Elektromobily a vse kolem nich
- Lachende Bestien
- Letec
- Příspěvky: 1991
- Registrován: sob 18 čer 15:13
Re: Elektromobily a vse kolem nich
To je jasné, zkorumpované a zbabělé byrokradské loutky jen poslouchají rozkazy svých loutkovodičů z řad globálních parazitních lichvářů a korporátníků a třípísmenkářů apod., takže v reálu fakt nemůžou ovlivnit ani třeba výši mzdových tříd ani omezit neustálé spekulativní zvyšování cen nejzákladnějších životních potřeb.
Vlastně to jediné, co můžou, je nenasytně cizopasit na životní energii svých hostitelů.
Jinak jakékoli debaty o rozumnosti elektromobility jsou v kontextu s řadou krachujících menších a středních podniků a ke krachu se blížících největších výrobců a la Folxvágen dobré už snad jen pro ty výrobce baterií a byrokradské parazity.
Vlastně to jediné, co můžou, je nenasytně cizopasit na životní energii svých hostitelů.
Jinak jakékoli debaty o rozumnosti elektromobility jsou v kontextu s řadou krachujících menších a středních podniků a ke krachu se blížících největších výrobců a la Folxvágen dobré už snad jen pro ty výrobce baterií a byrokradské parazity.
S americkým svazem na věčné časy a nikdy jinak!
SS americké - náš vzor!
Válka je mír!
"36 700 000 g = 0 g" Volvo
CEO - Cheat Execrative Offender
SS americké - náš vzor!
Válka je mír!
"36 700 000 g = 0 g" Volvo
CEO - Cheat Execrative Offender
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Chvili tu clovek neni a takovy odpadu se tu docte
Takze trochu realnych zkusenosti:
- momentalne mam nalitano neco pres 30.000 km, zatim jsem ani neumrznul, ani neuhorel, ani jsem nebyl v servisu
- nabijeci infrastruktura u nas na petrinach se rozrostla o nabijeci lampy (kazda druha ma 2x 22kw), ktere jsou ready nekdy od konce srpna a jeste jsem u nich nevidel nabijet jediny auto
- dlouhodoba spotreba se ustalila na 15 kwh/100, rychlostni prumery mam neco mezi yarisem a suprou
- prumerna cena 100% verejneho nabijeni na 10 kc/kwh + obcas nekde zadarmo (velky firmy, chalupa)
- cca kazde 2 tydny je OTA update map
- kazdy mesic je OTA update auta
Tesla zas oprasila referal, takze kdyz by jste nekdo chtel slevu 11.500,- Kc na novy auto, napiste mi, dostanu za vas 5.750,- Kc na nabijeni
Takze trochu realnych zkusenosti:
- momentalne mam nalitano neco pres 30.000 km, zatim jsem ani neumrznul, ani neuhorel, ani jsem nebyl v servisu
- nabijeci infrastruktura u nas na petrinach se rozrostla o nabijeci lampy (kazda druha ma 2x 22kw), ktere jsou ready nekdy od konce srpna a jeste jsem u nich nevidel nabijet jediny auto
- dlouhodoba spotreba se ustalila na 15 kwh/100, rychlostni prumery mam neco mezi yarisem a suprou
- prumerna cena 100% verejneho nabijeni na 10 kc/kwh + obcas nekde zadarmo (velky firmy, chalupa)
- cca kazde 2 tydny je OTA update map
- kazdy mesic je OTA update auta
Tesla zas oprasila referal, takze kdyz by jste nekdo chtel slevu 11.500,- Kc na novy auto, napiste mi, dostanu za vas 5.750,- Kc na nabijeni
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Znáš ten vtip, jak někdo padá z mrakodrapu a u každého patra si říká "zatím dobrý"?řidičBOB píše: ↑čtv 31 říj 20:27 jerry: jistě. Celá ta myšlenka EU je špatně a to, co ti nadlidé předvádí, je naprosto šílené. Bohužel, oni opravdu věří ve svou neomylnost a vyšší poslání.
