Elektromobily a vse kolem nich
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27942
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Elektromobily a vse kolem nich
No, majitelé nových Amarounů, by asi nesouhlasili
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Ale na dodávku jsou zatím kladné ohlasy, teda aspoň u Fordu, když VW se ještě nerozhoupal.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Taky se nemyslim ze to bude uplne marny. S tou aktualne vybehovou generaci tranzitu custom jsem v zime otocil rakousky hory a musim uznat ze to maj docela slusne dotazeny to auto. Co jsem videl generaci novou, tak taky slusny.
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: Elektromobily a vse kolem nich
idbuzz se ted da koupit s mega slevou, novy auta zacinaj 1.2-1.3 s dph. Chysta se nejaky update nebo to je jen reakce na mizerny prodeje?
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27942
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Řekl bych, že b) je správně.
VW nemá kam updatovat.
VW nemá kam updatovat.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Ač EL jdou mimo mě, zcela určitě bych se taktéž přikláněl k b). Mám pocit, že jsem ID.Buzze na cestě potkal snad jedinkrát.
2024: Audi A5 Sportback S line 45 TFSI, 195kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5661
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Elektromobily a vse kolem nich
No pride GTX a aj predlzena verzia 6 a 7-miestna verzia, konecne aj s dalsimi isofixami...ale kazdy kto sa na cestach pohybuje asi vie, kolko ich realne stretne a otazne je, ze z nich kolko este patri aj niekomu inemu ako VW...
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Tady na Petřinách potkávám jednu bílou cargo, jestli se nepletu, patří místní knihovně. Jinak jsem to na silnici nepotkal.Snowman000 píše: ↑čtv 11 črc 11:10 No pride GTX a aj predlzena verzia 6 a 7-miestna verzia, konecne aj s dalsimi isofixami...ale kazdy kto sa na cestach pohybuje asi vie, kolko ich realne stretne a otazne je, ze z nich kolko este patri aj niekomu inemu ako VW...
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27942
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Elektromobily a vse kolem nich
tohle ovšem neberu jako update, ale jako samozřejmost. Update bych čekal v dojezdu (zejména u GTX to bude jistě zajímavé číslo) a v efektivitě provozu.Snowman000 píše: ↑čtv 11 črc 11:10 No pride GTX a aj predlzena verzia 6 a 7-miestna verzia, konecne aj s dalsimi isofixami...ale kazdy kto sa na cestach pohybuje asi vie, kolko ich realne stretne a otazne je, ze z nich kolko este patri aj niekomu inemu ako VW...
VEDLE jakožetest...
Takže reálně z dojezdu odečteme 20%Když ale budete akcelerátor drtit u podlahy příliš často, mějte raději zmapované nejbližší nabíječky. GTX nám po pár rychlých kilometrech ukazuje průměrný odběr 25 kWh / 100 km, což by v krátké verzi znamenalo dojezd jen lehce přes 300 km. V klidném tempu ale začíná apetit dvou elektromotorů klesat pod 20 kWh, takže 400 kilometrů byste měli zvládnout bez problémů. V dlouhé zadokolce zkoušíme opak - pohodová jízda s předvídáním se nám odvděčuje průměrem 18 kWh / 100 km. Díky větší baterce bychom tedy ujeli skoro 480 kilometrů.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Ano přesně tak měla zkracovat už před deseti lety. Ale máte stále jednostranný pohled. Tesla nezkrachovala kvůli dotacím, ale kvůli tomu že sehnala investory. Dotace jsou velice malá část příjmů. Nehledě na to že v současnosti už snad žádné nedostává.řidičBOB píše: ↑stř 21 dub 05:37 Turbo: to podle toho, jak se na podnikání díváš. Já jsem třeba hrdý na to, že jsme s kolegou vybudovali firmu s nulovým obratem, na firmu tam, kde je dnes - a to bez jediné koruny dotace. Znovu opakuji i pro pomalejší - nebýt dotační politiky pro Teslu, tak ta firma už dávno neexistuje.
Neřekl bych, že by se v mém názoru na EV mobilitu nějak změnil. Je to kravina, mocensky protlačovaná, která s ekologií nemá nic společného.
Nicméně když toto řekněte o tesle tak to samé se musí říct i o volkswagenu. Kdyby nedostává dotace tak už dávno zkrachuje. Stejně tak dotace volkswagenu nejsou hlavní příjem.