enthusiastic.driver: To musel byt fajn zazitek. Ale rekl bych, ze ty 235 vzadu tomu moc nestihaly ... S M3 competition to taky musi byt parada, predpokladam, ze to byla ta cerna, slo ti to s ni pekne, mas krasne auto Ja si sedl jen do te cervene, mela krasny interier
Snowman: Na zacatku to obcas vypadlo. Pak to vypadavalo casteji, ale dokazalo to klidne i docela dlouho dobre fungovat, pak bylo odbobi kdy nesel skoro vubec a pak zase nekolik tydnu sel ok. Ale nemelo to rado vytoceni na plny rejd, tim by to mohlo jit odchytit. Ale nevim jestli by nebylo lepsi popremyslet o swapu motoru z corvetty do miaty
Mě do toho padla rodinná oslava, takže jsem byl zabitej , ale musela to být super akce. A to mám ještě načatý gumy, takže bych je tam mohl krásně dojet... Halt každý den není posvícení.
Miatu s motorem z Vetty si snad ani neumím představit, to by už byl asi trochu overkill .
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Pokud by te neco zajimalo klidne se ptej, je to takova prekarosovana E46. Je tam z ni elektronika, brzdy ... Ale, treba motor je z novejsich bmw. U N52 pry umiraji vodni pumpy, asi to nejde nijak poznat, ze to ma za par. Ma docela bidny zakladni sedacky, doporucil bych sportovni. Ac maji 130i a Z4 stejny motor, tak pocitove to je docela dost jiny. Vetsinou se do toho musi dolevat olej, asi tak okolo litru na 10k km. Ted co do ni liiu 0w40, tak mi prijde, ze zere olej min. Motor ma jen elektricky merak, tak at nejsi prekvapeny kdyz si budes kontrolovat kolik je v tom oleje.
Mam sportovni podvozek, ale i presto se to docela naklani, mozna je dobre dat tuzsi stabilizatory, ale zase je to dobre citelne?!
Vetsinou si prectes, ze je dobre odstranit runflaty, zvysi se komfort. To je pravda, ale ani tak to neni extra pohodlny. Jeste diky tomu, ze to je bmw tak i presto ze se jedna o starsi auto je mozne mit pomerne bohatou vybavu s hromadou ruznych serepeticek, je na vyber dost ruznych krasnych kombinaci dekoru a kuze. Pak muze interier vypadat pomerne hodnotne.
Já jsem tentokrát dojel až na odpoledne kolem 15. a vypadalo to zoufale, taková fronta, to jsem ještě neviděl. Ani mi nechtěli prodat jízdu. Naštěsí v 4 to opadlo a dalo se svézt... Příště se s vámi musím s někým svézt, to je strašné, co jsem tam předváděl... Mám to černé e46 poFL kupé, pokud jsem někoho z vás zdržoval, tak se omlouvám... Nějak se mi vycákal olej (buď z olej. filtru nebo nádobky serva), ale nic hrozného, takže za mě spokojenost...
Vrooom: Diky za info...tak nejak tusim co je Z4 zac po teoretickej stranke, iked je nieco na co si dat este extra pozor?
Este som v nej nesiel, tak to bude trosku prekvapko zda nam sadne abo nie...jednu Z4 3.0si ideme nakoniec pozriet do Prahy tak uvidime zda to klapne. Nejaky okruhovy naradi z toho robit urcite nebudeme ale RFT pojdu hned prec bude z toho takova rodinna radost na vikendy
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
vroom: Jsem to napsal jak ocas.. v té M3 CP jsem se taky jen vezl, moje není, ale Marek to umí, to je pravda Já dal za celý den jen kolo v té 340i (zrovna jsem se u Bernyho v 7:30 našel, to je ale haluz ), jinak jsem krom mávání neměl na nic čas...
metaljohn: haha ten vůl se rozjel dřív, než jsem se stačil připoutat... povedlo se mi to až pod kopcem a do té doby jsem myslel, že zhynu No bylo to vážně peklo. Nemyslel jsem si, že na motanici jako Mýto může být něco lepšího než Caterham... mýlil jsem se...