Nicméně - zkus si sehnat nějaký zájezd mezi svátky nebo přes Silvestra. Kanáry, exotika, Dubai, Egypt, Turecko… z 90% vyprodáno. Tak špatně na tom si ten CZ člověk nebude.
A že někdo žije od výplaty k výplatě, to fakt není problém vlády nebo Fyjaly/Rakušana.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Re: Elektromobily a vse kolem nich
2.patro, to už skočím
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Takže ešte raz zjednodušene a prakticky.
Pohodlné je nič neplánovať, neriešiť dojazd a keď začne auto pýtať jesť, tak niekde pri ceste zastavim a za 5 minúť dotankujem.
Radšej si zaplatím viac za 1km jazdy a v pet flaši donesiem 2l paliva tam, kde nie je elektrina.
Prečo nevyrábajú osobné autá s elektromotormi a benzínovým agregátom?
Nákladné autá v lomoch, dieselelektrickŕ lokomotívy a ponorky to tak majú. Batérie sú len na nádražné vozíky, krátky tichý chod ponorky a kým v nemocnici nenabehne diesel agregát, upsky a lekárske prístroje.
Dobíjat batérie sa može počas jazdy a nie plánovať prachsprosté pauzy. Cestovanie by nemalo mať nikdy žiadnu pauzu. Iba výnimočne 5 minút, pri prázdnej nádrži. V každej rodine pred panelákom 5 áut. Aj smetiari, kopači kanálov, dokladači tovaru, poštárky, upratovačky, vychovávateľky v materskej školke, chyźné, servírky s hypotékou. Proste keď auto potrebuje, má ho mať možnosť bez problemov kúpiť a také, ktoré by nikdy nemuselo plánovať pauzu.
Idem zo sídliska po hlavnej ceste do iného mesta a pri 1 jazde z 10, na 5 minút odbočím 20m pekne pod strechu za dažda natankujem, podám pri pokladni 50€ a pokračujem na sídlisko, kde zaparkujem na tráve. Urobím to keď vidím čerpačku prázdnu a v nádrži je už iba na dne paliva. Žiadne zaťažovanie mysle plánovanim, registrovanie sa, hladanie nabíjačky u ktorej mám paušál aby to bolo lacnejšie, dialničné rychlonabijačky nabíjajú hodinu, cena ako za benzín a nemôžem ísť 130km/h a ešte displej dojazdu klame.
Milionárom pôjdem domov opraviý práčku, za opravu si vypýtam 20€, za dopravu 500€. Keď sa spýtate prečo, tak poviem, že stihnem za deň iba 5 zákazníkov, viac krát sa musím zastaviť niekde v meste na verejnej nabíjačke a potrebujem nový elektromobil za 30 000€. Ak by som každé 2 roky kupoval dalšiu feliciu, tak by som účtoval za dopravu 10€.
Nechcem strácať čas na sprostej nabíjačke.
Keď píšem do diskusii, tak popri tom dávam pozor na koláč v rúre, perie sa prádlo v práčke a na sporáku sa varí polievka.
Na nabíjačke by som robil čo? Špáral sa nervozne v nose? A ešte by som zmokol v daždi, pretože nad nabíjačkou nie je strecha.
Ked prišli záplavy, tak naša rodina na dedine dotankovala benzín v inom meste plnú nádrž a ešte 3 kanistre. Elektrina 3 dni nebola. Chladničku napájal agregát. Zlatý benzín. Ono je jedno že je to benzín, hlavne že sa to dá doniesť vo flaši od kofoly a splní to účel. Sprosté batérie to nedokážu.
Pohodlné je nič neplánovať, neriešiť dojazd a keď začne auto pýtať jesť, tak niekde pri ceste zastavim a za 5 minúť dotankujem.
Radšej si zaplatím viac za 1km jazdy a v pet flaši donesiem 2l paliva tam, kde nie je elektrina.
Prečo nevyrábajú osobné autá s elektromotormi a benzínovým agregátom?
