Jedna nabijecka postavena pro 6 mist je ti prd platna, kdyz prijede Pepa z fabriky o treti odpoledne a zavesi tam svoje auto, ktere tam bude do peti rana druheho dne, nez zas vyjede.HondaMan píše:ctrl_j: To sídliště je relativně snadno řešitelné. Dnešních 300 aut můžeš, především ve městech/sídlištích, nahradit méně než polovinou sdílených. Když to dobře nadesignuješ, tak 1 nabíječka obslouží v průměru 2 - 3 místa. Teoreticky 4 - 6, ale to nebude průměr.
==> 300 vlastněných ==> 150 sdílených ==> 50 nabíječek/stojanů
Dneska wallbox koupíš od 15 tisíc, + připojení, stojany... Za nižší miliony kč máš parkoviště připravené pro elektromobilitu.
IMHO se stále hledají problémy tam kde existují snadná řešení.
Stepan: +1
Jinac s tou kapacitou uz naznacil Stepan, verejnost si zhusta predstavuje, ze se akorat nekde vykope dira, „pripaji“ se to k dratu elektrickeho vedeni co uz tam je a mame hotovo.
Takhle muzou fungovat leda tak soliterni stanice, co si pristavi k penzionu techfan kvuli PR.
U Vystrkova je SuperCharger jen protoze tam MUZE byt, bo kolem vede 110 kV pater z humpolecke rozvodny. U Vestce to stejny. Ty tvoje jednotky milionu jsou zhruba to posledni na finalni upravu jedne lokality, ale do paterni site padnou uplne jiny penize.
Do toho mame tlak na konec spalovani uhli, Nemci (a nejsou sami) zaroven tlumi jadro, tak nevim jak si tu budoucnost vsichni predstavuji. Jasne, takze vetrniky a FVE. Takze zdecimuji krajinu jinak a jeste je to bude stat raketu €.