
Piště dál, v každém případě přínosné čtení, tuším že i pro více lidí...
Tak tak.ctrl_j píše:Ja to napisu trosku jinak.
V dnesni dobe kdy se downsizuje a odebiraji valce, zaroven s tim jak se snizuji naklady a stiraji se rozdily v interierech, na podvozku atd., vidim smysl premiovych znacek uz jen v tom, ze si je muzu poridit s vice nez 4 valci.
Pokud bych si chtel koupit BMW tak jedine 3.0 R6 a vyssi, pri potrebe mensiho motoru bych se poohlizel jinde.
Byl bys překvapenej. Na to, jak N55 jede, je spotřeba výborná.Karel11 píše:delší trasy pod devět, ale při dodržování předpisůdoriftonigga píše:Asi to tak s hardcore fandy BMW tady horké nebude
Zkus 35i... Teď dávají do trojky motor B58, nová generace R6 (340i), 240 kW. S automatem budeš jezdit delší trasy pod devět.. A v D to na dálnici asi taky nebude plnou parou vpřed...
![]()
glorious avatar, sir.řidičBOB píše:já jezdil s 335i xDrive 8AT dynamicky za průměr 10...byl jsem ale překvapený, že lze i hluboko pod tuto hodnotu. Rozhodně fajn motor.
pavproch píše:normálně začínám mít podezření, že ty foukaný R6 fakt v (běžném) provozu míň žerou než N/A R6.... s (za) M.Z. sem jel jednou, nestíhal sem mu, a to píše o průměru POD 12... já mám průměr NAD 12... a dyž jedu za 8 na 100, tak to teda fakt jedu extra-supr-čupr klobouka...