Volkswagen obecne
Re: Volkswagen obecne
Jé jak jsi se k němu dostal? Oni je už mají někde na prodejně?
Re: Volkswagen obecne
Kopíruju z VWklubu:
pavproch píše:Chlopi, nesetkal se s tím někdo? Máme ve firmě Caddyho MY2012 4motion 2.0TDI 81kW - nalítáno něco přes 100 tis km (a zcela vyjímečně jezdí s plnou zátěží, 99% kilometrů nalítáno nalehko)
Kolega si všiml, že má "ožvýkané" dorazy č. 13, tak je nahradil novými, ty se ale opřely a listové pero a autem se v podstatě nedá jezdit. Vypadá to na "prosedlá/unavená" listová pera (č.2). Auto ale pohledem zvenku nyvypadá sedlé..
Nesetkal se s tím někdo?
Nová pera jsou asi 10-tka, nechce se mi ty peníze vyhodit aby následně zjistil, že problém je jinde... Neexistuje někde tabulka, jak má být to pero prohnuté (ve volném stavu m,imo auto), že bych nechal jedno vytáhnout a proměřit....
Díky.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Volkswagen obecne
Pokud se tahle verze vyrábí, někde na salonu bych změřil mezeru nadkolí. U vyndaného lisťáku je to vždy jen hrubý odhad, jak to bude vypadat na autě.
Má to mezi listy vložky , nebo je to nasucho ?
Má to mezi listy vložky , nebo je to nasucho ?
MG - radost až na kost.
Re: Volkswagen obecne
to listový pero nemá více vrstev/listů, je "jednoduché"
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5658
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Volkswagen obecne
Na predajni co viem tak este nie...ale tu kde som ich je na hranie presne 232mandrinka píše:Jé jak jsi se k němu dostal? Oni je už mají někde na prodejně?
ESP OFF urcite skusim aj v praxi v tychto dnoch
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5658
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Volkswagen obecne
Tak mam to potvrdene...ESC OFF znamena 95% OFF - podla vysvetleni je to ten uplne posledny zasah ESP pred jeho smrtou A nezapne sa po prekroceni urcitej rychlosti...absolutne nie je problem to poslat na lade do nekonciacich hodin alebo utopickej nedotacavostiSnowman000 píše:Clovek sa takto hra v novom Tiguane a co nenajde...
Pre porovnanie ESC Sport je na proti tomu cca iba 40% OFF...
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5658
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Volkswagen obecne
Tak som si uzil par dni v spolocnosti par Tiguanov...a viacmenej som sa dostal za volant verzie 2.0 TDI 150k 4MOT DSG a 2.0 TSI 4MOT DSG...
Tigos mi aspon osobne pride fakt pozeratelny hlavne v triede plnom ocucanych cukrikov (Kadjar a spol) a komplikovaneho origami (Rav4 a spol), iked trpi trosku tupym predkom z urcitych uhlov a 18"ky su fakt velkostne dizajnove minimum...17" maju taktiez nejak moc ustrelene ET a su dost zapadnute. Kazdopadne na 20" bych sa uz vyprdol...
Interier klasika VW...ciste, jednoduche (pre mna prehladne) a natocenie na vodica mi jemne pripomina moju E46. Pochvalu ale urcite k pozicii sedenia...da sa spustenim sedacky vyhnut urcitemu "SUV nahrbenemu" sedeniu a taktiez slapaniu na pedale zvrchu . Len by mi mohol uz niekto konecne vysvetlit dovod na ten splosteny volant!!! Zatial netusim ako budu rozlozene pedale pri MT...a nemozem si nekopnut do elektro rucky...
Vzadu je miesto, nad hlavou je miesto, v kufri je miesto...ale ja som taka cinska kopia chlapa, takze ja mam miesto vzadu aj v Lupe a jeho kufor mi tiez nepride maly
Motorovo mi ale ani jeden zo skusanych motorov neprisiel ako uplny zazrak, kazdy z ineho dovodu, ale jeden z nich by bol jediny ktory bych v Tiguane chcel...
2.0 TDI a jeho 150k posobilo prekvapivo zivo, ano akcnych otacok na hranie zrovna moc nie je a motor posobi tak nejak tazko, no tazi hlavne vdaka 7st. DSG, kedy uz konecne nema svoje hluche miesta ako pri 6.st DSG napr v Passate. No aj tak je to vykonovo pre mna urcite akceptovatelne minimum, furt sa jedna o velke a relativne tazke SUV a pri predbiehani vo vyssich rychlostiach si vyzaduje taktizovanie. Klasicke kadle kadle je pocut furt, a nejake pochyby o spalovanom palive fakt byt nemozu. Spotrebovo to bolo cca 7 - 7,5 ak toho vykonu clovek moc nechcel az k 10 ked uz zacinal mat pocit ze tych 150k je fakt malo. Samozrejme DSG sa rado zamotalo a o medziplynoch akurat tak poculo, ale jak sa robia moc netusi.
2.0 TSI a jeho 180k uz bolo zaujimavejsie vozenie. Minimalne to krasne ticho (ak sa motor moc nevytaca) oproti TDI je uz dovod preco nad nim rozmyslat a po vytoceni sa ozve zvuk ktory neuraza ba dokonca aj bavi (nie ziadny soundf*cktor tu neni).
Potom je tu pole pouzitelnych otacok kedy od 3tis. uz slusne s autom hybe a necha sa vytocit cez 6, no gradacia vykonu veskera zadna co je skoda (straca sa trosku iskra, ale jasne SUV, blabla...). Tu ma ale DSG sralo este viac ako pri TDI...7 rychlosti je vela a ktomu este takych dlhych (na 7mu som sa dobrovolne ani nedostal) a hadze motoru polena pod nohy...dokazom budiz ze predbehnut druheho na TDI bolo rovnako dlhe divadlo ako 2 kamiony na dialnici, cakal som teda vacsi rozdiel. MT na tom snad bude lepsie. Spotreba tiez zazrak ziadny, od 10 do 15, pomaly sa ale nejazdilo...
Dovodom najvacsim preco aj napriek vsetkemu brat 2.0 TSI, su jazdne vlastnosti a pocit lahkosti oproti TDI!
Zpoza volantu je citit ze je to SUV a posobi siroko, proste neobjime, ale pri TDI sa prida tazkopadnost, vacsie naklony a nejaka chut do zivota v zakrutach je fakt ta tam. Rovnako aj nerovnosti viac citit. Samo o sebe je spravanie sa Tiguanu fakt dobre, ano cit od volantu ziadny, z pod zadku ho ale je dost, drzat drzi, komfort s DCC je a hlavne v porovnani s konkurenciou ktora tiez bola nejaka pritomna (Kadjar, QQ, RAV4 (kombinacia CVT a 2.0i ), CRV, Kuga(ta bola prekvapivo zla), za to Tucson prekvapil pozitivne a bohuzial Forester a CX-5, chybali) je citit ze niekto si dal zalezat.
Ale s TSI je to vsetko este o triedu lepsie! Autu niekto ubral pocitovo minimalne 100kg (hlavne z prednej napravy)...vsetko posobi lahsie, zvysi sa komfort ale hlavne chyti urcitu chut na zakruty kedy to pri urcitej snahe nekonci len nedotacavostou...vyslovene zabava to neni, ale usmev na tvari sa obcas objavi
K tomu je dalsim prekvapenim moznost uplnej deaktivacie ESP v pripade ze je zvoleny rezim offroad abo offroad individual. V tom pripade este aj 4MOT sa prepne do akcnejsieho rezimu (preventivnejsie pripajanie zadnej napravy) a oddiali sa reakcia ABS, proste win-win
Na samotne offroad jazdy nedoslo, ale aj na tie o par dni urcite dojde
Oproti predchadzajucemu Tiguanu velky skok a vacsina konkurencie by sa mala silne zamysliet.
Ak by to teda boli moje prachy idem do CL 2.0 TSI s MT a DCC, ale najprv bych este poriadne skusil CX5 a Forestra ci by mi ich mozno relativna nekomplikovanost, uprimnost a potencialne vacsia zabava nesedela viac...
Tigos mi aspon osobne pride fakt pozeratelny hlavne v triede plnom ocucanych cukrikov (Kadjar a spol) a komplikovaneho origami (Rav4 a spol), iked trpi trosku tupym predkom z urcitych uhlov a 18"ky su fakt velkostne dizajnove minimum...17" maju taktiez nejak moc ustrelene ET a su dost zapadnute. Kazdopadne na 20" bych sa uz vyprdol...
Interier klasika VW...ciste, jednoduche (pre mna prehladne) a natocenie na vodica mi jemne pripomina moju E46. Pochvalu ale urcite k pozicii sedenia...da sa spustenim sedacky vyhnut urcitemu "SUV nahrbenemu" sedeniu a taktiez slapaniu na pedale zvrchu . Len by mi mohol uz niekto konecne vysvetlit dovod na ten splosteny volant!!! Zatial netusim ako budu rozlozene pedale pri MT...a nemozem si nekopnut do elektro rucky...
Vzadu je miesto, nad hlavou je miesto, v kufri je miesto...ale ja som taka cinska kopia chlapa, takze ja mam miesto vzadu aj v Lupe a jeho kufor mi tiez nepride maly
Motorovo mi ale ani jeden zo skusanych motorov neprisiel ako uplny zazrak, kazdy z ineho dovodu, ale jeden z nich by bol jediny ktory bych v Tiguane chcel...
