Elektromobily a vse kolem nich
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Tobě ten Duster musel provést něco ošklivého
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: Elektromobily a vse kolem nich
To zrychlení je pěkné, že?
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27889
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Ano. Když máš nabito >80%.
Plné nabití ukazuje dojezd 403km.
A jako nepochopil jsem tu debilní prosklenou střechu bez roletky. Že nejde otevírat/vyklápět znám už z iD4.
Plné nabití ukazuje dojezd 403km.
A jako nepochopil jsem tu debilní prosklenou střechu bez roletky. Že nejde otevírat/vyklápět znám už z iD4.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Paradni a velmi detailni video s vysvetlenim baterii a pohonu u T3, zajimava cast zacina na 16m cca..
https://youtu.be/aBzvR5zKKUU
https://youtu.be/aBzvR5zKKUU
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27889
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Elektromobily a vse kolem nich
jedno zamyšlení: když už kurwa musím všechno ovládat přes "tablet" uprostřed (otázku bezpečnosti teď raději vynechám), proč ten displej nemůže být alespoň nepatrně natočený k řidiči?
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Že by VW uměl display natočit k řidiči a škodovka nikoliv? Hmmm...
Časem, až se zakáže sahat na display za jízdy (bude považován za stejně nebezpečný jako telefon), bude natočen ke spolujezdci.
Časem, až se zakáže sahat na display za jízdy (bude považován za stejně nebezpečný jako telefon), bude natočen ke spolujezdci.
2024: Audi A5 Sportback S line 45 TFSI, 195kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Tak to leda az bude prikazem jezdit nejmene ve dvou, jinak je to holy nesmysl. Mimochodem v Enyaqu ci GTX si pres ten centralni displej pred jizdou klidne muzu hodit hadr, protoze to co potrebuju, mam v panelu nad volantem ci HUD.
Chtel bych videt jiny auto, kde se pri homologaci udelalo tolik kompromisu. Zmineny tlacitko varovnych blikacu zcela mimo zorny pole? - WTF. Ovladani intenzity steracu na dotykovym panelu v podmenu? - Are you crazy?
Chtel bych videt jiny auto, kde se pri homologaci udelalo tolik kompromisu. Zmineny tlacitko varovnych blikacu zcela mimo zorny pole? - WTF. Ovladani intenzity steracu na dotykovym panelu v podmenu? - Are you crazy?
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/