Elektromobily a vse kolem nich

Elektromobily, hybridy, alternativní paliva a vše kolem emisí nebo spotřeby paliva.
Odpovědět
Uživatelský avatar
abgx1
Letec
Příspěvky: 1676
Registrován: stř 14 říj 17:09

Re: Elektromobily a vse kolem nich

Příspěvek od abgx1 »

Ja som rad ked veci oznacuju eko, hned viem ze sa danemu produktu treba oblukom vyhnut...
Uživatelský avatar
_sulcik_
Pan Řidič
Příspěvky: 416
Registrován: sob 05 zář 11:39

Re: Elektromobily a vse kolem nich

Příspěvek od _sulcik_ »

Turanzy se opakují u všech aut , nejen elektro, s mizernými vyhýbáky. I u Mercedesu například.

A taky není úplně fér, že u Hjundaje zapnul regenaretivní brždění, zatímco ve škodovce ne, a to u všech elektroaut pomáhá v losím testu. To ale to samosebou neomlouvá vše.
Nejhezčí pohled na silnici je skrz prorezivělou podlahu na dvojitou plnou čáru.
Uživatelský avatar
Snowman000
Letec
Příspěvky: 5661
Registrován: čtv 17 bře 09:36
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Elektromobily a vse kolem nich

Příspěvek od Snowman000 »

Tak on tam prave aj spomina, ze skusali rozne nastavenia toho regenerativneho brzdenia avysla najlepsie 3 z 5 ak si dobre pamatam. Ale aj tak si myslim, ze to je z vacsiny len o gumach a o velkosti auta, kedze najnovsie tam je EQS na GY Assym 5 ale vyslo z toho "len" 72km/h.
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Uživatelský avatar
EL_XEL
Letec
Příspěvky: 1540
Registrován: úte 26 črc 12:19

Re: Elektromobily a vse kolem nich

Příspěvek od EL_XEL »

Nečekal jsem, že to napíšu, ale ten nový Enyaq Coupé se mi docela líbí. Umím si představit, že to mám jako daily, to auto vypadá jako pěkné místo k bytí. Od RS jsem čekal trošku lepší čas 0-100, ale ten tvar by mohl znamenat lepší dojezd na dálnici (počkám si ale na 1000 km challenge od Bjorna Nylanda).
Uživatelský avatar
Snowman000
Letec
Příspěvky: 5661
Registrován: čtv 17 bře 09:36
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Elektromobily a vse kolem nich

Příspěvek od Snowman000 »

ID.4 GTX v inej kastli a z tej som si na prdel zrovna nesadol...
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Uživatelský avatar
EL_XEL
Letec
Příspěvky: 1540
Registrován: úte 26 črc 12:19

Re: Elektromobily a vse kolem nich

Příspěvek od EL_XEL »

Jenže ta “iná kastle” dělá celý ten rozdíl.
Uživatelský avatar
ctrl_j
Letec
Příspěvky: 3775
Registrován: úte 09 dub 06:33

Re: Elektromobily a vse kolem nich

Příspěvek od ctrl_j »

EL_XEL píše: úte 01 úno 09:13 Nečekal jsem, že to napíšu, ale ten nový Enyaq Coupé se mi docela líbí. Umím si představit, že to mám jako daily, to auto vypadá jako pěkné místo k bytí. Od RS jsem čekal trošku lepší čas 0-100, ale ten tvar by mohl znamenat lepší dojezd na dálnici (počkám si ale na 1000 km challenge od Bjorna Nylanda).
WLTP 534 km pro klasickeho a 545 km pro coupe. 11 km v tabulkach a kolik to bude v realu…
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
Uživatelský avatar
EL_XEL
Letec
Příspěvky: 1540
Registrován: úte 26 črc 12:19

Re: Elektromobily a vse kolem nich

Příspěvek od EL_XEL »

No WLTP upřednostňuje město a nízké rychlosti, takže tam se ten aerodynamický rozdíl IMHO tolik neprojeví. Však já si počkám.
Uživatelský avatar
ctrl_j
Letec
Příspěvky: 3775
Registrován: úte 09 dub 06:33

Re: Elektromobily a vse kolem nich

Příspěvek od ctrl_j »

Se mrkni do te Nylandovy tabulky.
Enyaq ma nizsi drag 0.257 nez ID.4 GTX 0.29 (+ 13 %).
V 90 kmh mu Enyaq bere 16.6 a GTX 16.0. Ve 120 kmh 23.6 Enyaq a 22.1 GTX. Pneu stejny.

Coupe ma 0.234 tj. rozdil 9 % proti kombi. Asi bych od toho nic moc necekal.
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27878
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Elektromobily a vse kolem nich

Příspěvek od řidičBOB »

Je to jedno. V reálu to stejně bude 450 max. Co mám zkušenost, tak teď v zimě 370-380.
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Odpovědět