BMW - výběr vhodné motorizace
Re: BMW - výběr vhodné motorizace
mozna nikdo neprudi s benzinem, protoze rano 3km do prace a vecer to same zprzni naftu i benzin stejne:)
kup si premium selection, dostanes zaruku a servis s moznostim prikoupeni obojiho a pokud si auto nechas 4-5 let tak ti stejne muze byt jedno, ze tvuj rezim neni uplne idealni
nedavno jsem jel v 3er s 2.0d s 8stupnem a jede to paradne, 3.0 to samozrejme neni, ale ten ty stejne asi nepotrebujes. 28i fakt nebrat, priznaj ti to i dealeri, ze je to nepovedenej a uzranej motor, pry to bmw docela resi a pristi varianta bude o dost lepsi
kup si premium selection, dostanes zaruku a servis s moznostim prikoupeni obojiho a pokud si auto nechas 4-5 let tak ti stejne muze byt jedno, ze tvuj rezim neni uplne idealni
nedavno jsem jel v 3er s 2.0d s 8stupnem a jede to paradne, 3.0 to samozrejme neni, ale ten ty stejne asi nepotrebujes. 28i fakt nebrat, priznaj ti to i dealeri, ze je to nepovedenej a uzranej motor, pry to bmw docela resi a pristi varianta bude o dost lepsi
Re: BMW - výběr vhodné motorizace
S 28i jsem jel jen kousek kolem dealerstvi a nebylo to nicmoc (relativne hlucny, zatah neoslnil, takova trochu lekla ryba). Spotrebu hodnotit nemuzu, ale vsichni pisou ze to zere, coz by ale treba mohlo znamenat ze se ti to na tech 3km stihne ohrat
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: BMW - výběr vhodné motorizace
V prazskym inveltu meli 4er gc xdrive 28i nejdriv na showroomu a potom predvadeci myslim...honziss píše:S 28i jsem jel jen kousek a nebylo to nicmoc (relativne hlucny, zatah neoslnil, takova trochu lekla ryba). Spotrebu hodnotit nemuzu, ale vsichni pisou ze to zere, coz by ale treba mohlo znamenat ze se ti to na tech 3km stihne ohrat
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: BMW - výběr vhodné motorizace
dyž sem se byl projet s předváděcí 428i xD 8AT, tak sem ten motor jako úplnou tragedii nehodnotil:
pavproch píše:Máš to už za sebou, jó, máš to už za sebou, přišlo to tak najednou... (courtesy Kabát)pavproch píše:na tohle se obzvláště těším....pavproch píše: ve čtvrtek du do cartecu, mám slíbenou jízdu v 428i (bohužel steptronic a ještě xDrive)věřím, že při zrychlování v přímce to bude asi řadit krásně, rychle a smoothly, ale co takle podřazování s meziplynama pod ostrýma brzdama a odlehčeným vnitřním zadním kolem?...If you’re insistent on a neutered BMW (aka one without a stick-shift, which is the only way you can order a 428i with xDrive), you could do a lot worse than this excellent gearbox.
Asitakle:
MOTOR
- nesouhlasím, že 2,0TSI by VW je lepší, není ani omylem (srovnávám s naším 132kw v leguánovi), 28i je kulturnější, má výrazně menší turbodíru, obecně hezčí zvuk a přímočarejší chování
- 180 foukaných kW jede pěkně, síly to má dost, asi bych měl hoodně moc práce to s 330i uštvat, ale zřejmě bych to šlo
- na volnoběh je zahřátý motor hodne pěkně utlumený, řekl bych že je slyšet míň než než moje 30i N53
- v nízkých iotáčkách (do 2000 tis) pod zátěží na můj vkus trochu moc duní (podobně jako zahřáté 30d)
- střední otáčky - zvuk neni počuť
- zvuk nad 4000 až do omezovače (7000tis) je krapet cirkulárkovitý (R6 to halt není) ale není nepříjemný, rozhodně hezčí než 2,0TS
PODVOZEK
- adaptivní podvozek na zimních 17" RFT funguje velmi, velmi dobře - v comfort je to pohodnější než můj 3er, ve sport to je srovnatelné s Z4 ve sportovním modu
- na nějaké ostřejší ježdění sem si ale netrouf, po ráno bylo přimrzlo + moje nekompatibilita s automatem, takže nevím, co to bude dělat ve vlásenkách jetých na nraně adheze
8st AUTOMAT
- (negativní) očekávání byla naplněna, ale jinak
- nahoru při zrychlování v přímce to jak v D, tak S(manuální pádla) řadí jak já v pohorkách - s cukaturou
- naopak podřazování s mezplynama pod brzdam tomu jde mnohem líp, mně se to vždycky teda takle pěkně nepodaří
- i během těch páru kilometrů sem to ale v D dokázal přivézt několikrát do úzkých - nevědělo to, co zařadit...
