Elektromobily a vse kolem nich

Elektromobily, hybridy, alternativní paliva a vše kolem emisí nebo spotřeby paliva.
Odpovědět
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27942
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Elektromobily a vse kolem nich

Příspěvek od řidičBOB »

No, majitelé nových Amarounů, by asi nesouhlasili ;-)
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
M.Z.
Letec
Příspěvky: 5762
Registrován: úte 28 srp 13:23
Bydliště: FM

Re: Elektromobily a vse kolem nich

Příspěvek od M.Z. »

Ale na dodávku jsou zatím kladné ohlasy, teda aspoň u Fordu, když VW se ještě nerozhoupal.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
honziss
Letec
Příspěvky: 3570
Registrován: úte 08 bře 09:08

Re: Elektromobily a vse kolem nich

Příspěvek od honziss »

M.Z. píše: stř 10 črc 19:18 Mohlo to dopadnout i hůř, zatím se nejeví tato kooperace úplně zle, ale ta cena... Nechal jsem si nacenit plechovou dodávku 4x4 a cena okolo 1,3 :)
Taky se nemyslim ze to bude uplne marny. S tou aktualne vybehovou generaci tranzitu custom jsem v zime otocil rakousky hory a musim uznat ze to maj docela slusne dotazeny to auto. Co jsem videl generaci novou, tak taky slusny.
R4...258k
R3...261k
EV...264k
honziss
Letec
Příspěvky: 3570
Registrován: úte 08 bře 09:08

Re: Elektromobily a vse kolem nich

Příspěvek od honziss »

idbuzz se ted da koupit s mega slevou, novy auta zacinaj 1.2-1.3 s dph. Chysta se nejaky update nebo to je jen reakce na mizerny prodeje?
R4...258k
R3...261k
EV...264k
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27942
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Elektromobily a vse kolem nich

Příspěvek od řidičBOB »

Řekl bych, že b) je správně.
VW nemá kam updatovat.
No pain, no gain.
Vespa time \m/
petr_riha
Letec
Příspěvky: 2081
Registrován: pon 11 bře 13:42

Re: Elektromobily a vse kolem nich

Příspěvek od petr_riha »

Ač EL jdou mimo mě, zcela určitě bych se taktéž přikláněl k b). Mám pocit, že jsem ID.Buzze na cestě potkal snad jedinkrát.
2024: Audi A5 Sportback S line 45 TFSI, 195kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
Uživatelský avatar
Snowman000
Letec
Příspěvky: 5661
Registrován: čtv 17 bře 09:36
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Elektromobily a vse kolem nich

Příspěvek od Snowman000 »

No pride GTX a aj predlzena verzia 6 a 7-miestna verzia, konecne aj s dalsimi isofixami...ale kazdy kto sa na cestach pohybuje asi vie, kolko ich realne stretne a otazne je, ze z nich kolko este patri aj niekomu inemu ako VW... :-w
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
honziss
Letec
Příspěvky: 3570
Registrován: úte 08 bře 09:08

Re: Elektromobily a vse kolem nich

Příspěvek od honziss »

Snowman000 píše: čtv 11 črc 11:10 No pride GTX a aj predlzena verzia 6 a 7-miestna verzia, konecne aj s dalsimi isofixami...ale kazdy kto sa na cestach pohybuje asi vie, kolko ich realne stretne a otazne je, ze z nich kolko este patri aj niekomu inemu ako VW... :-w
Tady na Petřinách potkávám jednu bílou cargo, jestli se nepletu, patří místní knihovně. Jinak jsem to na silnici nepotkal.
R4...258k
R3...261k
EV...264k
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27942
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Elektromobily a vse kolem nich

Příspěvek od řidičBOB »

Snowman000 píše: čtv 11 črc 11:10 No pride GTX a aj predlzena verzia 6 a 7-miestna verzia, konecne aj s dalsimi isofixami...ale kazdy kto sa na cestach pohybuje asi vie, kolko ich realne stretne a otazne je, ze z nich kolko este patri aj niekomu inemu ako VW... :-w
tohle ovšem neberu jako update, ale jako samozřejmost. Update bych čekal v dojezdu (zejména u GTX to bude jistě zajímavé číslo) a v efektivitě provozu.

VEDLE jakožetest...
Když ale budete akcelerátor drtit u podlahy příliš často, mějte raději zmapované nejbližší nabíječky. GTX nám po pár rychlých kilometrech ukazuje průměrný odběr 25 kWh / 100 km, což by v krátké verzi znamenalo dojezd jen lehce přes 300 km. V klidném tempu ale začíná apetit dvou elektromotorů klesat pod 20 kWh, takže 400 kilometrů byste měli zvládnout bez problémů. V dlouhé zadokolce zkoušíme opak - pohodová jízda s předvídáním se nám odvděčuje průměrem 18 kWh / 100 km. Díky větší baterce bychom tedy ujeli skoro 480 kilometrů.
Takže reálně z dojezdu odečteme 20% ;-)
No pain, no gain.
Vespa time \m/
VlSk
Spolujezdec
Příspěvky: 2
Registrován: ned 14 črc 13:07

Re: Elektromobily a vse kolem nich

Příspěvek od VlSk »

řidičBOB píše: stř 21 dub 05:37 Turbo: to podle toho, jak se na podnikání díváš. Já jsem třeba hrdý na to, že jsme s kolegou vybudovali firmu s nulovým obratem, na firmu tam, kde je dnes - a to bez jediné koruny dotace. Znovu opakuji i pro pomalejší - nebýt dotační politiky pro Teslu, tak ta firma už dávno neexistuje.
Neřekl bych, že by se v mém názoru na EV mobilitu nějak změnil. Je to kravina, mocensky protlačovaná, která s ekologií nemá nic společného.
Ano přesně tak měla zkracovat už před deseti lety. Ale máte stále jednostranný pohled. Tesla nezkrachovala kvůli dotacím, ale kvůli tomu že sehnala investory. Dotace jsou velice malá část příjmů. Nehledě na to že v současnosti už snad žádné nedostává.
Nicméně když toto řekněte o tesle tak to samé se musí říct i o volkswagenu. Kdyby nedostává dotace tak už dávno zkrachuje. Stejně tak dotace volkswagenu nejsou hlavní příjem.
Odpovědět