Porsche - vse o sportovnich modelech
- 970ka
- Mistr volantu
- Příspěvky: 896
- Registrován: pon 25 dub 12:52
- Bydliště: Plzeňský wenkov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
Tak to máš pravdu,jsem měl všechny Carrery čtyrkoly a jednu dvoukolku a ty čtyrkoly měly v řízení trochu větší odpor,jak píšeš takové otupělé,což je logické.Sakra,ani se o tom nemohu bavit,jak mi serre,že ji ještě nemám.
Carrera S ,Tesla 3 Highland Performance,Audi Q3 TSi, MB SL Cabrio,MB Sprinter, atd ...
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
otupele... ridici lepsi nez my dva dohromady tvrdi o 991 4s, ze je to nejlepsi 911...
ja teda c2s nemam problem utrhnout pri bezne akceleraci pri jizde rovne, ale mam asi zazracnou nohu
ja teda c2s nemam problem utrhnout pri bezne akceleraci pri jizde rovne, ale mam asi zazracnou nohu
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
Taky umím protočit kola ale dokážeš s tím driftovat? Ten grip je tak mohutný, že se jen lehce sklouznu, ale že bych jel dveřma napřed, to teda ani náhodou. Co vidím na tom videu, bych na silnici fakt nedokázal.Ted píše:otupele... ridici lepsi nez my dva dohromady tvrdi o 991 4s, ze je to nejlepsi 911...
ja teda c2s nemam problem utrhnout pri bezne akceleraci pri jizde rovne, ale mam asi zazracnou nohu
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
drift je o tom to utrhnout a rozhodne se to nedeje jen pridanim plynu, aspon na suchu ne.
tam musis mit dostatecnou najezdovou rychlost a trosku to fliknout.
videls ta videa? prijde ti, ze 911 jde malo bokem ve ctyrkolce? neni pro nekoho, kdo nejezdi na hrane nakonec lepsi 4s po vsech strankach?
tam musis mit dostatecnou najezdovou rychlost a trosku to fliknout.
videls ta videa? prijde ti, ze 911 jde malo bokem ve ctyrkolce? neni pro nekoho, kdo nejezdi na hrane nakonec lepsi 4s po vsech strankach?
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
Já to právě viděl a přijde mi, že abys to urval tak potřebuješ širokou mokrou dráhu a jet jako psycho, což na silnici nikdy nepojedu. Jak píšu, rozdíl je celkem malý, ale je tam. Hele, asi nemá cenu se hádat. Bavíme se v podstatě o tom, jestli je lepší: naprosto skvělý, anebo totálně boží?Ted píše:drift je o tom to utrhnout a rozhodne se to nedeje jen pridanim plynu, aspon na suchu ne.
tam musis mit dostatecnou najezdovou rychlost a trosku to fliknout.
videls ta videa? prijde ti, ze 911 jde malo bokem ve ctyrkolce? neni pro nekoho, kdo nejezdi na hrane nakonec lepsi 4s po vsech strankach?
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
Nehadam se jen jsem se nakonec sam rozhodl pro 4s protoze i vypada lip a dava vic jistoty. A ve vysledku umi hazet zadkem taky. Abys dostal sirsi carreru, musis u dvoukolky minimalne do gts a to je zase financne jinde.
Ale auto pro sebe vybirej podle sebe samozrejme
A mas pravdu, vybiras mezi bozimi auty!
Ale auto pro sebe vybirej podle sebe samozrejme
A mas pravdu, vybiras mezi bozimi auty!
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
Já mám vyřešeno, ale s tou GTS to ve skutečnosti není vůbec tak jednoznačný. Když totiž u klasický C2S zaklikáš všechny příplatky, které jsou v GTS standard, tak jsi dokonce o fous výš.Ted píše:Nehadam se jen jsem se nakonec sam rozhodl pro 4s protoze i vypada lip a dava vic jistoty. A ve vysledku umi hazet zadkem taky. Abys dostal sirsi carreru, musis u dvoukolky minimalne do gts a to je zase financne jinde.
Ale auto pro sebe vybirej podle sebe samozrejme
A mas pravdu, vybiras mezi bozimi auty!
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
Jednak je gts vzadu siroka a jednak si podstatne lepe drzi cenu. Takze pokud novou dboukolku...
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
Daval nekdo z vas auto do folie? Kde, za kolik a doporucite?
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
Nechcete nekdo nejaky organy?
http://www.autoforum.cz/predstaveni/por ... ni-razeni/
500hp, 9000 otacek, boze boze
http://www.autoforum.cz/predstaveni/por ... ni-razeni/
500hp, 9000 otacek, boze boze