A nevíš, od kterého roku už jsou ty motory fakt v pohodě a vychytané? Předpokládám, že u Audi to bude po faceliftu ta verze 1.8 TFSI a 125 kW. Jak tu správnou ale poznat třeba u Passata, kde měla 1.8 TSI stále 118 kW?řidičBOB píše:Werry: Možná v jednotkách kusů, kdy je otázkou, jak se k tomu kdo choval. 1.8TSi na to trpělo ale dost + měl problém s napínáním řetězu. Nám jednaosma žrala i víc než litr na tisíc a to tam byl po 40t km fungl novej motor. Zdechlo to snad ve 120t km nebo tak nějak kolem. Zahořel píst a utavil se vnitřek - motor KO.
1.8 TSI a 2.0 TSI (2011-2014)
Re: 1.8 TSI a 2.0 TSI (2011-2014)
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27942
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.8 TSI a 2.0 TSI (2011-2014)
Nevím, ale mohu se ti zítra zeptat servisáků na VWčku.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: 1.8 TSI a 2.0 TSI (2011-2014)
Zas je lepsi kdyz motor trochu oleje sezere (coz v principu musi, obzvlast preplnovany), nez kdyby by mi ho redil benzinem nebo naftou. Kdyz je to rozumne mnozstvi (ze nemusim mezi vymenami dolevat), tak proc ne, bejt to 1l na 1000km tak to by mi asi hrablo.Zajda píše:Mě se líbí jak se ten náhled s technickým pokrokem mění. Stejné chování vykazuje moje 1,9 TDI s rotačkou a přisuzoval jsem to nájezdu přes 300 000 že už má nárok si trochu pápnout, přičemž většina stejně asi vytekla turbemhonziss píše:EA888 mi nežere olej skoro vůbec, mezi výměnami po 15tkm ubylo z max na 1/2 na rysce..
Swift 1,3 M13A nesežral nikdy nic meřitelného, vůbec. Ani po výjezdu Alp na 1° a 2° pořád na plný plyn
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: 1.8 TSI a 2.0 TSI (2011-2014)
To by bylo fájn! U těch Audin soudím, že pístní kroužky upravili po faceliftu a výkon navýšili na 125 kW. Za info, jak poznat modifikované verze jedna osmy i dvoulitru u VW ti budu moc vděčný!řidičBOB píše:Nevím, ale mohu se ti zítra zeptat servisáků na VWčku.
Když už jsme u toho, ocením i informaci, jak je to se vstřikem - kombinuje Passat také přímý + nepřímý, popř. odkdy?
Re: 1.8 TSI a 2.0 TSI (2011-2014)
Motor CDAA od MR 09 az MR 11...
Re: 1.8 TSI a 2.0 TSI (2011-2014)
CDAA je co - již modifikovaný, nebo ne?fidosoft píše:Motor CDAA od MR 09 az MR 11...
Re: 1.8 TSI a 2.0 TSI (2011-2014)
Ne, CDAA + CDAB jsou zrouti oleje. Nebrat.
Az od vyroby 2012.
Az od vyroby 2012.
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27942
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.8 TSI a 2.0 TSI (2011-2014)
Taky CDNC a CNDC
Pro motory by mělo platit, že ty, které byly vyrobené po 44KT/2011 by už měly být v oukeji.
Pro motory by mělo platit, že ty, které byly vyrobené po 44KT/2011 by už měly být v oukeji.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: 1.8 TSI a 2.0 TSI (2011-2014)
Fájn . A měnili v tichosti jen pístní kroužky a kódy motoru nechali stále stejné, nebo pro snadnější identifikaci změnili i kódy?řidičBOB píše:Taky CDNC a CNDC
Pro motory by mělo platit, že ty, které byly vyrobené po 44KT/2011 by už měly být v oukeji.