200 % ceny. Chce-li nekdo jit jeste nejak rozumne dal, pak snad jedine Porsche. Pokud to muze byt kupe a nemusi byt se 4 sedadly, tak Cayman? Pokud musi, tak 911? Za 70-80t€ se sezene slusna, byt ne nova...
BMW Divize
Re: BMW Divize
Re: BMW Divize
Snowman: Bude to druhe auto - vikendovka. Zimne pneu na to kupovat nebudem, pojde hlavne o radost z jazdy. Jazdil si RS3 Sportback a TT RS? Mas porovnanie "back to back"? Diky
Re: BMW Divize
Pokial ide o vikendovku tak by som kategoriu hothatch vobec neriesil. Tie auta su z principu jeden velky kompromis. Nehovorim ze nedokazu pobavit, ale len v ramci toho ze dokazu sluzit cez pracovny tyzden na bezne pouzitie. U vikendovky mas tu vyhodu ze nepotrebujes riesit priestor, komfort ani spotrebu, takze by bola skoda to zabit niecim, co sa snazi byt vsetkym a nicim poriadne. Ja mam ako vikendovku roky caymana a nemenil by som. V tomto aute dostavas koncepciu ktoru ti ziadne BMW ani ine konvencne auto neponukne a pritom to nestoji nezmysel. Ci uz v nakupe, alebo prevadzke.
Samozrejme zalezi aj na tom, co ti pride zabavne. Ako povedal pjanda, niekoho bavi davat boky na pockanie (M4), niekomu ide o show a bublajucu V8 (Mustang 5.0) a niekto sa vyziva v nezmyselnych pretazeniach na zatackovitych okreskach (cayman).
Samozrejme zalezi aj na tom, co ti pride zabavne. Ako povedal pjanda, niekoho bavi davat boky na pockanie (M4), niekomu ide o show a bublajucu V8 (Mustang 5.0) a niekto sa vyziva v nezmyselnych pretazeniach na zatackovitych okreskach (cayman).
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5661
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW Divize
Jedi: Ako pise 911T pri vikendovke nema zmysel moc riesit HH. Kazdopadne RS3 a TT RS som nejazdil, iba pre najlepsie porovnanie Golf R a TTS a ako vikendovku by som z tychto dvoch urcite radsej TT. Uz to davno nie je len Golf s peknou karoseriou, ten pocit z poza volantu je fakt iny, clovek sedi nizsie a viacej obaleny samotnym autom a aj jazdne mi to prislo stacavejsie a akcnejsie.
TT RS bude proste raketa, rychlejsie auto z bodu A do B sa bude tazko hladat a verim, ze by mohla fakt bavit. Ale Cayman bude viac "pure", je to od zakladu k tomu postavene, kdezto TT je furt len vyslachteny "obyc" zaklad a preto by som do uvahy teda bral urcite aj jeho a skusil si ktory pristup by sedel viac.
Alebo ako tu odporucal Mmira Mustanga GT350 ale na take auto clovek moc nesmie byt introvert
TT RS bude proste raketa, rychlejsie auto z bodu A do B sa bude tazko hladat a verim, ze by mohla fakt bavit. Ale Cayman bude viac "pure", je to od zakladu k tomu postavene, kdezto TT je furt len vyslachteny "obyc" zaklad a preto by som do uvahy teda bral urcite aj jeho a skusil si ktory pristup by sedel viac.
Alebo ako tu odporucal Mmira Mustanga GT350 ale na take auto clovek moc nesmie byt introvert
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Re: BMW Divize
Chlopi, kdybych se "náhodou" rozhodnul, co je podle vás lepší: celolak nebo celofojle?pavproch píše:Kdyby byla černá, beru hned.
Btw, platí ještě, že celofojle se nemusí zapisovat do TP?
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
eeee, to má foukátko
btw, už sem s ///M3 s foukátkem chvíli jezdil (bondova) a motoricky mě to vůbec, ale vůbec neoslovilo - je to sice rychlé až moc, ale pro mne řidičsky nevděčné
btw, už sem s ///M3 s foukátkem chvíli jezdil (bondova) a motoricky mě to vůbec, ale vůbec neoslovilo - je to sice rychlé až moc, ale pro mne řidičsky nevděčné
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
Protoze jsi s tim jel pomalu Ono kdyz si tak precizne jedes pravou na tri, linearne to vytahujes ven a najednou kdesi foukne turbo a posle Ti zadek k obrubniku, ktery mas asi 50 cm od kola, ver, ze si zaridis jak nikdy. A budes vdecny, ze zijes
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n
Re: BMW Divize
pjanda píše:Pavproch, verze 2019
Pavproch, stejně tomu nutečeš a nakonec podlehneš.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: BMW Divize
Ved su to len caviky pre nic. To uz je len zo zotrvacnosti. Davat prednost motoru co od nova nereaguje na pedal a nepadaju otacky nema ziadne racio. Kazdy trochu dobry turbomotor ma lepsi prejav.