911T píše:Auta ako MX5 ci GT86 sa mi prave pre ten zmareny potencial nikdy nedostali pod kozu.
Ja som v tomto trochu opak oproti Jarkovi a ja sa neviem nabazit kolko sa da "tlacit" na obyc MX-5 len vdaka tomu ze sa tam daju trochu lepivejsie gumy Bridge RE002, jeden by povedal ze na MX-5 su brzdy takmer zbytocne
(myslim, ze velmi obdobny pocit bude z Boxsteru 2,7)
Co sa tyka pocuvania radia v kabriu tak je to nic moc nech je audio system akykolvek...pocuvanie proste kazi bud hluk od vetra (vyssie rychlosti) alebo hluk od okolia ((kabrio fakt nepotrebuje nejaky blind spot monitor, do/predbiehajuce auto prekvapivo nahlas pocut)nizke rychlosti)
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Ja jarku chapu velmi dobre, protoze na limitu je ta nejvetsi zabava, jak se auto zacne vrtet klouzat. Pro me neni prilis dulezity v jake rychlosti se to deje.
Staci kouknout na nyni oblibeny video s alfou guilii z NS jakou musel jet palbu na lepivych gumach aby se auto vrtelo
911T píše:Auta ako MX5 ci GT86 sa mi prave pre ten zmareny potencial nikdy nedostali pod kozu.
Ja som v tomto trochu opak oproti Jarkovi a ja sa neviem nabazit kolko sa da "tlacit" na obyc MX-5 len vdaka tomu ze sa tam daju trochu lepivejsie gumy Bridge RE002, jeden by povedal ze na MX-5 su brzdy takmer zbytocne
(myslim, ze velmi obdobny pocit bude z Boxsteru 2,7)
Viem co myslis. Predtym som mal E85 2.5si a na nom federaly RSR. To auto sa na suchu nedalo utrhnut. Motokara neskutocna, ale ten pocit v zatacke ked plynom hladas hranicu adhezie tomu jednoducho chybal a to ma zozieralo.
Vykon Caymanu S je inde, ale aj podvozok a grip je dalej. Je to o dva levely rychlejsie auto ale ani jeho vykon nedokaze uplne vyuzit moznosti jeho podvozka so svorom. Na druhej strane ako tu uz odznelo, ked sa clovek snazi dostat taketo auto na nasich okreskach na limit, je to uz hodne velka palba. Preto ma az tak nelaka to dalej upgradovat. Kazdopadne ta aktualna generacia, pripadne GT4 by mohli byt z hladiska vyvazenia podvozok/vykon velmi blizko optima.