Nákladné autá v lomoch, dieselelektrickŕ lokomotívy a ponorky to tak majú. Batérie sú len na nádražné vozíky, krátky tichý chod ponorky a kým v nemocnici nenabehne diesel agregát, upsky a lekárske prístroje.
Dobíjat batérie sa može počas jazdy a nie plánovať prachsprosté pauzy. Cestovanie by nemalo mať nikdy žiadnu pauzu. Iba výnimočne 5 minút, pri prázdnej nádrži. V každej rodine pred panelákom 5 áut. Aj smetiari, kopači kanálov, dokladači tovaru, poštárky, upratovačky, vychovávateľky v materskej školke, chyźné, servírky s hypotékou. Proste keď auto potrebuje, má ho mať možnosť bez problemov kúpiť a také, ktoré by nikdy nemuselo plánovať pauzu.
Idem zo sídliska po hlavnej ceste do iného mesta a pri 1 jazde z 10, na 5 minút odbočím 20m pekne pod strechu za dažda natankujem, podám pri pokladni 50€ a pokračujem na sídlisko, kde zaparkujem na tráve. Urobím to keď vidím čerpačku prázdnu a v nádrži je už iba na dne paliva. Žiadne zaťažovanie mysle plánovanim, registrovanie sa, hladanie nabíjačky u ktorej mám paušál aby to bolo lacnejšie, dialničné rychlonabijačky nabíjajú hodinu, cena ako za benzín a nemôžem ísť 130km/h a ešte displej dojazdu klame.
Milionárom pôjdem domov opraviý práčku, za opravu si vypýtam 20€, za dopravu 500€. Keď sa spýtate prečo, tak poviem, že stihnem za deň iba 5 zákazníkov, viac krát sa musím zastaviť niekde v meste na verejnej nabíjačke a potrebujem nový elektromobil za 30 000€. Ak by som každé 2 roky kupoval dalšiu feliciu, tak by som účtoval za dopravu 10€.
Nechcem strácať čas na sprostej nabíjačke.
Keď píšem do diskusii, tak popri tom dávam pozor na koláč v rúre, perie sa prádlo v práčke a na sporáku sa varí polievka.
Na nabíjačke by som robil čo? Špáral sa nervozne v nose? A ešte by som zmokol v daždi, pretože nad nabíjačkou nie je strecha.
Ked prišli záplavy, tak naša rodina na dedine dotankovala benzín v inom meste plnú nádrž a ešte 3 kanistre. Elektrina 3 dni nebola. Chladničku napájal agregát. Zlatý benzín. Ono je jedno že je to benzín, hlavne že sa to dá doniesť vo flaši od kofoly a splní to účel. Sprosté batérie to nedokážu.
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Ty seš fakt úplně vymytlanej.
Nikdo ti EV nenutí, v klidu si opatruj svoji feldu. A až se rozpadne, kup si za 200E další.
Nikdo ti EV nenutí, v klidu si opatruj svoji feldu. A až se rozpadne, kup si za 200E další.
2024: Audi A5 Sportback S line 45 TFSI, 195kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
- Truck Daškam
- Letec
- Příspěvky: 2791
- Registrován: pát 06 lis 22:10
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Na touhle věci jsem přemýšlel už dřív - tím by to auto bylo absolutně nezávislé. Ale už by tam byl potřeba nějaký motor a nedalo by se to prodávat jako bezemisní, ačkoliv účinnost by byla pořád jinde než u spalovacího motoruNákladné autá v lomoch, dieselelektrickŕ lokomotívy a ponorky to tak majú.
Ale pořád jde mít EC v kufru, akorát by to nešlo za jízdy
Chápeš to?
Re: Elektromobily a vse kolem nich
S tym suhlasim. Pre niekoho ma vacsiu slobodu a nezavislost tekutina kde je v 10kg cez 200km dojazdu a mozem ju naliat aj v lese za par sekund.
