Audi A4 - servis ojetého auta
Audi A4 - servis ojetého auta
Dobrý den,
již nějakou dobu přemýšlím o koupi ojetého Audi A4 (benzín, automatická převodovka). Nabízí se víc různých, ale obecně mají najeto kolem 200 000 km a r.v. 2008 nebo 2009. V autech se tolik nevyznám, a tak jsem chtěl požádat o pomoc někoho kdo ano (popř. někoho kdo podobný vůz má).
Zajímá mě především, kolik by ZHRUBA mohla stát roční údržba takového auta v autorizovaném servisu s obvyklým množstvím problémů?
Děkuji za odpovědi.
již nějakou dobu přemýšlím o koupi ojetého Audi A4 (benzín, automatická převodovka). Nabízí se víc různých, ale obecně mají najeto kolem 200 000 km a r.v. 2008 nebo 2009. V autech se tolik nevyznám, a tak jsem chtěl požádat o pomoc někoho kdo ano (popř. někoho kdo podobný vůz má).
Zajímá mě především, kolik by ZHRUBA mohla stát roční údržba takového auta v autorizovaném servisu s obvyklým množstvím problémů?
Děkuji za odpovědi.
Re: Audi A4 - servis ojetého auta
zhruba Ti to nikdo nepoví, mě to jeden rok stojí nula a druhý taky třeba třicet+ (záleží jestli něco odejde nebo ne)
pravidelný servis je jednou za dva roky nebo pokud ukáže systém servis dříve, podle stylu jízdy a hlavně počtu studených startů cca. mezi 14ti a 18ti. tis. (extrém). Servis v autorizáku je normálně poměrně drahý, vyplatí se donést vlastní olej specifikace 504-507.
Pro tyhle auta uz existuje program "kompletní ceny", kde servis s výměnou oleje vyjde pod 5 viz.:
http://servis.audi.cz/kompletniceny/#
brzdy vydrží přes 100tis, podvozek i 200, ale pak je drahý na repas, odchází zámky (cca 4ku), cívky (cca 2ku)
automat nebrat multitronic, TSI žerou olej, paradoxně jsou spolehlivější auta do půlky 2009 a pak až 2011+
pravidelný servis je jednou za dva roky nebo pokud ukáže systém servis dříve, podle stylu jízdy a hlavně počtu studených startů cca. mezi 14ti a 18ti. tis. (extrém). Servis v autorizáku je normálně poměrně drahý, vyplatí se donést vlastní olej specifikace 504-507.
Pro tyhle auta uz existuje program "kompletní ceny", kde servis s výměnou oleje vyjde pod 5 viz.:
http://servis.audi.cz/kompletniceny/#
brzdy vydrží přes 100tis, podvozek i 200, ale pak je drahý na repas, odchází zámky (cca 4ku), cívky (cca 2ku)
automat nebrat multitronic, TSI žerou olej, paradoxně jsou spolehlivější auta do půlky 2009 a pak až 2011+
Re: Audi A4 - servis ojetého auta
Mám rok A4 Avant z DE
2.0 benzín, 125kW, manuál, 2008, poslední před větším faceliftem.
Žere olej, mně cca 1l/10000 km. Odevšad slyším, že naprosto žádný důvod k obavám.
Ráda si cucne plnotučný benzín, ale tankuju 95. Tankuju jenom na Shell, dávám VIF aditivum. Dřív jsem tankoval na ONO, ale jejich utrejch jí moc nechutná, měla tendence vyhazovat různé chybové hlášky v elektronice. Od té doby, co beru Shell, bez problému.
Spotřeba - dlouhodobý průměr 8,1l, cca 10% město, 70% dálnice, 20% okresky. Najeto za ten rok 20 tisíc. Když se jede trasa s převažujícíma okreskama a rychlost do 100-110, spotřeba se dá držet pod 7 litrů, zrovna včera 160km za 6.9l.
