S tymto nesuhlas...ja chcel naraz vidiet spotrebu a ostatne jazdne data a k tomu mat pusteny waze (tak jak na kazdom inom normalnom aute)...a toto ani za boha nejde
Elektromobily a vse kolem nich
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5661
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27863
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Elektromobily a vse kolem nich
petr: ano, je to tak. Neumí.
Na panelu koukám hlavně Waze. A u elektra občas i nějakou tu spotřebu a ty sračky kolem.
Na panelu koukám hlavně Waze. A u elektra občas i nějakou tu spotřebu a ty sračky kolem.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27863
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Ale stejně je top, když malej zahlásí: maminko, nejezdi rychle, protože vybiješ baterky
Fakt nevím, kde to slyšel
Fakt nevím, kde to slyšel
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Muze byt, ale pointa je, ze jde jezdit i bez toho. U Tesly nikoliv. No option.Snowman000 píše: ↑sob 13 srp 10:03S tymto nesuhlas...ja chcel naraz vidiet spotrebu a ostatne jazdne data a k tomu mat pusteny waze (tak jak na kazdom inom normalnom aute)...a toto ani za boha nejde
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Ovládání intenzity stěračů může být trvale na spodní liště, takže ne v podmenu. Zároveň je možné ovládání vyvolat tlačítkem na konci páčky blinkrů, které ovládá jednostěr a ostřik - plus stěrače mají samozřejmě auto funkci.ctrl_j píše: ↑sob 13 srp 09:14 Tak to leda az bude prikazem jezdit nejmene ve dvou, jinak je to holy nesmysl. Mimochodem v Enyaqu ci GTX si pres ten centralni displej pred jizdou klidne muzu hodit hadr, protoze to co potrebuju, mam v panelu nad volantem ci HUD.
Chtel bych videt jiny auto, kde se pri homologaci udelalo tolik kompromisu. Zmineny tlacitko varovnych blikacu zcela mimo zorny pole? - WTF. Ovladani intenzity steracu na dotykovym panelu v podmenu? - Are you crazy?
Jo a taky to jde ovládat hlasem
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27863
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Jinak klasika: u PRE bez čipkarty hejl z ulice prostě nenabije.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Jednorázová platba přes QR nefunguje? Nikdy jsem to nezkoušel, tak nevím.
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Na listu si to muzu dat to jo, lec absurditu zapinani steracu pres LCD to nijak nezmeni.Sajmik píše: ↑sob 13 srp 15:46Ovládání intenzity stěračů může být trvale na spodní liště, takže ne v podmenu. Zároveň je možné ovládání vyvolat tlačítkem na konci páčky blinkrů, které ovládá jednostěr a ostřik - plus stěrače mají samozřejmě auto funkci.ctrl_j píše: ↑sob 13 srp 09:14 Tak to leda az bude prikazem jezdit nejmene ve dvou, jinak je to holy nesmysl. Mimochodem v Enyaqu ci GTX si pres ten centralni displej pred jizdou klidne muzu hodit hadr, protoze to co potrebuju, mam v panelu nad volantem ci HUD.
Chtel bych videt jiny auto, kde se pri homologaci udelalo tolik kompromisu. Zmineny tlacitko varovnych blikacu zcela mimo zorny pole? - WTF. Ovladani intenzity steracu na dotykovym panelu v podmenu? - Are you crazy?
Jo a taky to jde ovládat hlasem
To je tak, kdyz ses vyrobce co prvne slohne komplet system ovladani i s packama Mercedesu a pak abys dokazal svetu, ze uz to umis, zacnes tvorit neco co jde absolutne proti stoleti vyvoje.
Neco jako kdyz se Faltynek vozral, nakreslil dvacet (prakticky stejnych) obrazu a ted si mysli, ze je vytvarnik.
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/