- v S a mauálním řazením pádlama¨to řadí kuwa rychle, ale rozhodně ne čistě
ŘÍZENÍ
- neshledal jsme žádného rozdílu z pocitu z řízení proti mojemu 3er (taky xD, mám ale jetě poctivé servo, co je v f30 nevím)
INTERIER
- moc pěkně provedený, avšak .... (kokpit e36 a e46 je pro mne modlou, e90 snesitelný, f30 moc avantgarda
- head-up displej je príma fičura (teda promítalo mi to jen aktuální rychlost, ale mimo střed zorného pole, což ňa sralo...)
CELKOVĚ
- 428i ve sport paketu je velmi pěkné auto
- kultivovanost R6 zmizela
- automat prostě neeeeeeee
- na kvalitní i zrychlený přesun z a do B s minimem emocí OK, ale pro zážitky by to fakt chtělo kombinaci 35i + 6MT (ještě furt je v nabídce)
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW - výběr vhodné motorizace
řidičBOB píše:ad1: hele, projeď se v tom 28i. Poznáš sám, že je to dehonestující degradace toho, původně krásného motoru. To je něco jako vzteklý šicí stroj. Já jsem musel koukt asi 5x do OTP, kolik že to má vlastně kW...papírových. Jako sorry, ale taková 2.0TSI (možná i ta nová 1.8TSI) - to je proti tomu raketa!
ad2: ano, vražda pro diesel to je. A ne jenom pro motor...ale třeba i pro DPF. Ale je to tvoje volba, že
ad3: Já dneska koukal, zatím staticky (jízda next wk), na novou A4 a musím říct, že pěkný pokrok. Chválím celkové zpracování, možnosti výbavy a zasochání V6 motoru i pro tento segment...v nelehké době koncernu.
Ad ad1) To jsou jen takové urban legends vycházející ze zklamání, že 28i už není šestiválec, ale čtyřválec, v rámci konkurence na něm nic špatného není, projev odpovídá papírovým hodnotám.
328i 180kW/350Nm 1545 kg 0-200km/h 22,5s
golf gti performance 169kW/350Nm 1382 kg 0-200 22,6s (to je nejlepší hodnota, kterou jsem našel, např. oct rs 230 karoserií i hmotností bližší 3er není nikde změřená pod 25s)
http://www.youtube.com/watch?v=kd2rePy0ggc
http://www.youtube.com/watch?v=vnUO9UcxQdM
Re: BMW - výběr vhodné motorizace
Když to tak čtu, tak pro tebe ideální 520d. Nějakou roční a hotovo. Jen nevím, jak s tím xDrive. Já bych ho raději vynechal. Na zimu závaží do kufru a vyřízeno.
Re: BMW - výběr vhodné motorizace
jen tak na okraj - něco málo o f10:
pavproch píše:Dostal sem z CarTecu pučenou (z donucení) 525xdA f10 - skoro nová, ODO 12tis km. Ježyšykryste, to je (řidičsky) katastrofa.... naprosto němé řízení, houpe se to, nedrží to směr, letargie ve všech ohledech.... a to sem to hned po startu přepnul do sport režimu.... hlavně že to má barevný sportovní displej.... vývojářům z mnichova nasrat!, pardoń, nazdar!
EDIT: to už aji ten leguán je vedle teho továrna na zábavu....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW - výběr vhodné motorizace
Já se tedy divím, že nikdo nezmínil 35i, pokud už bys uvažoval o 28i, tak je 35i mnohem lepší volba, spotřeba prakticky stejná, ale svezení o třídu lepší v každém ohledu, jedině ten cenový rozdíl, ale zas pokud by to bylo nějaké roční, předvádecí, Premium Selection nebo tak, tak ten rozdíl není takový... Prostě za mě by ideál byla 435i GC v xDrivu, nebo pak nějaká nafta no, ale jako pokud možno taky šestihrnek... Prostě záleží podle rozpočtu, pokud není na R6 (resp. nechceš tolik dát za auto) tak třeba 420d nebo 520d/525d, to už záleži, ja jsem jen chtěl říct, že ta 28i moc nemá smysl co se týče poměru nákladů a nákupní ceny vůči tomu, co dostaneš (ve srovnání s 35i)
-
- Pan Řidič
- Příspěvky: 371
- Registrován: sob 09 úno 21:42
Re: BMW - výběr vhodné motorizace
Asi to tak s hardcore fandy BMW tady horké nebude
Zkus 35i... Teď dávají do trojky motor B58, nová generace R6 (340i), 240 kW. S automatem budeš jezdit delší trasy pod devět.
Zkus 35i... Teď dávají do trojky motor B58, nová generace R6 (340i), 240 kW. S automatem budeš jezdit delší trasy pod devět.
Re: BMW - výběr vhodné motorizace
delší trasy pod devět, ale při dodržování předpisů . A v D to na dálnici asi taky nebude plnou parou vpřed...doriftonigga píše:Asi to tak s hardcore fandy BMW tady horké nebude
Zkus 35i... Teď dávají do trojky motor B58, nová generace R6 (340i), 240 kW. S automatem budeš jezdit delší trasy pod devět.