2.0 TDI a jeho 150k posobilo prekvapivo zivo, ano akcnych otacok na hranie zrovna moc nie je a motor posobi tak nejak tazko, no tazi hlavne vdaka 7st. DSG, kedy uz konecne nema svoje hluche miesta ako pri 6.st DSG napr v Passate. No aj tak je to vykonovo pre mna urcite akceptovatelne minimum, furt sa jedna o velke a relativne tazke SUV a pri predbiehani vo vyssich rychlostiach si vyzaduje taktizovanie. Klasicke kadle kadle je pocut furt, a nejake pochyby o spalovanom palive fakt byt nemozu. Spotrebovo to bolo cca 7 - 7,5 ak toho vykonu clovek moc nechcel az k 10 ked uz zacinal mat pocit ze tych 150k je fakt malo. Samozrejme DSG sa rado zamotalo a o medziplynoch akurat tak poculo, ale jak sa robia moc netusi.
2.0 TSI a jeho 180k uz bolo zaujimavejsie vozenie. Minimalne to krasne ticho (ak sa motor moc nevytaca) oproti TDI je uz dovod preco nad nim rozmyslat a po vytoceni sa ozve zvuk ktory neuraza ba dokonca aj bavi (nie ziadny soundf*cktor tu neni).
Potom je tu pole pouzitelnych otacok kedy od 3tis. uz slusne s autom hybe a necha sa vytocit cez 6, no gradacia vykonu veskera zadna co je skoda (straca sa trosku iskra, ale jasne SUV, blabla...). Tu ma ale DSG sralo este viac ako pri TDI...7 rychlosti je vela a ktomu este takych dlhych (na 7mu som sa dobrovolne ani nedostal) a hadze motoru polena pod nohy...dokazom budiz ze predbehnut druheho na TDI bolo rovnako dlhe divadlo ako 2 kamiony na dialnici, cakal som teda vacsi rozdiel. MT na tom snad bude lepsie. Spotreba tiez zazrak ziadny, od 10 do 15, pomaly sa ale nejazdilo...
Dovodom najvacsim preco aj napriek vsetkemu brat 2.0 TSI, su jazdne vlastnosti a pocit lahkosti oproti TDI!
Zpoza volantu je citit ze je to SUV a posobi siroko, proste neobjime, ale pri TDI sa prida tazkopadnost, vacsie naklony a nejaka chut do zivota v zakrutach je fakt ta tam. Rovnako aj nerovnosti viac citit. Samo o sebe je spravanie sa Tiguanu fakt dobre, ano cit od volantu ziadny, z pod zadku ho ale je dost, drzat drzi, komfort s DCC je a hlavne v porovnani s konkurenciou ktora tiez bola nejaka pritomna (Kadjar, QQ, RAV4 (kombinacia CVT a 2.0i ), CRV, Kuga(ta bola prekvapivo zla), za to Tucson prekvapil pozitivne a bohuzial Forester a CX-5, chybali) je citit ze niekto si dal zalezat.
Ale s TSI je to vsetko este o triedu lepsie! Autu niekto ubral pocitovo minimalne 100kg (hlavne z prednej napravy)...vsetko posobi lahsie, zvysi sa komfort ale hlavne chyti urcitu chut na zakruty kedy to pri urcitej snahe nekonci len nedotacavostou...vyslovene zabava to neni, ale usmev na tvari sa obcas objavi
K tomu je dalsim prekvapenim moznost uplnej deaktivacie ESP v pripade ze je zvoleny rezim offroad abo offroad individual. V tom pripade este aj 4MOT sa prepne do akcnejsieho rezimu (preventivnejsie pripajanie zadnej napravy) a oddiali sa reakcia ABS, proste win-win
Na samotne offroad jazdy nedoslo, ale aj na tie o par dni urcite dojde
Oproti predchadzajucemu Tiguanu velky skok a vacsina konkurencie by sa mala silne zamysliet.
Ak by to teda boli moje prachy idem do CL 2.0 TSI s MT a DCC, ale najprv bych este poriadne skusil CX5 a Forestra ci by mi ich mozno relativna nekomplikovanost, uprimnost a potencialne vacsia zabava nesedela viac...
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5658
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Volkswagen obecne
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Re: Volkswagen obecne
Add novy Tiguan, koukam do v pondeli updatovaneho SK ceniku a:
- od 6/2016 bude dostupny 2.0 BiTDI 176 kW 7°DSG,
- od 7/2016 pak 2.0 TSI 162 kW 7°DSG.
- od 6/2016 bude dostupny 2.0 BiTDI 176 kW 7°DSG,
- od 7/2016 pak 2.0 TSI 162 kW 7°DSG.
- Přílohy
-
- tiguan_nf_25_04_2016.pdf
- VW Tiguan cenik SK
- (151.96 KiB) Staženo 140 x
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/