Nééé móre zaváda pyčo to kurva néééznam vole fagt dˇýk za genyjalňý ynformátse!
Elektromobily a vse kolem nich
- Lachende Bestien
- Letec
- Příspěvky: 1983
- Registrován: sob 18 čer 15:13
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Technicky dokonalá odpověďEL_XEL píše: ↑stř 07 čer 17:20Závada, to neznáš? Stává se to i úplně novým benzínovým autům, klidně i shoří. Není to běžný jev, ani u jednoho typu pohonu. Ještě nějakou inteligentní otázku tam máš?Lachende Bestien píše: ↑stř 07 čer 01:40 Vypadá to, že problematice elektrotechniky docela rozumíte.
Můžete tedy stručně vysvětlit, jakým způsobem může dojít k požáru skoro nového ééé-auta při nabíjení?
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Re: Elektromobily a vse kolem nich
li-ion clanky su celkom nachylne na spravne zaobchadzanie.Lachende Bestien píše: ↑stř 07 čer 01:40 Vypadá to, že problematice elektrotechniky docela rozumíte.
Můžete tedy stručně vysvětlit, jakým způsobem může dojít k požáru skoro nového ééé-auta při nabíjení?
Takto nejak vyzera datasheet pre LG M50 clanok pouzivany napr. teslou.
Nie je tazke tie podmienky dodrzat ak mas napr. v mobile 1-2 clanky, alebo v notebooku 6 clankov... V elektromobile ich mas tak 4500. A vonkajsie vplyvy (teploty, otrasy) tomu tiez nepomahaju(z pohladu elektroniky asi neexistuje narocnejsie prostredie ako auto)
Tento problem celkom riesia LiFePO4 clanky, tie je problem zapalit aj ked sa velmi snazis. Zacina ich vyuzivat stale viac elektromobilov.
Dalsia vec moze byt zly spoj, tym padom vysoky prechodovy odpor a tym vznikajuce teplo. Ale to sa tyka aj spalovakov, aj nehnutelnosti...
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Tak ako pisal mluno, maju ine problemy, ale kapacita hlavneho domoveho vedenia nim nie je...
anyway, to stale plati len pri nabijani cez predlzovacky z okna. Ak sa bavime o normalnych nabijacich staniciach, tak to sa bytoviek vpodstate ani netyka, kedze privod pre nabijacku na parkovisko si logicky nebudes brat niekde z 3. poschodia.
Cim netvrdim ze to nie je problem pre sucastnu elektrifikacnu sustavu.
-
- Autoškolák
- Příspěvky: 41
- Registrován: ned 20 lis 16:59
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Hele, ten článek ve specifikaci, to se ještě někde pro BEV vyrábí nebo je to model pro domácí uložiště? Já jen, že to má maximální nabíjení 0.7C, což znamená z 10% na 80% za 1h. S tím dneska těžko někoho oslovíte.abgx1 píše: ↑pát 09 čer 10:07li-ion clanky su celkom nachylne na spravne zaobchadzanie.Lachende Bestien píše: ↑stř 07 čer 01:40 Vypadá to, že problematice elektrotechniky docela rozumíte.
Můžete tedy stručně vysvětlit, jakým způsobem může dojít k požáru skoro nového ééé-auta při nabíjení?
Takto nejak vyzera datasheet pre LG M50 clanok pouzivany napr. teslou.
Nie je tazke tie podmienky dodrzat ak mas napr. v mobile 1-2 clanky, alebo v notebooku 6 clankov... V elektromobile ich mas tak 4500. A vonkajsie vplyvy (teploty, otrasy) tomu tiez nepomahaju(z pohladu elektroniky asi neexistuje narocnejsie prostredie ako auto)
Tento problem celkom riesia LiFePO4 clanky, tie je problem zapalit aj ked sa velmi snazis. Zacina ich vyuzivat stale viac elektromobilov.
Dalsia vec moze byt zly spoj, tym padom vysoky prechodovy odpor a tym vznikajuce teplo. Ale to sa tyka aj spalovakov, aj nehnutelnosti...
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Pokial viem tak presne konkretny LG M50 clanok pouziva aktualny model tesly 3 long range. Ten datasheet je urceny pre bezneho pouzivatela.
Mozu sa nabijat rychlejsie ak
1. mas zabezpecene chladenie, vtedy do nich mozes tlacit vacsi prud...(chladenie elektromobily maju...)
2. To ze na displeji elektromobilu svieti 100% neznamena ze je bateria fyzicky nabita na 100%(teda 4,2V/clanok)
3. Nabijat o nieco rychlejsie ich mozes aj ty doma ak ti nezalezi na zivotnosti.
Daju sa ale aj celkom bezne kupit. Pouzivaju sa do elektronickych cigariet, svetiel atd...
Mozu sa nabijat rychlejsie ak
1. mas zabezpecene chladenie, vtedy do nich mozes tlacit vacsi prud...(chladenie elektromobily maju...)
2. To ze na displeji elektromobilu svieti 100% neznamena ze je bateria fyzicky nabita na 100%(teda 4,2V/clanok)
3. Nabijat o nieco rychlejsie ich mozes aj ty doma ak ti nezalezi na zivotnosti.
Daju sa ale aj celkom bezne kupit. Pouzivaju sa do elektronickych cigariet, svetiel atd...
- Lachende Bestien
- Letec
- Příspěvky: 1983
- Registrován: sob 18 čer 15:13
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Dík za info a datashit.
Nápisy na aku článcích v každém jistě vyvolávají intenzivní pocit bezpečí, sucha a ochrany.
Lze tedy důvodně předpokládat, že se tyto články těší velké oblibě mezi fluidně džendrovými příznivci ortodoxně-progresivního homosexualismu při použití ve weebrátorech.
Jinými slovy jako dělané pro ela a ksela.
Nápisy na aku článcích v každém jistě vyvolávají intenzivní pocit bezpečí, sucha a ochrany.
Lze tedy důvodně předpokládat, že se tyto články těší velké oblibě mezi fluidně džendrovými příznivci ortodoxně-progresivního homosexualismu při použití ve weebrátorech.
Jinými slovy jako dělané pro ela a ksela.
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Viděls někdy varovné symboly na čerpací stanici? Když jdeš okolo, nenakálíš si do kalhot?
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27861
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Jo, viděl. Dokonce jsem tam viděl i řadu hasicích přístrojů.
U nabíječek jsem ale žádný nikdy neviděl.
Aha, ono EL hasičákem nelze uhasit
U nabíječek jsem ale žádný nikdy neviděl.
Aha, ono EL hasičákem nelze uhasit
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Ty děláš, jako kdyby jediný, co kdy hořelo na EV, byly baterky. Stejně, jako hasičákem neuhasíš hořící baterku, zapomeň na to, že hasičákem uhasíš proraženou hořící nádrž.