Elektromobily a vse kolem nich
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Já to chápu, ale tohle tady je extrém.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27899
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Není. Jenom je tady víc lidí, co nemají pocit, že to je ta správná cesta.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Na trasu Praha - Brno je dojezd P90D tak akorat s lehkou rezervou v rychlostech do 200, jako mnohem větší problém ale vidím po zkušenostech za pár měsíců to, že to auto sice jede 250, ale vůbec na takové rychlosti dle mého není stavěné. Tím chci říct,že ve 200 jsem si mnohem jistejší v např. i v ORS nez v Tesle, mimo to např. tempomat funguje pouze do 150 kmh Nicméně pokud někdo nepotřebuje rychlé přesuny a stačí mu 130 kmh, zapne "autopilota" a to je podle mě situace, kdy to auto funguje nejlíp. A ježdění městské - příměstské taky super.
Každopádně hledat v tom nejakou ekonomiku či ekologii nejde, snad jen to, že se při ježdění ve městě ty emise oproti klasickému spalovacímu motoru vypustí jinde při výrobě elektřiny.
Každopádně hledat v tom nejakou ekonomiku či ekologii nejde, snad jen to, že se při ježdění ve městě ty emise oproti klasickému spalovacímu motoru vypustí jinde při výrobě elektřiny.
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Je fakt, ze aktivne prispivajici clenove fora jsou bezesporu k tomuto smeru automotive vcelku skepticti a krom te technologie samotne k tomu notne prispiva i to, jakym zpusobem je to protezovano rekneme v rovine legislativni. Tim je dano i to, ze pomer tech pozitivnich prispevku v tomto vlakne bude znacne minoritni. Netroufl bych si tohle forum prohlasit za „spalovacke“, ale i kdyby tomu tak bylo, tak o to vetsi zazrak, ze zde takove vlakno je (a ma dokonce vic prispevku nez to o VW!!) - protoze je proste treba se tim zabyvat.
I pres to vsechno si myslim, ze se tady vede diskuse vcelku v rozumnych mantinelech, byt jsou nektere prispevky udernejsi/utocnejsi, porad se to da cist.
Je asi rozdil prijit do fora o Skoda Auto a tupe si zanadavat vs. napsat tenhle model je naprd protoze je tam blbe udelane …, tento motor je spatny, protoze …
I pres to vsechno si myslim, ze se tady vede diskuse vcelku v rozumnych mantinelech, byt jsou nektere prispevky udernejsi/utocnejsi, porad se to da cist.
Je asi rozdil prijit do fora o Skoda Auto a tupe si zanadavat vs. napsat tenhle model je naprd protoze je tam blbe udelane …, tento motor je spatny, protoze …
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Josef píše:...... 10 minut nabíjení v Humpolci to nabije na dalších 80km. ......
Já jsem zvyklý, že můžu skočit do (natankovaného) auta a otočit Praha > Bratislava > Praha. Nebo dojet na jeden zátah normální cestovní dálniční rychlostí do Sneeku, NL. Nebo třeba Trento, IT. Takže představa, že musím zastavit na 10 minut už v Humpolci (jinde na CZ dálnicích rychlonabíječka není?) mě opravdu uvádí v úžas.
Samozřejmě chápu, že já hledám/používám univerzální auto. Stejně jako v cabriu bez střechy nebudu jezdit v zimě nebo stěhovat nábytek, tak elektro-auto je prostě zajímavý kus techniky hledící do budoucnosti. Ale není to plnohodnotná náhrada za běžně dostupné auto se spalovacím motorem. Které je za míň peněz (ovšem bez aury zázraku vedeného vizionářem).
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Nemyslím si že elektromobil v budoucnu nebude plnohodnotná náhrada spalovacího motoru.Ale vadí mi jak je prosazován.Všechny ty dotace a zvýhodnění platí nakonec všichni.A jak jsem již napsal.Stát přichází o peníze získané z PH.A ty bude chtít získat jinde.
Re: Elektromobily a vse kolem nich
SolidEnergy Systems se chystá uvést na trh nový ty li-ion baterie s dvojnásobnou energetickou hustotou než mají současné akumulátory."Lithium-kovové baterie" nabízejí stejnou životnost a bepečnost jako současné li-ionky, ale mají až 2x vyšší energetickou hustotu. Proti současným 250-300 Wh/kg je to 400-500 Wh/kg. V současné době už má SolidEnergy své vlastní sídlo ve Woburnu, kde chce do letošního listopadu rozjet malosériovou výrobu.
Zdroj
Zdroj
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Už tu měly být před 50ti lety a 10x účinnější, sem s nimi, stejně všichni tuší, že se to zase do masového rozšíření nedostane, tak uvidíme...
Vždycky to dopadlo tak, že přišel nějaký Duracell s +20% kapacity a +40% ceny a šlus.
Vždycky to dopadlo tak, že přišel nějaký Duracell s +20% kapacity a +40% ceny a šlus.
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)
Re: Elektromobily a vse kolem nich
hlavni vec je, ze uz ma SolidEnergy vlastni sidlo. a pak taky, ze ma powerpoint s peknymi obrazky.
zajimavejsi bude, az ty baterie opravdu vyrabet bude a hlavne ve velkem meritku.
zajimavejsi bude, az ty baterie opravdu vyrabet bude a hlavne ve velkem meritku.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Ja myslim, ze kdo chce, tak s mensim prizpusobenim rezimu je schopnej teslu pouzivat i pri vyssich najezdech za den. Mam benzinovy auta rad, ale mit na Xko, tak bych tomu sel rad naproti a prizpusobil se
Add provozni emise, samozrejme, i elektrina se musi nekde vyrobit, ale vyrabi se centralne (, distribuje se po dratech a uziva se nasledne v motoru s 3x lepsi ucinnosti nez ma motor spalovaci.
Nevite nekdo jake jsou vyrobni emise EV auta vs spalovaciho? Chapu ze baterky jsou svinstvo, ale v aute spalovacim je takovejch komponentu navic, ze to asi zase takovej rozdil nebude hadam...?
Add provozni emise, samozrejme, i elektrina se musi nekde vyrobit, ale vyrabi se centralne (, distribuje se po dratech a uziva se nasledne v motoru s 3x lepsi ucinnosti nez ma motor spalovaci.
Nevite nekdo jake jsou vyrobni emise EV auta vs spalovaciho? Chapu ze baterky jsou svinstvo, ale v aute spalovacim je takovejch komponentu navic, ze to asi zase takovej rozdil nebude hadam...?
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k