Mercedes - auto pro masy
Re: Mercedes - auto pro masy
Současné Céčko je uvnitř proti současnému Passatu zásadně menší. Menší kufr, výrazně menší prostor na zadních sedadlech ve všech směrech, pocitově užší prostor u řidiče a spolujezdce. Céčko je (s vyjímkou základních holot) líbivé auto uvnitř i z venku, ale prostornost současného passatu nemůžeš očekávat.
Re: Mercedes - auto pro masy
No já bych v tom byl v 90 procentech sám, případně se ženou. Roli velkého auta zastává Alhambra. Čekal bych velikost někde kolem toho Passatu, možná lehce pod. (jako ono to vzhledem ke koncepci pohonu asi moc jinak být nemůže).
Re: Mercedes - auto pro masy
Céčko sedan poslední generace pohodlně usadí 4 dospělé. Do kufru se vejde 490l, ale vzdadu v kufru je vystupující prolis, který to vzdálené dno kufru nedělá moc praktickým. Místa mají všichni akorát (ne tolik jako v Superbu, tim pádem předpokládam, že ne tolik jako v Passatu), ale sedí pohodlně a dá se jet, kam je potřeba aniž by někoho něco bolelo.
Vyšší postavám od cca 190cm výš se bude hůř nastupovat dozadu kvůli svažující se střeše. Vevnitř už je to dobrý.
Pro cestování ve dvou nebo sám je Cčko dostatečně velké na skoro cokoliv. Ověřeno.
Vyšší postavám od cca 190cm výš se bude hůř nastupovat dozadu kvůli svažující se střeše. Vevnitř už je to dobrý.
Pro cestování ve dvou nebo sám je Cčko dostatečně velké na skoro cokoliv. Ověřeno.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27865
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mercedes - auto pro masy
hmmm....pokud se nepletu, tak Golf má kufr 610/620l?
Pokud si sednou vepředu vedle sebe dva mé tělesné konstrukce, tak trpící klaustrofobií, by měli problém.... Příčně tam toho místa fakt není na rozdávání.
Pokud si sednou vepředu vedle sebe dva mé tělesné konstrukce, tak trpící klaustrofobií, by měli problém.... Příčně tam toho místa fakt není na rozdávání.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Mercedes - auto pro masy
Zacatek nove ery - konecne trilitrove sestivalcove naftove biturbo.
V6 skonci, modularni radova OM 656 nastupuje.
350 d - R6; 2925 ccm; 210 kW/3.400–4.600; 600 Nm/1.200–3.200
400 d - R6; 2925 ccm; 250 kW/3.600–4.400; 700 Nm/1.200–3.200
V6 skonci, modularni radova OM 656 nastupuje.
350 d - R6; 2925 ccm; 210 kW/3.400–4.600; 600 Nm/1.200–3.200
400 d - R6; 2925 ccm; 250 kW/3.600–4.400; 700 Nm/1.200–3.200
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
Re: Mercedes - auto pro masy
Jsem zvědavej. V Ečku by to mohl bejt super dálniční křižník, ale já bych stejně radši E63 AMG
Re: Mercedes - auto pro masy
E400 minulé generace - dobrý motor/špatný motor?
Re: Mercedes - auto pro masy
To nový éčko je tady příšerný, od auta za skoro 2mega jsem čekal něco jiného. Uvnitř auta všechno vrže, když zatlačíte na dveře...vržou, trošku zatlačíte na ten úložný prstor u ruky..vrže, když zatlačíte na místo, kde jsou klimatizace...vrže to. Mám za sebou jen 3000 kilometrů, jsme zvědavej až budu mít 30 000, to se to auto snad rozpadne. To už i Fábka z roku 06 působí pevněji a lépe.
P.S recenze to mělo pěkné, ale o tomhle vrzání jsem nikde nedočetl, snad to už není synonymum pro tyhle nová auta.
P.S recenze to mělo pěkné, ale o tomhle vrzání jsem nikde nedočetl, snad to už není synonymum pro tyhle nová auta.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27865
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mercedes - auto pro masy
Na vrzání u nového Včka jsi stěžuje i známý...
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Mercedes - auto pro masy
Cčko po 20 000 úplně OK