Elektromobily a vse kolem nich
Re: Elektromobily a vse kolem nich
mam obavu, ze objektivni sumar cyklu obou variant asi neexistuje. vzdy to bude nakloneno tam, kam to chce autor nasmerovat. ale pokud nekdo ma, taky by me to zajimalo.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Ja uz to prave hledat zkousel, jenze mi prijde, ze na internetu jsou prakticky jen 2 skupiny lidi: zaslepenci, co povazuji EV auta za bezemisni, protoze prece nemaj vyfuk a nesmrdej a druha skupina jsou ty co nenavidej teslu, protoze ona prece vyrabi penize na tom co oni do ni natankovali ze svych dani...mmira píše:mam obavu, ze objektivni sumar cyklu obou variant asi neexistuje. vzdy to bude nakloneno tam, kam to chce autor nasmerovat. ale pokud nekdo ma, taky by me to zajimalo.
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Jsi si jistý?honziss píše:Ja myslim, ze kdo chce, tak s mensim prizpusobenim rezimu je schopnej teslu pouzivat i pri vyssich najezdech za den.
Nevěřím, že Tesla S má servis "všechno zítra skladem"
Vyšší nájezdy znamenají rychlý servis po ruce. Něco jako inspekci lze plánovat ale potom jsou telefonáty ve stylu:
Dneska ráno Ti na A6 prskne sklo, voláš, objednáš, zítra ráno je tu a po obědě odjíždíš na služebku s vyměněným, a není problém jak termální, vyhřívané a s kamerami, všechno jde hned.
To samé třeba dveře, stalo se mi na Q5, že oboje někdo při parkování promáčknul, druhý den ráno byly v mém servisu už nové v barvě dle VIN a s výbavou dle VIN (já nevím třeba kamera ve špíglu, příplatkový audiosystém, prostě co tam je, to dodají, jenom sundali moje, nasadili nové a za pár minut se odjíždí...)
Mimochodem to vše objednávám bez zálohy a to jsou díly ve statisících korun. (U nových neověřených zákazníků tu zálohu chtějí samozdřejmě)
Jezdit denně není jen o ceně paliva ale i o té spolehlivosti a dostupnosti služeb.
Kde má Tesla servisy, a jak to funguje? Abys nečekal, jako já, na Lexus kabeláž dva týdny, to je dva týdny placení půjčeného vozu, si to rozpočítej, mě Lexus okamžitě přešel...
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Priznam se, jak je to se servisem Tesly v EU nemam tuseni. Ale mel jsem BMW a kdyz jsem mel v haji modul steracu (sly vypnout jen zapnutim auta), tak to trvalo, objednani na vymenu skla, taky 2 tydny dopredu. S Lexusem jsem jeste nic resit nemusel dikybohu.driver píše:Jsi si jistý?honziss píše:Ja myslim, ze kdo chce, tak s mensim prizpusobenim rezimu je schopnej teslu pouzivat i pri vyssich najezdech za den.
Nevěřím, že Tesla S má servis "všechno zítra skladem"
Vyšší nájezdy znamenají rychlý servis po ruce. Něco jako inspekci lze plánovat ale potom jsou telefonáty ve stylu:
Dneska ráno Ti na A6 prskne sklo, voláš, objednáš, zítra ráno je tu a po obědě odjíždíš na služebku s vyměněným, a není problém jak termální, vyhřívané a s kamerami, všechno jde hned.
To samé třeba dveře, stalo se mi na Q5, že oboje někdo při parkování promáčknul, druhý den ráno byly v mém servisu už nové v barvě dle VIN a s výbavou dle VIN (já nevím třeba kamera ve špíglu, příplatkový audiosystém, prostě co tam je, to dodají, jenom sundali moje, nasadili nové a za pár minut se odjíždí...)
Mimochodem to vše objednávám bez zálohy a to jsou díly ve statisících korun. (U nových neověřených zákazníků tu zálohu chtějí samozdřejmě)
Jezdit denně není jen o ceně paliva ale i o té spolehlivosti a dostupnosti služeb.
Kde má Tesla servisy, a jak to funguje? Abys nečekal, jako já, na Lexus kabeláž dva týdny, to je dva týdny placení půjčeného vozu, si to rozpočítej, mě Lexus okamžitě přešel...
Na druhou stranu mam auta doma 2 a dalsich x v rodine, tj tydeni vypadek me az tak netrapi. Kdybych byl tak moc zavislej na jedinym aute, tak je nejlepsi reseni pronajem s priplacenou 100% mobilitou.
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27875
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Elektromobily a vse kolem nich
BMW je s ND průser. U koncernu se mi za 15 let snad jednou stalo, že něco spadlo do skluzu a trvalo to cca 10 dní. Jinak vše, když se ráno objedná, pdpoledním závozem je. Dokonce i plechařina a plasty na auta jako Freetrack nebo R36. To čuměli i kluci ve skladu.
To je obrovská výhoda koncernu...a ne jenom proti Tesle. I když její reálný servis by mne fakt zajímal.
To je obrovská výhoda koncernu...a ne jenom proti Tesle. I když její reálný servis by mne fakt zajímal.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Duracell je zrovna podvod na zákazníky. Porovnával jsem AA alkalické baterie, jejich vybíjecí proud (tady Duracell vede) a celkovou kapacitu, ale jinak je to zdaleka nejdražší napájecí zdroj. Nejlépe je na tom IKEA.driver píše: Vždycky to dopadlo tak, že přišel nějaký Duracell s +20% kapacity a +40% ceny a šlus.
Re: Elektromobily a vse kolem nich
To tak někdy chodí...
Já se konkrétně přiznám bez mučení, že jsem si ten duracell vycucal z prstu jen jako všeobecně známý příklad pro ilustraci problematiky.
Dodám, že z v Ikea baterky rovněž kupuji (už jen tam) po větších objemech jednou za rok, a jsem spokojen.
Za tu cenu jsou vynikající, ale né do něčeho, co vyžaduje siné kvalitní baterky jako třeba elektroletadlo, tam to chce špičkový aku.
Máme to do hraček pro děcka,co se 1den používají, pak si na ně měsíc nikdo nevzpomene, do ovladačů atp...
Navíc třeba v robotických vysavačích se používají akumulátory, které jsou tabulkově snad na úrovni akumulátorů před sto lety.
Ale důvodem je vlastnost že tomu provozu nejlépe vyhovují.
BOB:Já jsem měl tu výhodu, že co jsem měl 3er, nikdy se nic nepokazilo. Za 3roky nikdy nic, ani brzdy, jezdilo se s tím málo.
Takže já mám na BMW skvělé vzpomínky, to je tak, když nevlezeš do servisu, pak je konec.
honziss: Já nikdy neplatil žádné pseudo programy za delší záruku a záruku mobility, protože ta jejich ochrana je vždy zbytečně drahá. Zvednu telefon, taxi je u mě za pár minut a odtah je v cenně povinného ručení a použil jsem to jednou za celý život.
Více aut mi je houby platných, když je každé jinak zaměřené, prostě nemám dobrou náhradu, jedno je polykač km a blbě se parkuje díky velkému rozvoru, druhé je super do města, ale ani nemá dálniční známku, protože je to maličké, třetí je barák na kolech super do kempu, na cestování, na tahání, ale nad 130 je to trápení, znáš to... Prostě musím do půjčovny...
Já se konkrétně přiznám bez mučení, že jsem si ten duracell vycucal z prstu jen jako všeobecně známý příklad pro ilustraci problematiky.
Dodám, že z v Ikea baterky rovněž kupuji (už jen tam) po větších objemech jednou za rok, a jsem spokojen.
Za tu cenu jsou vynikající, ale né do něčeho, co vyžaduje siné kvalitní baterky jako třeba elektroletadlo, tam to chce špičkový aku.
Máme to do hraček pro děcka,co se 1den používají, pak si na ně měsíc nikdo nevzpomene, do ovladačů atp...
Navíc třeba v robotických vysavačích se používají akumulátory, které jsou tabulkově snad na úrovni akumulátorů před sto lety.
Ale důvodem je vlastnost že tomu provozu nejlépe vyhovují.
BOB:Já jsem měl tu výhodu, že co jsem měl 3er, nikdy se nic nepokazilo. Za 3roky nikdy nic, ani brzdy, jezdilo se s tím málo.
Takže já mám na BMW skvělé vzpomínky, to je tak, když nevlezeš do servisu, pak je konec.
honziss: Já nikdy neplatil žádné pseudo programy za delší záruku a záruku mobility, protože ta jejich ochrana je vždy zbytečně drahá. Zvednu telefon, taxi je u mě za pár minut a odtah je v cenně povinného ručení a použil jsem to jednou za celý život.
Více aut mi je houby platných, když je každé jinak zaměřené, prostě nemám dobrou náhradu, jedno je polykač km a blbě se parkuje díky velkému rozvoru, druhé je super do města, ale ani nemá dálniční známku, protože je to maličké, třetí je barák na kolech super do kempu, na cestování, na tahání, ale nad 130 je to trápení, znáš to... Prostě musím do půjčovny...
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Koukám, že Volkswagen do toho jde taky naplno. Audi A9 e-tron bude elektromobil pro rok 2020 s plně autonomním řízením. V roce 2025 chce koncern Volkswagen vyrábět 2 až 3 miliony elektrických aut ročně. Audi A9 e-tron bude vlajkovou lodí tohoto snažení. Vyrábět se má začít v roce 2020.
Re: Elektromobily a vse kolem nich
to uz davno vime
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: Elektromobily a vse kolem nich
škoda jen toho plánovaného 500km dojezdu, v té době bude mít Tesla dojezd dvojnásobný.