Preco sa bateriove auta predavaju ako bezemisne, ked musia najazdit 90 az 220 tisic km, aby sa vyrovnala ich emisnost. V zavislosti na energetickom mixe krajiny, typu auta a pouzivaniu.
Pluginhybridy a hybridy su este horsie, najviac horia a vacsinou ich pouzivaju na benzin s 20l spotrebou. Vsak to plati ministerstvo, viz policajne auta na Slovensku.
Niektore 20 rocne fabie maju najazdene iba 40 tisic km. Teda su pre celkove co2 lepsie nez bateriove.
A nakup baterioveho auta, je pre bezneho cloveka ekonimicka samovrazda. Po nakupe strasne rychlo klesa ich hodnota.
Kto od mala vyrastal pri ceste, na ktorej jazdilo coraz viac aut, sa adaptoval ako zvierata v Cernobyle. Dedincan pride do mesta a stazuje sa ze nemoze dychat. Pritom to nie je smog, ale prach z ciest a pneumatik. Polka dediny chorych ludi a v panelaku nikto chory. Niekto zije vedla chemickej fabriky, kde vypystaju do vody toxicky odpad, ludia lietaju na dovolenky a ekologovia du stazovat ludom cestu do prace, pretoze autobus nejde.
Z ropy sa vyraba aj asfslt, plasty a ine produkty. Zakazom spalovakov produkcia ropy neklesne, pojde na odbit viac inde. A ludia budu drzat stare auta navzdy. To je ekologia. Rozumny clovek vie, ze ide iba o biznis. Bateriovy priemysel by chcel vyhrat nad ropnym a ekologia ich nezaujima.
Preco sa bateriove auta predavaju ako bezemisne, ked musia najazdit 90 az 220 tisic km, aby sa vyrovnala ich emisnost. V zavislosti na energetickom mixe krajiny, typu auta a pouzivaniu.
Pluginhybridy a hybridy su este horsie, najviac horia a vacsinou ich pouzivaju na benzin s 20l spotrebou. Vsak to plati ministerstvo, viz policajne auta na Slovensku.
Niektore 20 rocne fabie maju najazdene iba 40 tisic km. Teda su pre celkove co2 lepsie nez bateriove.
A nakup baterioveho auta, je pre bezneho cloveka ekonimicka samovrazda. Po nakupe strasne rychlo klesa ich hodnota.
Kto od mala vyrastal pri ceste, na ktorej jazdilo coraz viac aut, sa adaptoval ako zvierata v Cernobyle. Dedincan pride do mesta a stazuje sa ze nemoze dychat. Pritom to nie je smog, ale prach z ciest a pneumatik. Polka dediny chorych ludi a v panelaku nikto chory. Niekto zije vedla chemickej fabriky, kde vypystaju do vody toxicky odpad, ludia lietaju na dovolenky a ekologovia du stazovat ludom cestu do prace, pretoze autobus nejde.
Z ropy sa vyraba aj asfslt, plasty a ine produkty. Zakazom spalovakov produkcia ropy neklesne, pojde na odbit viac inde. A ludia budu drzat stare auta navzdy. To je ekologia. Rozumny clovek vie, ze ide iba o biznis. Bateriovy priemysel by chcel vyhrat nad ropnym a ekologia ich nezaujima.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27976
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Tvoje starosti bych chtěl mít
Já si to vyřešil hned - EL si nekoupím. A nemusím o tom psát slohová cvičení na fórech.
A každý, ať si koupí, co chce. Za co kdo utratí svoje peníze - do toho mi nic není.
Já si to vyřešil hned - EL si nekoupím. A nemusím o tom psát slohová cvičení na fórech.
A každý, ať si koupí, co chce. Za co kdo utratí svoje peníze - do toho mi nic není.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Elektromobily a vse kolem nich
To je rétorika jak z 80. let. Lidi lítají na dovolenky, 2, 3 ročně, miliony berou…
Zkus s tím svým životem něco udělat, místo toho nadávání. Budeš moci létat taky.
2024: Audi A5 Sportback S line 45 TFSI, 195kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW