Elektromobily a vse kolem nich
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27861
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Tohle by mne u toho auta sralo asi nejmíň.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Muze byt, ale clovek by mel vedet co a za jakych podminek kupuje. U toho e-tronu S jsem se treba dostal do slepeho bodu, kdyz k po ruznu na webu rozhazenym informacich (diky bohu aspon za to malo) byla nekde zminka, ze detaily jsou uvedeny v manualu. Tak jsem si ho sehnal a neni tam nic.
A ja bych tedy rad vedel u vozu za 2.5M jestli je tech 500 k skutecne vyuzitelnych kdy bude potreba (coz samozrejme ja predpokladam ze nikoli a presne proto me to zajima), nebo si das trikrat launch-control a pak jezdis s mensim vykonem…
U Q4 uz aspon uvadi co psal Snowman000, ze musis mit 88+ % stav aku, jinak boost neni. Zaroven ti ale vyrobce radi, ze mas nabijet <=80 %, abys setril aku a dlouho ti vydrzel.
A ja bych tedy rad vedel u vozu za 2.5M jestli je tech 500 k skutecne vyuzitelnych kdy bude potreba (coz samozrejme ja predpokladam ze nikoli a presne proto me to zajima), nebo si das trikrat launch-control a pak jezdis s mensim vykonem…
Kód: Vybrat vše
Peak electrical output boost in kW 370
Peak electrical output in kW 320
Continuous electrical output in kW 140
Electrical torque output boost in Nm 973
Electrical torque output in Nm 808
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Tak to je super, takže vlastně plný výkon člověk prakticky nikdy nevyužije, protože baterka nebude mít potřebnou kapacitu, v zájmu životnosti.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: Elektromobily a vse kolem nich
ctrl_j: Já s tebou naprosto souhlasím, že člověk tu informaci mít má a je dobré to vědět. Ale je potřeba s tou informací umět správně naložit. Pokud někdo někde napíše, že něco umí dodávat 300 koní půl hodiny, musí taky chápat, co to znamená a jak se to promítá do reálného světa. A konkrétně tahle informace mě nechává úplně a naprosto v klidu, protože to prostě v reálném světě podle mě nemám šanci dosáhnout.
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Akorát že ty slabší elektromobily budou také dodávat méně. A tam už to poznat bude.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Re: Elektromobily a vse kolem nich
No budiz, ale vidis ze se to zas komplikuje, v dalsim prospektu o tech 307 konich nepisou nic, zato tam pridavaji dalsi vykonovou polozku rekneme trvale udrzitelny vykon 190 koni. Takze se zas mohu ptat, za jakych okolnosti to jeste spadne dolu.EL_XEL píše: ↑stř 29 pro 17:07 ctrl_j: Já s tebou naprosto souhlasím, že člověk tu informaci mít má a je dobré to vědět. Ale je potřeba s tou informací umět správně naložit. Pokud někdo někde napíše, že něco umí dodávat 300 koní půl hodiny, musí taky chápat, co to znamená a jak se to promítá do reálného světa. A konkrétně tahle informace mě nechává úplně a naprosto v klidu, protože to prostě v reálném světě podle mě nemám šanci dosáhnout.
To auto ma s ridicem 2695 kg, tzn.
na 370 kW jest 7,3 kg/KW (stejne jako Audi SQ7 TDI nebo Toyota GR86 2.4)
na 320 kW jest 8,4 kg/kW (stejne jako Octavia III RS 169 kW nebo Insignia 2.0T 191 kW)
na 226 kW jest 11,9 kg/kW (Amarok V6 nebo Golf Sportvan 1.4 TSI)
na 140 kW jest 19,3 kg/kW (Fabia IV 1.0 MPI)
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
Re: Elektromobily a vse kolem nich
https://www.autoforum.cz/predstaveni/vy ... svuj-ucel/
Neúspěch Jaguaru I-Pace, mě překvapil. Mě se to moc líbilo a v r.2018 jsem o něm vážně uvažoval a absolvoval i převáděcí jízdu. Tehdy mi to bylo taky tak podáváno, že mají šílený přetlak a dodání až cca za 9 měsíců, což mě společně s cenovkou odradilo. Pak už jsem to nijak nesledoval a měl za to, že model úspěšně na trhu funguje, to jsou věci
Neúspěch Jaguaru I-Pace, mě překvapil. Mě se to moc líbilo a v r.2018 jsem o něm vážně uvažoval a absolvoval i převáděcí jízdu. Tehdy mi to bylo taky tak podáváno, že mají šílený přetlak a dodání až cca za 9 měsíců, což mě společně s cenovkou odradilo. Pak už jsem to nijak nesledoval a měl za to, že model úspěšně na trhu funguje, to jsou věci
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Dnes jsem viděl ten Ionic od Hyundai a bylo to pěkné ,ale ještě hezčí by to bylo s atmosferickým osmiválcem
Citroen C4 GP
Re: Elektromobily a vse kolem nich
AF článek o elektromobilitě z principu číst nechci, ale ten iPace má kombinaci dvou problémů, u EV docela důležitých. Strašně žere a relativně pomalu se dobíjí. Což je na delší cesty, na které je tohle auto jinak spíš dělané, docela blbé. Jinak mně osobně se to auto líbí moc, kdyby spravili tyhle věci, bylo by to super.M.Z. píše: ↑pát 31 pro 13:18 https://www.autoforum.cz/predstaveni/vy ... svuj-ucel/
Neúspěch Jaguaru I-Pace, mě překvapil. Mě se to moc líbilo a v r.2018 jsem o něm vážně uvažoval a absolvoval i převáděcí jízdu. Tehdy mi to bylo taky tak podáváno, že mají šílený přetlak a dodání až cca za 9 měsíců, což mě společně s cenovkou odradilo. Pak už jsem to nijak nesledoval a měl za to, že model úspěšně na trhu funguje, to jsou věci