Táhneme na Brusel

Elektromobily, hybridy, alternativní paliva a vše kolem emisí nebo spotřeby paliva.
Odpovědět
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16736
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Táhneme na Brusel

Příspěvek od pavproch »

a dýfens to (jako obvykle) napsal ešče líp! :-bd
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16736
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Táhneme na Brusel

Příspěvek od pavproch »

zřejmě nejvýstižnější komentář z diskusí kolem konzernového "podádění"
martinus26 píše:Dúfam že tento škandál je začiatkom konca smradlavých TDI v osobných autách.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27879
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Táhneme na Brusel

Příspěvek od řidičBOB »

Já bych tak radikální nebyl. Je to jako se vším - někdo rád to, druhý ono. Svobodný výběr by měl být zachován.
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16736
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Táhneme na Brusel

Příspěvek od pavproch »

Jo, vím to o sobě, sem zaujatej.... negativně vůči těžší frakci ropy...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
Vrooom
Letec
Příspěvky: 2619
Registrován: sob 19 bře 15:16

Re: Táhneme na Brusel

Příspěvek od Vrooom »

pavproch píše:zřejmě nejvýstižnější komentář z diskusí kolem konzernového "podádění"
martinus26 píše:Dúfam že tento škandál je začiatkom konca smradlavých TDI v osobných autách.
Jo super, jeste nejakou dan za SUV, Crossovery a naopak podporu pro sportaky ;-)))
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27879
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Táhneme na Brusel

Příspěvek od řidičBOB »

Kluci, kluci...jedním dechem kritizujete EU za nesmyslné regulace a nařízení a tím samým voláte po jiných :-(
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
jarka
Letec
Příspěvky: 2831
Registrován: stř 16 úno 10:46
Kontaktovat uživatele:

Re: Táhneme na Brusel

Příspěvek od jarka »

Tohle ale d-fens napsal moc pěkně :D : "V případě EURO-6 se podařilo vyhlásit válku fyzikálním zákonům a při EURO-7 se je podaří porazit."
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017). :D
jerry
Letec
Příspěvky: 3578
Registrován: čtv 17 bře 17:15

Re: Táhneme na Brusel

Příspěvek od jerry »

řidičBOB píše:Já bych tak radikální nebyl. Je to jako se vším - někdo rád to, druhý ono. Svobodný výběr by měl být zachován.
Souhlas, ale za rovných podmínek, tedy bez nesmyslného daňového zvýhodnění nafty a podvodného měření, kterým se dokazuje, že naftové motory vypouštějí méně spalin než benzinové.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16736
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Táhneme na Brusel

Příspěvek od pavproch »

@řB: já ale nechcu žádné nové regulace či restrikce (a už vůbec ne z Bruseli), zato doufám že alespoň část z českých wohnoutů konečně pochopí, že "tahne to vocpodu a jezdí to za hubičku" opravdu nebylo a není správně...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27879
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Táhneme na Brusel

Příspěvek od řidičBOB »

Pokud si to někdo myslí, tak ať si to koupí - je to jeho volba. Já jsem taky změnil V6 FSI za V6biTDI a že bych si pohoršil, říct nemohu. Když to převedu na tvoje dvě srovnávací hodnoty, tak jezdí to za míň a objektivně je to svižnější a rychlejší.
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Odpovědět