1.8 TSI a 2.0 TSI (2011-2014)

Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen ad.
Werry
Autoškolák
Příspěvky: 22
Registrován: stř 28 pro 14:17

Re: 1.8 TSI a 2.0 TSI (2011-2014)

Příspěvek od Werry »

řidičBOB píše:Werry: Možná v jednotkách kusů, kdy je otázkou, jak se k tomu kdo choval. 1.8TSi na to trpělo ale dost + měl problém s napínáním řetězu. Nám jednaosma žrala i víc než litr na tisíc a to tam byl po 40t km fungl novej motor. Zdechlo to snad ve 120t km nebo tak nějak kolem. Zahořel píst a utavil se vnitřek - motor KO.
A nevíš, od kterého roku už jsou ty motory fakt v pohodě a vychytané? :-) Předpokládám, že u Audi to bude po faceliftu ta verze 1.8 TFSI a 125 kW. Jak tu správnou ale poznat třeba u Passata, kde měla 1.8 TSI stále 118 kW?
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27942
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: 1.8 TSI a 2.0 TSI (2011-2014)

Příspěvek od řidičBOB »

Nevím, ale mohu se ti zítra zeptat servisáků na VWčku.
No pain, no gain.
Vespa time \m/
honziss
Letec
Příspěvky: 3570
Registrován: úte 08 bře 09:08

Re: 1.8 TSI a 2.0 TSI (2011-2014)

Příspěvek od honziss »

Zajda píše:
honziss píše:EA888 mi nežere olej skoro vůbec, mezi výměnami po 15tkm ubylo z max na 1/2 na rysce..
Mě se líbí jak se ten náhled s technickým pokrokem mění. Stejné chování vykazuje moje 1,9 TDI s rotačkou a přisuzoval jsem to nájezdu přes 300 000 že už má nárok si trochu pápnout, přičemž většina stejně asi vytekla turbem :-)
Swift 1,3 M13A nesežral nikdy nic meřitelného, vůbec. Ani po výjezdu Alp na 1° a 2° pořád na plný plyn :-)
Zas je lepsi kdyz motor trochu oleje sezere (coz v principu musi, obzvlast preplnovany), nez kdyby by mi ho redil benzinem nebo naftou. Kdyz je to rozumne mnozstvi (ze nemusim mezi vymenami dolevat), tak proc ne, bejt to 1l na 1000km tak to by mi asi hrablo.
R4...258k
R3...261k
EV...264k
Werry
Autoškolák
Příspěvky: 22
Registrován: stř 28 pro 14:17

Re: 1.8 TSI a 2.0 TSI (2011-2014)

Příspěvek od Werry »

řidičBOB píše:Nevím, ale mohu se ti zítra zeptat servisáků na VWčku.
To by bylo fájn! :-) U těch Audin soudím, že pístní kroužky upravili po faceliftu a výkon navýšili na 125 kW. Za info, jak poznat modifikované verze jedna osmy i dvoulitru u VW ti budu moc vděčný! ^:)^

Když už jsme u toho, ocením i informaci, jak je to se vstřikem - kombinuje Passat také přímý + nepřímý, popř. odkdy? :)
fidosoft
Dítě v autě
Příspěvky: 1
Registrován: úte 24 led 19:53

Re: 1.8 TSI a 2.0 TSI (2011-2014)

Příspěvek od fidosoft »

Motor CDAA od MR 09 az MR 11...
Werry
Autoškolák
Příspěvky: 22
Registrován: stř 28 pro 14:17

Re: 1.8 TSI a 2.0 TSI (2011-2014)

Příspěvek od Werry »

fidosoft píše:Motor CDAA od MR 09 az MR 11...
CDAA je co - již modifikovaný, nebo ne?
Uživatelský avatar
ctrl_j
Letec
Příspěvky: 3775
Registrován: úte 09 dub 06:33

Re: 1.8 TSI a 2.0 TSI (2011-2014)

Příspěvek od ctrl_j »

Ne, CDAA + CDAB jsou zrouti oleje. Nebrat.
Az od vyroby 2012.
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27942
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: 1.8 TSI a 2.0 TSI (2011-2014)

Příspěvek od řidičBOB »

Taky CDNC a CNDC
Pro motory by mělo platit, že ty, které byly vyrobené po 44KT/2011 by už měly být v oukeji.
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Werry
Autoškolák
Příspěvky: 22
Registrován: stř 28 pro 14:17

Re: 1.8 TSI a 2.0 TSI (2011-2014)

Příspěvek od Werry »

řidičBOB píše:Taky CDNC a CNDC
Pro motory by mělo platit, že ty, které byly vyrobené po 44KT/2011 by už měly být v oukeji.
Fájn :-). A měnili v tichosti jen pístní kroužky a kódy motoru nechali stále stejné, nebo pro snadnější identifikaci změnili i kódy? :-)
Odpovědět