Ahoj,
Ma nekdo osobni zkusenosti s prestavbou na E85? Vyplati se? nebo je to jen bouda? Pokud ano, mate vyzkousnou primo nejakou sadu kterou jste si nechali namontovat?
E85
-
- Pan Řidič
- Příspěvky: 241
- Registrován: sob 12 led 13:37
Re: E85
Doporučuji pouze pro velkoobjemové motory,případně turba. 1-1,6 atmo litru to nemá cenu.Proč je to v eko koutku?
-
- Pan Řidič
- Příspěvky: 241
- Registrován: sob 12 led 13:37
Re: E85
Ekologie s tím nemá nic společného. Max. klesne CO. Vhodné pro motory před smrtí před měřením emisí.
-
- Spolujezdec
- Příspěvky: 3
- Registrován: pát 24 čer 10:53
Re: E85
e85 se pri soucasnej cene naturalu nevyplati, koupil jsem ho do vectry C 1,8, spotreba na natural 7,1 na e85 8,3, pri rozdilu cen cca 5kc na litr se to absolutne nevyplati
navic ta mam plne automatickou jednotku od nemeckyho elotecu a v zime me to stejne spatne chytalo (coz se dalo vyresit, ze jsem michal e85 s benzinem 5/1)
pri mojem najezdu cca 13 tis/ rok jsem cca dva roky zpet pri cene 37kc setril cca 8 tis rocne, ted defacto nic
navic ta mam plne automatickou jednotku od nemeckyho elotecu a v zime me to stejne spatne chytalo (coz se dalo vyresit, ze jsem michal e85 s benzinem 5/1)
pri mojem najezdu cca 13 tis/ rok jsem cca dva roky zpet pri cene 37kc setril cca 8 tis rocne, ted defacto nic
Re: E85
Mám úpravu na E85 na 2,5 turbo 5tiválci, jak už bylo zmíněno vyplatí se to jen na větších motorech a když je dobrá cena IMHO dnes to opravdu smysl nemá. Pořizoval jsem to v době , kdy rozdíl byl 10-12kč na litr a nájezd jsem měl 20-25tkm ročně takže se to vrátilo okamžitě. Rozdíl ve spotřebě je dle stylu při běžný jízdě to bylo u mě 10 vs 11,5 při ostrý jízdě to bylo o pár deci ale aktuálně jezdim na benzín , opravdu to teď nemá význam. Jinak zrovna u mého motoru to na E85 jede i znatelně lépe a motor je tišší ale taky jsem měl problém se studenými starty.
Re: E85
Kolega v práci měl nějakou drahou sadu do Octávie 1,6 74 kw a stejně ji prodal dalšímu nešťastníkovi protože se mu zvedla spotřeba takřka o celej litr když jezdil na čistej E85.
RIDE TO LIVE – LIVE TO RIDE