Ostřikovač dolívá stejně vždycky chlap
Elektromobily a vse kolem nich
Re: Elektromobily a vse kolem nich
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27878
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Elektromobily a vse kolem nich
No, mě to tedy taky sere.
Jako u CitiGo by mi to bylo buřt, ale u auta za 1,8 to vypadá fakt divně.
Jako u CitiGo by mi to bylo buřt, ale u auta za 1,8 to vypadá fakt divně.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Enyaq GT má taky vzadu bubny? Vcera jsem viděl na parkovišti ID4, kola jak kráva velký, podle mě 21" nejmíň a vzadu bez brzd
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Vsecky Enyaqy maji vzadu bubny, vsecky.
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Zdravím, já jsem v pohodě, ono se to vždy nakonec obrousí, ty hrany vzniklé výměnou názorů. Já se svých aut také postupně, s těžkým srdcem, zřejmě začnu zbavovat, protože to neujezdím a třeba někomu poslouží. Necháme si samozřejmě Mach E a něco k tomu, co tak neprovokuje a jednoho veterána pro potěšení (AMC Pacer).Lachende Bestien píše: ↑ned 14 srp 22:49 @avik1958
Dovolím si ještě se zpožděním reagovat na váš poslední komentář.
Vážím si vaší schopnosti se omluvit - tato dovednost, ačkoli nevyžaduje nijak velké úsilí, mnoha lidem zcela chybí nebo je přinejmenším velmi zakrnělá.
Každopádně jak už zmínil můj telepatický zmocněnec honziss, v případě volby oslovování druhého tykáním či vykáním na většině i-netových fór to nepovažuju za důležité nebo dokonce nutné; natož abych se cítil jakkoli dotčen či uražen.
Naopak nepsaným zvykem fór bývá zpravidla si pěkně po soudružsku tykat, což působí mnohdy dost paradoxně hlavně u celoživotních zarytých odpůrců komunistické a socialistické ideologie a jejich příznivců nebo obecně všech bývalých či současných členů KSČ(M)/majitelů rudých knížek.
V souvislosti s tímto tématem se ovšem omlouvám zase já vám, protože kazit vám radost z hraní si s autem na baterky svými nadmíru nabroušenými a jízlivě sarkastickými komentáři jsem pravda nemusel. Příště se pokusím místo břitvy použít třeba příborový nůž. Respektive budu se snažit více rozlišovat, na koho jak reagovat - nejspíš jsem vás jako "nováčka" hned předpojatě hodil do jednoho pytle s některými zdejšími dogmatickými majiteli křišťálových koulí, kteří s budovatelským nadšením ohlašují příchod světlých zítřků naplněných těmi jedinými a pravými, ekologicky-pokrokovými, všem dostupnými a bezproblémově rychle nabíjenými osobními auty na baterky, k čemuž jim nejspíš dopomáhá pravidelné modlení u oltáře se sochou Ilona Pižma.
Věřím, že vám to nijak citelně negativně neovlivnilo potěšení z nového auta, a kdyby přece jen ano, mohlo by vám (i mi) pomoci si říct něco ve smyslu "má to se sebou chlapec asi těžké, když si potřebuje své frustrace vyplývající hlavně ze závisti ventilovat škodolibými poznámkami na adresu nadprůměrně materiálně zajištěných lidí schopných rozmarně utrácet bezmála 2 mega za auta na hraní, tak snad na sobě zapracuje hlavně v oblasti zvládání emocí a vydělávání peněz..."
Buenas noches!
Edit.Jo abych nezapomněl, po asi 20 letech provozování benzínových osobáků jezdím posledních cca 5 let na kole.
Motivace vzdát se závislosti na autíčkách byly různé - co se těch vnějších týče asi nejintenzivněji zapůsobily čím dál iracionálnější a arogantnější silniční fašimus, kamerový voyeurismus a hraní si na bukanýrské tajné agenty v podání doleváků a byrokradů.
Ale snažím se to brát z té lepší stránky a nacházet na celé situaci hlavně pozitiva - třeba to, že nejsem doživotní autofeťák, neutrácím za auta, benzín, pojistku/gumy/olej/servis atd., neohrožuju zdraví a život svůj i ostatních jízdou ve vysokých rychlostech(kterým není lidské tělo konstrukčně přizpůsobeno), nezatěžuju nervový systém stresem v čím dál hustším provozu, snižuju ekologickou zátěž na životní prostředí, více se hýbu apod.
Re: Elektromobily a vse kolem nich - životnosť a využitie batérie
Nie len v telefonoch ale aj elektromobilných zariadeniach sa používajú batérie na báze Líthia.
Väčšinou ich môžme dobíjať každú noc pričom kapacita ich novej batérie postačí obvykle na niekoľko dní.
Takže pri novej batérii by nám stačilo používať zväčša Neúplné Dobíjacie Cykli tj nie od 3V do 4,2V ale len napr. od 3,2 do 3,8V na jeden članok ktoré výrazne predĺžia životnosť batérie .
https://www.okhelp.cz/elektro/li-ion-po ... t-id-2250/
Napadlo ma preto že nové zariadenia by mali byť prednastavené na NDC a zmena na plné cykli by sa mohla dať urobiť buď ručne s príslušnými upozorneniami alebo automaticky na základe toho čo sa zariadenie naučí pri jeho používaní.
Druhá vec je tá že pokiaľ máme elektromobil a Fotovoltaiku na dome tak s ohľadom na skutočnosť že batéria v elektrických autách má obvykle rádovo vačšiu kapacitu ako batéria vo FV zostave tak prečo ju nevyužiť.
Majú elektrické autá aj výstupnú 230V zásuvku ktorú by som vedel využiť napr. aj v pripade výpadku/neprítomnosti rozvodnej sieti.
Väčšinou ich môžme dobíjať každú noc pričom kapacita ich novej batérie postačí obvykle na niekoľko dní.
Takže pri novej batérii by nám stačilo používať zväčša Neúplné Dobíjacie Cykli tj nie od 3V do 4,2V ale len napr. od 3,2 do 3,8V na jeden članok ktoré výrazne predĺžia životnosť batérie .
https://www.okhelp.cz/elektro/li-ion-po ... t-id-2250/
Napadlo ma preto že nové zariadenia by mali byť prednastavené na NDC a zmena na plné cykli by sa mohla dať urobiť buď ručne s príslušnými upozorneniami alebo automaticky na základe toho čo sa zariadenie naučí pri jeho používaní.
Druhá vec je tá že pokiaľ máme elektromobil a Fotovoltaiku na dome tak s ohľadom na skutočnosť že batéria v elektrických autách má obvykle rádovo vačšiu kapacitu ako batéria vo FV zostave tak prečo ju nevyužiť.
Majú elektrické autá aj výstupnú 230V zásuvku ktorú by som vedel využiť napr. aj v pripade výpadku/neprítomnosti rozvodnej sieti.
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Elektrickej ford f150 funguje jako zalozni zdroj pro barak
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Okrem 230V vystupu by to iedálne malo mať aj speciálne prepojenie na špeciálny FV menič aby batériu mohol nabíjať/vybíjať tj používať automaticky rovnako ako LiFepo bat ktoré obvykle používajú FV systémy.