Me automat v aute nonstop sere... jak to maji ostatni je mi vcelku jedno, ale nevim, proc nemam moznost si koupit to co chci...911T píše:No sorry, ja som asi tiez iny ked nevidim jedinu vyhodu manualu v daily aute. Hlavne v aute ktore nema ziadne sportove ambicie. Vo vikendovke by som automat nechcel, ale na vsetko ine je manual skor na obtiaz. Este v pripade ze ma clovek jedno auto na vsetko(teda aj na zabavu) sa tato manualova loby da pochopit ale inak je to nezmysel ako voda v kosi. V tomto ma cicus uplnu pravdu.jarka píše:Ale prd, ZF8 má prostě dlouhý poslední kvalty, tak vykazuje lepší normovanou spotřebu, tedy míň CO2. Oproti tomu bohužel 6M převodovku, aby měla stejnou papírovou spotřebu, a aby zároveň byla rozumná prostě neposkládáš - tedy typická EU regulace. A ty řečičky o tom, že je automat lepší apod. (pro lenochy a lemply ). Prostě bohužel o tom nerozhoduje jen trh, ale velmi výrazně i soudruzi a jestli to nevidíš tak ok, ale netvrď že ty co to vidí tak si vymýšlí.maciak píše:@Brus 340i je s automatom velmi dobre auto, polemizoval by som ci nie lepsie ako s manualom.
BMW nemalo nikdy velmi dobre manualne prevodovky, dlhe drahy, mdla spojka, popripade spojka co mam problem stlacit aj ja s mojimy 70+cm stehnami
ktomu ze BMW ide do sraciek, blbost. stale ponukaju super auta, m2,m3,m4
Na denne jazdenie je ZF8 velmi velmi dobra volba a zobral by som ju do non m auta vzdy pred bmw manualom
BMW Divize
Re: BMW Divize
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Mini Cooper JCW
Re: BMW Divize
Ja jsem taky v zivote nekupoval jiny auto nez s manualem, naposledy M3
Re: BMW Divize
Taky mně AT nesmí přes práh garáže.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
Obavam sa ze vas par ludi co aj realne tieto auta vyssich tried s manualom kupujete to nezachrani. Ja tiez nedrzim na sklade tovar ktory sa preda raz za uhorsky rok. A vyrobca takyto tovar ponuka len kym sa mu to rentuje..
Problem s manualmi je, ze sa vytracaju zo sportovych aut napriek tomu ze dopyt existuje.
Problem s manualmi je, ze sa vytracaju zo sportovych aut napriek tomu ze dopyt existuje.
Re: BMW Divize
Výrobci jsou samozřejmě tlačeni požadavky na emise. Proto tolik protěžují AT. Ale i se jim to hned hodí do krámu, víc na tom vydělají. A populace leniví, lidem už se při sezení nechce ani hýbat rukama a nohama.
Další problém je, že vydávají ničím nepodložené peníze, kterých je na trhu přetlak a výrobci si nemusí vážit zákazníků. Až jednou přijde krize, jako že jo, tak ještě rádi budou nabízet i to, na čem netrhnou majlant.
A úsměv nakonec. Kdyby přece jen nabyla vrchu automatika, tak se manuál stane nejlepším zabezpečení proti krádeži, protože s tím většina lidí ani neodjede
Další problém je, že vydávají ničím nepodložené peníze, kterých je na trhu přetlak a výrobci si nemusí vážit zákazníků. Až jednou přijde krize, jako že jo, tak ještě rádi budou nabízet i to, na čem netrhnou majlant.
A úsměv nakonec. Kdyby přece jen nabyla vrchu automatika, tak se manuál stane nejlepším zabezpečení proti krádeži, protože s tím většina lidí ani neodjede
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Re: BMW Divize
Neznám jediného svého vrstevníka, kterej by upřednostil manuál, vlastně se mojí volbě všichni diví vždyť to DSG má vždycky ten kvalt co ty chceš a vnímají to jako sociální volbu. A to včetně aut jako je Cayman atp., všichni básní akorát o lachtan paketu, kterej naopak mě neskutečně sere. Oproti tomu otec by rád manuál i v W222 500. Obávám se, že to je generační posun.
Vlastně ne. Kolega z bývalé práce, asi o 3 roky starší než já, dostal od svojí matky nůž na krk, že buď dostane Cupru v manuálu nebo M2 v automatu. Protože nevim proč. Tak byl hořkej, ale nakonec vzal M2.
Vlastně ne. Kolega z bývalé práce, asi o 3 roky starší než já, dostal od svojí matky nůž na krk, že buď dostane Cupru v manuálu nebo M2 v automatu. Protože nevim proč. Tak byl hořkej, ale nakonec vzal M2.