Údržba - dražší. Poměrně drahé výměny oleje, cca 2 tisíce vč. filtru, raději co 10.000 km. Výměna rozvodů (komplet vč. vodní pumpy) - cca 12 tisíc. Uražené zrcátko - 3,5 tisíce s lakováním. Termostat chladicí kapaliny + výměna - 1800,-. Oprava a lakování zadního nárazníku ve značkovém servisu (z povinného ručení viníka) = 11 tisíc.
Kdo chce živit opici, musí mít na banány... ale auto to je zábavné, o tom žádná...
2.0 benzín, 125kW, manuál, 2008, poslední před větším faceliftem.
Žere olej, mně cca 1l/10000 km. Odevšad slyším, že naprosto žádný důvod k obavám.
Ráda si cucne plnotučný benzín, ale tankuju 95. Tankuju jenom na Shell, dávám VIF aditivum. Dřív jsem tankoval na ONO, ale jejich utrejch jí moc nechutná, měla tendence vyhazovat různé chybové hlášky v elektronice. Od té doby, co beru Shell, bez problému.
Spotřeba - dlouhodobý průměr 8,1l, cca 10% město, 70% dálnice, 20% okresky. Najeto za ten rok 20 tisíc. Když se jede trasa s převažujícíma okreskama a rychlost do 100-110, spotřeba se dá držet pod 7 litrů, zrovna včera 160km za 6.9l.
Údržba - dražší. Poměrně drahé výměny oleje, cca 2 tisíce vč. filtru, raději co 10.000 km. Výměna rozvodů (komplet vč. vodní pumpy) - cca 12 tisíc. Uražené zrcátko - 3,5 tisíce s lakováním. Termostat chladicí kapaliny + výměna - 1800,-. Oprava a lakování zadního nárazníku ve značkovém servisu (z povinného ručení viníka) = 11 tisíc.
Kdo chce živit opici, musí mít na banány... ale auto to je zábavné, o tom žádná...
Re: Audi A4 - servis ojetého auta
B7 a B8 je uplne nove auto, žádný “větší facelift”
Re: Audi A4 - servis ojetého auta
Ano, tím se zásadně mění podstata informace, kterou jsem chtěl sdělit...retron píše:B7 a B8 je uplne nove auto, žádný “větší facelift”
Re: Audi A4 - servis ojetého auta
Mi to přijde jako docela lidový ceny, tomu se teď říká "dražší"?Markoman píše: Údržba - dražší. Poměrně drahé výměny oleje, cca 2 tisíce vč. filtru, raději co 10.000 km. Výměna rozvodů (komplet vč. vodní pumpy) - cca 12 tisíc. Uražené zrcátko - 3,5 tisíce s lakováním. Termostat chladicí kapaliny + výměna - 1800,-. Oprava a lakování zadního nárazníku ve značkovém servisu (z povinného ručení viníka) = 11 tisíc.
Kdo chce živit opici, musí mít na banány... ale auto to je zábavné, o tom žádná...
Re: Audi A4 - servis ojetého auta
taky nechápu, co je na tom dražšího... vždyť má všechno za pár korun, tohle ani zdaleka neodpovídá rčení "kdo chce mít opici, musí mít i na banány"
- 970ka
- Mistr volantu
- Příspěvky: 896
- Registrován: pon 25 dub 12:52
- Bydliště: Plzeňský wenkov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Audi A4 - servis ojetého auta
Ceny normálka.Jestli není Narkoman trochu sjetej.
Carrera S ,Tesla 3 Highland Performance,Audi Q3 TSi, MB SL Cabrio,MB Sprinter, atd ...
Re: Audi A4 - servis ojetého auta
DZetko se ale ptal na servis v autorizovaném servisu, já viděl faktury z Jarova a bylo to asi za 16, akorát olej, filtry a brzdovka.
- 970ka
- Mistr volantu
- Příspěvky: 896
- Registrován: pon 25 dub 12:52
- Bydliště: Plzeňský wenkov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Audi A4 - servis ojetého auta
Tak do autorizáku s 10 letým autem jezdí málokdo.To je pro odolný jedince, na firmu a plátce dph.
Carrera S ,Tesla 3 Highland Performance,Audi Q3 TSi, MB SL Cabrio,MB Sprinter, atd ...