Xdrive z auta ven
Re: Xdrive z auta ven
Uff to jsem rád že nepatřím mezi takové štvance
Re: Xdrive z auta ven
Jo suma sumarum sa to nevyplati. Za tie naklady +- by kupil origo 330i ktora bude mat aj vyssiu trhovu hodnotu oproti prerobenej 325i.Koubes píše:BudVlad má opravdu kompletní konverzi vč. výměny diferáku za kratší z automatu. Kvůli motoru musíš vyměnit sání, dál je tam jiný koncový díl výfuku a 3. a nejpodstatnější věc je SW úprava. BudVlad to má upravený u DSmotorsport.de. Vyšlo ho to na mysim 1800E, co mi tenkrát psal. Ale výkonově je ještě výš než u 30i. Já se k tomu ještě pořád nedostal.
Re: Xdrive z auta ven
911T: vždycky je to o prioritách a vstupní výši financí, které je ochoten do toho člověk dát.
Re: Xdrive z auta ven
já myslím, že u BudVlada je to v prvé řadě vášeň.... on by bez teho, že sa dlúbě v autě, nemoh ani žít....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Xdrive z auta ven
Jsem rád, že nejsu jediné
AR166V6, F850 Special
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
Re: Xdrive z auta ven
Xdrive se dá vypnout úpravou softwaru v ŘJ, nebo modulech, sice budeš pořád vozit těch 80kg navíc, ale budeš mít zadokolku. Dost často se to dělá když odejde VTG (elektronická převodovka xdrivu, nová stojí kolem 80tis.) Jedinou nevýhodou je, že ti bude na palubce pořád svítit chyba 4x4 (Prej to nejde nijak hacknout). Což může být problém na STK. Teoreticky by to mohlo jít použitím potřebných jednotek z auta bez xdrivu (těžko říct na kolik to výjde).