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Re: BMW Divize
Samozřejmě, že je to generační posun. Pokud pominu těch 10%, co je jim auto koníčkem, a pár profíků, tak mladí řídit neumí a ani nechtějí
EDIT: Nekritizuji to z pozice "starce", chápu, že mají úplně jiné priority. Pouze popisuji realitu. A tomu se pochopitelně výrobci přizpůsobují.
EDIT: Nekritizuji to z pozice "starce", chápu, že mají úplně jiné priority. Pouze popisuji realitu. A tomu se pochopitelně výrobci přizpůsobují.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Re: BMW Divize
Mám stejný pocit. Jako mladí kluci jsme koukali na auta pořád, bylo to jedno z hlavních témat klučičích debat, jeden z hlavních objektů zájmu. Mám pocit, že u kluků narozených po revoluci (nebo dokonce v tomto tisíciletí) už je to úplně jinak. Dnešním dvacátníkům jsou auta úplně buřt, a pokud už je zajímají, tak ne z pohledu řízení a jízdních výkonů, ale jen jako módní doplněk.
Re: BMW Divize
Tak. První tisícovka kilometrů zajíždění TŘETÍHO motoru je (úspěšně) za mnou....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
dvacátník, který potkává obě sorty dvacátníků, jak tu, co si za rodičovské prachy mohou kupovat nová/lepší ojetá auta, tak tu, která doufá v jedničkovou oktávku až trošku našetří, souhlasí. Nějak tak to je
Ještě pozoruju jeden, navazující, jev, přišla na to řeč v hospodě a v pomyslném hlasování jsem prohrál 1:3.
A: "Kámo, ale ten Golf je hrozně drahej, na to, že je to Golf, však za to už by bylo nějaký základní BMW"
B: "No jasně, ale BMW by za ty prachy mělo slabší motor a horší výbavu, tak je to Golf"
A: "Ale však BMW, to nemůžeš srovnávat"
Tak jsem pak prováděl průzkum u vrstevníků svého otce a všichni se shodli, že kdyby se do Superbu/Kodiaqu dával třílitr nafta a bylo to vevnitř hezčí (mělo to ty sedačky a muziku), tak by to za stejné peníze upřednostili před stejně vybaveným Eklassem/MLkem, respektive, že věta "2mio za Škodovku je moc" jim vůbec nedává smysl, protože by ocenili nenápadnost před show (=Mergl pyčo ne vole) a luxusnější značku nevyžadují, naopak ji "přetrpí" kvůli motoru/výbavě. Jeden z ni má v garáži i 458, ale na tomhle se shodl s ostatními. Zároveň padl názor, že jedinej důvod pro upřednostnění S8 před 911 Turbo* (cca 55 let chlap, děti dávno odrostly, sedan nepotřebuje) je, že když z S8 vystoupí někde na parkovišti, tak na něj tolik lidí blbě nečumí a nezkoušejí ho oslovovat holky ve věku mý dcery
Takže Spectral má s tím módním doplňkem asi pravdu...
*měl minulou generaci Turba a pak přešel na S8, teď už ,předposlední generace. Oboje tuším předváděčky dotažené z Německa, je to spořílek
Ještě pozoruju jeden, navazující, jev, přišla na to řeč v hospodě a v pomyslném hlasování jsem prohrál 1:3.
A: "Kámo, ale ten Golf je hrozně drahej, na to, že je to Golf, však za to už by bylo nějaký základní BMW"
B: "No jasně, ale BMW by za ty prachy mělo slabší motor a horší výbavu, tak je to Golf"
A: "Ale však BMW, to nemůžeš srovnávat"
Tak jsem pak prováděl průzkum u vrstevníků svého otce a všichni se shodli, že kdyby se do Superbu/Kodiaqu dával třílitr nafta a bylo to vevnitř hezčí (mělo to ty sedačky a muziku), tak by to za stejné peníze upřednostili před stejně vybaveným Eklassem/MLkem, respektive, že věta "2mio za Škodovku je moc" jim vůbec nedává smysl, protože by ocenili nenápadnost před show (=Mergl pyčo ne vole) a luxusnější značku nevyžadují, naopak ji "přetrpí" kvůli motoru/výbavě. Jeden z ni má v garáži i 458, ale na tomhle se shodl s ostatními. Zároveň padl názor, že jedinej důvod pro upřednostnění S8 před 911 Turbo* (cca 55 let chlap, děti dávno odrostly, sedan nepotřebuje) je, že když z S8 vystoupí někde na parkovišti, tak na něj tolik lidí blbě nečumí a nezkoušejí ho oslovovat holky ve věku mý dcery
Takže Spectral má s tím módním doplňkem asi pravdu...
*měl minulou generaci Turba a pak přešel na S8, teď už ,předposlední generace. Oboje tuším předváděčky dotažené z Německa, je to spořílek
Naposledy upravil(a) Stepan dne pon 18 čer 14:47, celkem upraveno 1 x.
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))