Elektromobily a vse kolem nich
Re: Elektromobily a vse kolem nich
jo, a to je ta subjektivní stránka věci: páč Elon M., tak ani kdyby mi k SesliT85D přidal ty tři míče
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Elektromobily a vse kolem nich
To neni pravda. Prodejni cena je nastavena zcela komercne a pokud se nekde da koupit za min, tak je to kvuli subvencim daneho regionu. At uz je to treba odpusteni DPH, nebo poskytnute jine uleve ci dotaci. To je ovsem zalezitosti treti strany (statu) a nikoliv Tesly nebo zakaznika.řidičBOB píše:...a to to tolik stojí jenom kvůli pokřivené dotační politice...Vana píše:Tesla je o penězích, za 700 tisíc bych si ji koupil taky ale za tři mega ne
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
Re: Elektromobily a vse kolem nich
ale prd, velebnosti.... imho kdyby EM nedostával dotace a pobídky, tak S85D nestojí trojku ale čytřku.... minimálně...
EDIT: sem zapomjél (ref každoroční ztráta) - a uměl správně spočítat výrobní náklady
EDIT: sem zapomjél (ref každoroční ztráta) - a uměl správně spočítat výrobní náklady
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27878
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Elektromobily a vse kolem nich
ctrl_j: přesně to, co napsal pavproch, jsem myslel. A stejně je ta firma v obrovské ztrátě. V každém normálním světě, by taková firma už dávno neexistovala...
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Bohužel, než ten model E stačili vyrobit, tak ten dolar zdražil o 20%. Kolik bude cena v EU, těžko říci, v USA taky ta cena na netu není konečná, daně a poplatky tam taky nejsou úplně malé. Každopádně ten trh s podobnými auty poroste, teď se do toho pouští všichni výrobci včetně těch asijských jako KIA apod., ceny aut budou padat, ceny elektřiny budou růst. Je jasné, že se to rychle rozdělí na supersporty, limuzíny a (pří)městská vozítka a podle toho budou vypadat ceny. Kdysi jsme se korejským autům smáli, dnes vyrábějí třeba tohle.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27878
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Tak tomu já se směju stejně...dyť je to hnusné.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Elektromobily a vse kolem nich
To auto uvnitř je nabušený technologiemi a opravdu z kvalitních materiálů o kterých se může spoustě výrobcům jenom zdát. Mě se víc líbí nový Genesis, teď si ho objednal známý, který byl vyznavačem BMW, holt časy se mění.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27878
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Elektromobily a vse kolem nich
hmmm, dyť to nemá ani LED hlavní světlomety... A to BMW už má laser... Tomu říkám technologie jak sviň
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Laser je technologie stará celkově 120 let, 50 let využívaná, nic nového ani světoborného, ale proč ne když to někdo pokládá za výhodu. Jsme oba mimo téma, takže za mě jsem řekl vše co jsem k tomu chtěl.
Re: Elektromobily a vse kolem nich
pavproch píše:ale prd, velebnosti.... imho kdyby EM nedostával dotace a pobídky, tak S85D nestojí trojku ale čytřku.... minimálně...
EDIT: sem zapomjél (ref každoroční ztráta) - a uměl správně spočítat výrobní náklady
Nemohu souhlasit. System financovani je pro vsechny kdo vyrabi a prodavaji elektromobily stejny. Z toho muze tezit dle nastavenych pravidel kdokoli a nemusi se jmenovat Tesla. Bohuzel se veze na tom ze je nejuspesnejsi a je tak nejvic na ocich. Ze stejny "emisni povolenky" bere Nissan za Leafa nikomu nevadi.řidičBOB píše:ctrl_j: přesně to, co napsal pavproch, jsem myslel. A stejně je ta firma v obrovské ztrátě. V každém normálním světě, by taková firma už dávno neexistovala...
Je ovsem opravdu blbina ze je diky tomu to auto o mega levnejsi, to jako podnikatel snad ani nemuzes myslet vazne, ze si nekdo nastavi netrzni (podnakladovou) cenu.
Firma je ve ztrate, coz je u 4 roky stareho (mladeho) subjektu s globalnim dosahem naprosto normalni stav. Ciste pro zabavu sleduju jejich market data a statistiky trhu a jsem presvedcen o tom ze pokud investice do R&D nepresahnou 1 mld. USD bude letos firma s vyrovnanym rozpoctem a 2017 v zisku.
Model 3 jeste neexistuje, objednavky teprve zacnou na jare a auto jde na trh az 2017, takze kolik zdrazil ted dolar je nepodstatne.Josef píše:Bohužel, než ten model E stačili vyrobit, tak ten dolar zdražil o 20%. Kolik bude cena v EU, těžko říci, v USA taky ta cena na netu není konečná, daně a poplatky tam taky nejsou úplně malé. Každopádně ten trh s podobnými auty poroste, teď se do toho pouští všichni výrobci včetně těch asijských jako KIA apod., ceny aut budou padat, ceny elektřiny budou růst. Je jasné, že se to rychle rozdělí na supersporty, limuzíny a (pří)městská vozítka a podle toho budou vypadat ceny. Kdysi jsme se korejským autům smáli, dnes vyrábějí třeba tohle.
Add Hyundai Equus: Pekna designova kopie Mercedesu S minule generace…
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/