Ano, minimálně u Hondy. Na ostatní otázky si umíš odpovědět sám.Honza42 píše:Pořád nechápu jak je to u hybridu s předjížděním, když kapacita aku je nulanulaprd. Začnu předjíždět s pedálem na podlaze a během předjíždění výkon klesne?
Elektromobily a vse kolem nich
Re: Elektromobily a vse kolem nich
2.9T RWD
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5661
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Ja som optimistickejsi...som zvedavy pri akej zatazi to pojde cez 10Josef píše:Jsem zvědav na zkušenosti a provozem. Ta spotřeba 1,7l/100km je z říše snů, když to bude 4,5l/100km, tak to bude dobrý.
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Re: Elektromobily a vse kolem nich
U toyotich hybridu to funguje tak, ze system nenechava pri jizde baterku vybit pod 2-3 carky z 10ti. Pri kickdownu to staci na asistenci EV na cca 3-5km (zkouseno na dalnici). Pod 1 carky se mi to ale nikdy vybit nepodarilo. Asistence elektromotoru funguje do 150kmh, pak uz jede auto vzdy jen na benzin a EV motory pohaneji jen elektroprislusenstvi.Honza42 píše:Pořád nechápu jak je to u hybridu s předjížděním, když kapacita aku je nulanulaprd. Začnu předjíždět s pedálem na podlaze a během předjíždění výkon klesne? Auto se bude pokaždé chovat jinak podle stavu aku? Případně kdo nese odpovědnost za takové selhání? Nebo musím před každým předjížděním zkoumat budíky abych věděl jako to tentokrát dopadne?
Hybrid chápu u drahých velkoobjemových aut, která jsou provozována často v centrech velkých měst. S ohledem na spotřebu i emise.
Naposledy upravil(a) honziss dne pon 12 zář 07:46, celkem upraveno 1 x.
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Add spotreba, uspora neni jen ve meste, konkretne u myho auta vs 200t (oboje awd) je to rozdil 7l ve meste a kolem 3l mimo mesto (real, zadny tabulky), rozdil v mnotnosti je +60kg u hybridu, rozdil v prakticnosti a cenach garancek zadnej a rodil v cene je myslim +60tkc u benzinu.
Tim chci rict, ze ne kazdy hybrid musi byt nutne drazsi a fungovat jen ve meste.
Tim chci rict, ze ne kazdy hybrid musi byt nutne drazsi a fungovat jen ve meste.
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Jaké je procento majitelů Hybridů u Lexus, kteří to koupí opět? Opět Lex+Hy ? Je nějaká statistika?
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Statistiku nevim, ale kdyz jsem byl naposledy v Lexus Praha kouknout na novy RX, tak jich tam meli na parkovisti snad 20 a vsechny do jednoho byly 450h. I kdyz to bylo mozna proto, ze se u nas oficialne nova RX350 nenabizi a je jen 200t...driver píše:Jaké je procento majitelů Hybridů u Lexus, kteří to koupí opět? Opět Lex+Hy ? Je nějaká statistika?
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Apple Is Said to Be Rethinking Strategy on Self-Driving Cars
- elektromobil STOP
- self-driving STOP
- elektromobil STOP
- self-driving STOP
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Ten rozdíl mi vychází asi 150 kg.honziss píše: rozdil v mnotnosti je +60kg u hybridu, rozdil v prakticnosti a cenach garancek zadnej a rodil v cene je myslim +60tkc u benzinu.
Re: Elektromobily a vse kolem nich
U ceho ti vychazi 150kg rozdil?Josef píše:Ten rozdíl mi vychází asi 150 kg.honziss píše: rozdil v mnotnosti je +60kg u hybridu, rozdil v prakticnosti a cenach garancek zadnej a rodil v cene je myslim +60tkc u benzinu.
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Model 200t váží 2170kg a model 450h váží 2335kg. Je pravda, že model 300h má jen 2265kg, ale těžko se to porovnává, různé pohonné jednotky a mechanické díly.