Elektromobily a vse kolem nich
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Tam jezdi jenom novinari predvadet kolik z toho vymacknou kW.
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27861
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Takový normální den s elektrem po Pze:
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Tvl to nejsou uplne lidovy ceny, kolik km dojezdu tam natlacis za tech 120 minut?řidičBOB píše:Takový normální den s elektrem po Pze:
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Ach ty dobijeci starosti
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27861
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Elektromobily a vse kolem nich
honziss: jelikož to neumí rychlonabíjení, tak moc asi ne
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Třeba u Ioniqu potřebuješ "zhruba" 30min s CCS na cca 180km. Auta se nabíjí nejrychleji v rozmezí 20-80% nabití baterie. Jakmile se to blíží ke 100% tak se rychlost zpomaluje a není tudíž optimální to tam nechávat - páč za dalších 30min dostanu jen třeba 20% baterie - cca 40km dojezdu. Uživatelé Citigo iV hlásí tragickou rychlost nabíjení CCS, takže tam to může být hodina na 200km.honziss píše:Tvl to nejsou uplne lidovy ceny, kolik km dojezdu tam natlacis za tech 120 minut?řidičBOB píše:Takový normální den s elektrem po Pze:
Re: Elektromobily a vse kolem nich
No to je principialne ficura veskereho rychlonabijeni - spotrebni elektroniky nekolik let zpet.… se nabíjí nejrychleji v rozmezí 20-80% nabití baterie. Jakmile se to blíží ke 100% tak se rychlost zpomaluje …
Mezi 80-100 % to tam neni optimalni nechavat nejen kvuli casu, ale i obecnym vlastnostem nabijeni Li-Ion. Tesla sama doporucovala zakaznikum pouzivat rychlonabijeni co nejmin a kdyz uz, tak netankovat plnou.
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Jelikož GTE nemá rychlonabíjení, tak pro něj je tohle ekonomický nesmysl. Pamatuju si první generaci GTE a ta úplně prázdný akku chtěla dobíjet cca 2h40min. Takže plugin dobíjet buď doma nebo někde zadarmo u Lidlu (Průhonice, Horoměřice) nebo třeba stojany ČEZ umožňovaly po registraci v aplikaci Polyfazer pomalé dobíjení zadarmo.honziss píše:Tvl to nejsou uplne lidovy ceny, kolik km dojezdu tam natlacis za tech 120 minut?řidičBOB píše:Takový normální den s elektrem po Pze: