No ale teď jsi prostě popsal Ford, Mustang Mach-E je jenom jeden z nich
Elektromobily a vse kolem nich
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Asi budeš muset číst pozorněji. Stál jsem vedle Enyaq a ani nechtél zkusit. Tečka. Enyaq vyřešen. Chápeš? Dobrá. Pak Tesla atd. Nízké, mám rád vyšší auta... Chápeš souvislost s Teslama a ne Enyaq? Kvalitu interiéru nekomentuji,mojí nenáročné nátuře plně vyhovuje.
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Netušil jsem, že na tomto fóru se probírají majetkové poměry diskutujících. Ironický, až uštěpačný tón tvého příspěvku mne vskutku pobavil. Pořídil jsem si nové auto, což by nebylo tak pranýřováno, jen kdyby nebylo na elektriku. Podle tebe bych asi měl koupit třeba Duster, kterého chválí za poměr cena-výkon a proti kterému vůbec nic nemám, namouduši. Mach E jsi asi důkladně testoval, já jen že v žádné recenzi jsem nenašel zásadní výtky ke zpracování. To o té dálnici je tak obehraná písnička... Neboj, já po ní jezdit nepotřebuji, kdyby tě trápilo, že bych po ní jel bez poplatku.Lachende Bestien píše: ↑ned 07 srp 23:12 Takže nám tady na základě příspěvků zdejších étroňáků pomalu krystalizuje typický majitel étrona - člověk, který relativně velmi snadno přišel nebo přichází k výrazně nadprůměrnému množství financí, vlastní několik aut se spalovacími motory a étrona si pořídil hlavně proto, že se nudí, neví co by a pálí ho prachy v kapse, takže si koupí novou hračku - auto na baterky pro velké kluky.
Čili je vůbec nezajímá jak ekonomický aspekt neboli poměr cena-výkon, který je zas naopak pro většinu majitelů osobáků nejdůležitější, a mnohdy ani neřeší kvalitu zpracování.
Na tom obecně jistě není nic špatného. Naopak pro výrobce étronů jako je dotovaná firma jElona Pižma jde přímo o boží požehnání.
Tito lidé ovšem tvoří velmi malý podíl celkové populace, a od reality odtržení byrokradi a šéfové automobilek tvrdí a formují strategie k produkci aut tak, jakoby většina mzdových nevolníků přehazovala doma pětilitry vidlemi. A k tomu horem dolem fabulují, jak je výroba a provoz étronu čistá a ekologická záležitost. Vždyť to bez vysokých úplatků ehm tedy dotací lidi skoro nekupují ani v zemích s trojnásobným průměrným příjmem než v Chechostánu, a to jsme ještě "bohatá" země ve srovnání třeba s Romonskem nebo Bulháristánem.
Fakt tragikomedie made in EURVHP.
@honziss
O čem to mluvíte, jaké brždění z vyšší rychlosti, s étrony se po dálnici buď raději nejezdí, nebo 80-100 v závětří za náklaďáky v pravém pruhu.
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Kokotina, hmmm, taky moudro...Stepan píše: ↑pon 08 srp 07:35Tak ona frajerina casto znamena “mam tolik penez, ze je muzu vyhazovat za kokotiny, koukejte”
Ucel splnen v obou pripadech
Mustang se to pry jmenuje proto, ze to ma reprezentovat dostupny sen delnicke tridy nebo tak neco.
Stejne jako puvodni Mustang.
U Pumy je to to same. Cool auto pro omladinu. A dneska holt cool auto pro omladinu neni dvoudverovy kupe bez motoru
- Lachende Bestien
- Letec
- Příspěvky: 1983
- Registrován: sob 18 čer 15:13
Re: Elektromobily a vse kolem nich
To si ani nedokážete představit, co všechno se na tomto fóru probírá, majetkové poměry diskutujících jsou ještě velmi slabý odvárek.
Každopádně je fajn, že jste se pobavil. Sranda musí být, i kdyby fotra věšeli.
Za další společný rys étroňáků můžeme označit vlastnictví křišťálové koule a její hojné leštění.
A mimochodem jaké reakce jste tady čekal - pochvalné poplácávání po ramenou a slavnostní předání doživotního titulu progresivně ekologicky moderního správňáka?
