To do toho pocitat nebudu, protoze elektrina na stojanech od pocatecniho nadseni, kdy byla zdarma, kazdorocne zdrazuje, tzn. je to velka neznama.EL_XEL píše:Ještě teda do toho započítej nájezd a cenu benzínu vs. cenu elektřiny. To už ti ten rozdíl klesá. Ono to pořád bude dražší ta elektrika v součtu nejspíš, pak je samozřejmě na místě i otázka prodejní ceny.
Ale mohu pocitat s tim, ze po tech 15 letech se mi ve Scale ta 50litrova nadrz na benzin nescvrkne a budu mit porad ± podobny dojezd jako v den koupe (ano vim, motoru casem pravdepodobne klesne ucinnost a muze narust spotreba).
Dal jsem to schvalne, kdy je jasne, ze ta nabidka je prestrelena a realne naklady ve znackovem servise jsou samozrejme pod cenou i te levnejsi varianty.Honza42 píše:Předplacený servis je služba a nejsou to skutečné servisní náklady. Výměnu oleje pořídím do tisícovky, ale když si to někdo chce předplatit za čtyřku, jeho volba. V ceně elektřiny není spotřební daň, ale brzo bude, holenkové. Navíc elektřina bude v Evropě velmi nedostatkové zboží, to už je jasné.
Elektro auto je skvělé, když náklady platí soused, který se nemůže bránit.
I kdyz tedy naklady na servis nerostou linearne, nedokazu si moc predstavit, kdy bych v aute s porizovaci cenou 480k utopil 380k na servise.