Tohle platí, pokud jedeš sám nebo s dospělými. S dětmi se přestávky řídí ne potřebami auta, ale potřebami a momentálními náladami dětí. A ne vždy to vyjde tak, že děti tě nechají jet od posledního kabelu k dalšímu
Elektromobily a vse kolem nich
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Konečně jeden z rozumných elektromotoristů, soudě dle názorů.
2024: Audi A5 Sportback S line 45 TFSI, 195kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27897
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Jistě. To je úplně jiný lvl cestování… Mít elektro, tak to bych s rodinou nedojel ani do Průhonic do Žirafy
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Cestování s dětmi znám, nebojpetr_riha píše: ↑čtv 06 říj 10:14 Konečně jeden z rozumných elektromotoristů, soudě dle názorů.
Tohle platí, pokud jedeš sám nebo s dospělými. S dětmi se přestávky řídí ne potřebami auta, ale potřebami a momentálními náladami dětí. A ne vždy to vyjde tak, že děti tě nechají jet od posledního kabelu k dalšímu
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Veľký súhrn informácií akými môžu trpieť elektromobily.
Prosím Vás, prečítajte si ten článok celý až do konca.
Neotvárajte tam hneď odkazy, lebo by to moc zdržovalo a čítanie by Vám zabralo aj 3 hodiny. Ak to nedočítate do konca, možno nepochopíte pointu frustrovaného invalidného dôchodcu s felíciou bývajúceho na socialistickom sídlisku, vedľa komína uhoľnej elektrárne, kde je už preťažená 50 ročna rozvodňa a nie je kde stavať nabíjačky, a ľudia parkujú na trávnikoch kde je práve miesto.
Prebehnite len nadpisy odkazov a potom v druhej polovici sú logické úvahy od stovky ľudí. Nevynechajte ani odkaz požiare elektromobilov na konci članku.
Vyjadrovať k tomu by sa mal len ten, kto to poriadne prečítal do konca. Ďakujem.
Článok tu xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Prosím Vás, prečítajte si ten článok celý až do konca.
Neotvárajte tam hneď odkazy, lebo by to moc zdržovalo a čítanie by Vám zabralo aj 3 hodiny. Ak to nedočítate do konca, možno nepochopíte pointu frustrovaného invalidného dôchodcu s felíciou bývajúceho na socialistickom sídlisku, vedľa komína uhoľnej elektrárne, kde je už preťažená 50 ročna rozvodňa a nie je kde stavať nabíjačky, a ľudia parkujú na trávnikoch kde je práve miesto.
Prebehnite len nadpisy odkazov a potom v druhej polovici sú logické úvahy od stovky ľudí. Nevynechajte ani odkaz požiare elektromobilov na konci članku.
Vyjadrovať k tomu by sa mal len ten, kto to poriadne prečítal do konca. Ďakujem.
Článok tu xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Dobrý deň. Prečo mi bol článok Na čo myslieť pri batériach zmazaný, keď 70% obsahu v ňom odkazovalo na články webu autofora? Ďakujem.
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Raději přestávka v pěkné přírodě než někde u nabíječky. To snad chápe každý normální člověk. Ale nenormální doba produkuje lidi svého druhu.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
- Lachende Bestien
- Letec
- Příspěvky: 1983
- Registrován: sob 18 čer 15:13
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Docela by mě zajímala stručná definice "normálního" člověka, klidně se podělte.
Taky není od věci být ostražitý v přítomnosti samozvaných "normálních" lidí - často se pod maskou "normality" prohnaně skrývají největší devianti a charakteroví mrzáci.
Pod svícnem je největší tma.
Edit. Nabízí se třeba 2 varianty určení normality:
1. Normální člověk se snaží být užitečný sobě i ostatním, více a lépe spolupracovat s ostatními a tím společnost posilovat, zatímco deviant se snaží společnost dělit na skupiny a atomizované jedince a neustále vyvolávat sváry a hrotit konflikty v sebeklamu, že se oslabením druhých sám posílí.
2. Normální člověk se snaží snižovat míru utrpení svého i ostatních, úchyl se snaží zvyšovat míru utrpení ostatních v sebeklamu, že si tím sníží utrpení vlastní.
Taky není od věci být ostražitý v přítomnosti samozvaných "normálních" lidí - často se pod maskou "normality" prohnaně skrývají největší devianti a charakteroví mrzáci.
Pod svícnem je největší tma.
Edit. Nabízí se třeba 2 varianty určení normality:
1. Normální člověk se snaží být užitečný sobě i ostatním, více a lépe spolupracovat s ostatními a tím společnost posilovat, zatímco deviant se snaží společnost dělit na skupiny a atomizované jedince a neustále vyvolávat sváry a hrotit konflikty v sebeklamu, že se oslabením druhých sám posílí.
2. Normální člověk se snaží snižovat míru utrpení svého i ostatních, úchyl se snaží zvyšovat míru utrpení ostatních v sebeklamu, že si tím sníží utrpení vlastní.
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Hele, moc to komplikuješ. Prostě být omezován na pauzu podle nabíječek je trochu zvláštní způsob trávení času. Ale proti gustu žádný dišputát.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Re: Elektromobily a vse kolem nich
TM3 LFP
Vlákno za kolik jezdíte s elektromobilem si raději založit zatím nedovolím
18km okresky, zbytek dálnice
57km okresky, zbytek dálnice, u hranice stání pár minut a celkově vyšší provoz
Vlákno za kolik jezdíte s elektromobilem si raději založit zatím nedovolím
18km okresky, zbytek dálnice
57km okresky, zbytek dálnice, u hranice stání pár minut a celkově vyšší provoz