V tomto ohledu nemohu sloužit, ale snad se konečně pochlapí HondaMuž či Excel.
Co se Prachovky od Dáčky týče, samozřejmě by šlo o nesrovnatelně racionálnější a ekonomičtější volbu, ale tyto aspekty vás jak známo nezajímají, takže opravdu netuším, proč bych vám ji doporučoval.
Recenze na Machéé jsem nečetl, ale třeba recenzenti předtím jezdili ve stodvacítkách, takže byli z kvality nadšeni, fakt nevím.
Extenzivní osobní testování jsem neprováděl, míru masochismu se snažím udržovat na nižší úrovni.
Uživatel Honziss se vás ptal na brzdění z vyšších rychlostí, ale když po dálnici nejezdíte, tak vás to asi taky nezajímá restekpíve s tím nemáte zkušenost.
Ledaže byste byl ukrutně vražedný pirát jezdící kilem+ kolem yeslee a matkovských školek.
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Přemýšlím, kde se musela stát chyba, že člověk dokáže vyplodit takový pytel sraček... asi v prasklé gumě.
2024: Audi A5 Sportback S line 45 TFSI, 195kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
- Lachende Bestien
- Letec
- Příspěvky: 1983
- Registrován: sob 18 čer 15:13
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Zdravím. V první řadě se omlouvám za tykání, na které jsem v jiných diskuzích zvyklý, tak to bylo ze setrvačnosti. Stejně ale nechápu tu úžasnou míru negativizmu. Asi pramení z té křišťálové koule stejně jako rádoby vtipné repliky, které vzbuzují aspoň u mne kyselý úsměv. Mnoho veselých kilometrů Vám přeji ať už jezdíte s čímkoli nad čím se neotřásáte odporem.Lachende Bestien píše: ↑úte 09 srp 01:41To si ani nedokážete představit, co všechno se na tomto fóru probírá, majetkové poměry diskutujících jsou ještě velmi slabý odvárek.
Každopádně je fajn, že jste se pobavil. Sranda musí být, i kdyby fotra věšeli.Za další společný rys étroňáků můžeme označit vlastnictví křišťálové koule a její hojné leštění.
A mimochodem jaké reakce jste tady čekal - pochvalné poplácávání po ramenou a slavnostní předání doživotního titulu progresivně ekologicky moderního správňáka?
V tomto ohledu nemohu sloužit, ale snad se konečně pochlapí HondaMuž či Excel.
Co se Prachovky od Dáčky týče, samozřejmě by šlo o nesrovnatelně racionálnější a ekonomičtější volbu, ale tyto aspekty vás jak známo nezajímají, takže opravdu netuším, proč bych vám ji doporučoval.
Recenze na Machéé jsem nečetl, ale třeba recenzenti předtím jezdili ve stodvacítkách, takže byli z kvality nadšeni, fakt nevím.
Extenzivní osobní testování jsem neprováděl, míru masochismu se snažím udržovat na nižší úrovni.
Uživatel Honziss se vás ptal na brzdění z vyšších rychlostí, ale když po dálnici nejezdíte, tak vás to asi taky nezajímá restekpíve s tím nemáte zkušenost.
Ledaže byste byl ukrutně vražedný pirát jezdící kilem+ kolem yeslee a matkovských školek.
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Tykani na foru je v pohode si myslim. Moje pohejteni Machu E nepochazelo z kristalove koule, ale z prakticke zkusenosti s jeho svezenim a zkusenosti se spoustou jinych novych aut. K autu jsem mel nekolik konkretnich dotazu/bodu, na ktere si moc nereagoval. Srovnani s konkurenci si odmitnul zcela, tak se nemuzes divit, ze ti tady toho Macha bude nekdo obdivovat.
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: Elektromobily a vse kolem nich
honziss: Mach E mi přišel na akci, kde byl vystavený, dost vysoký, takové pseudoSUV. Jaký v tom byl posez, a klame zvenku, nebo je opravdu zvedlý? Přišlo mi to skoro až trapné, že Mustang a posadili ho výše (o tom, co ho pohání, se rozepisovat nechci).
2024: Audi A5 Sportback S line 45 TFSI, 195kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW