Elektromobily a vse kolem nich
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Nejakou predstavu mam, aspon je tam ta dotace no. Ale nevim, jestli mi na to ted zbyde
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
Re: Elektromobily a vse kolem nich
No jasně, ale když koupíš auto teď a najezdíš za 3 roky třeba 100.000 km, tak máš najednou 400.000 ušetřených na palivu. A po městě auto, u kterýho nemusíš čekat, až laskavě podřadí a vystřelí.
Re: Elektromobily a vse kolem nich
na soláry nespěchám, ale TČ potřebuju do 3 měsíců. údajně by mělo být. až to budu mít ověřený tak ti mužu dát kontakt na firmu
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Touchscreeny mely vyresit mozne mechanicke potize vsemoznych tlacitek a jeste usporit $ za material, jenze…
Reuters píše: Tesla recalls 130,000 vehicles in U.S. over touchscreen display malfunction
WASHINGTON, May 10 (Reuters) - Tesla Inc (TSLA.O) is recalling about 130,000 vehicles in the United States following an overheating issue that may cause the center touchscreen display to malfunction, the National Highway Traffic Safety Administration (NHTSA) said on Tuesday.
The recall covers Tesla's S and X from the 2021 and 2022 model years and its 3 and Y from the 2022 model year. The electric vehicle maker will provide an over-the-air software update to resolve the issue, according to the NHTSA.
The infotainment system's CPU overheating could prevent the center screen from displaying images from the rearview camera, warning lights and other information, NHTSA said.
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27885
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Já vůbec nechápu, jak si tu Teslu může někdo koupit. Kouknu na zpracování a musí mi být jasné, že takto bude udělané celé auto…HW i SW.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Elektromobily a vse kolem nich
BOB: IMO dost nesprávný předpoklad. Koncern předává auta se zcela očividně omrdaným/neodladěným SW už minimálně 2 roky, snaží se to řešit v rámci starých dobrých pořádků, ale stížnosti jsou pořád. Navíc u starších kusů se ani po aktualizacích situace příliš nemění.
Tesla našla chybu, provede "over-the-air software update" a jedeme dál.
Konvenční automobilky zastavují výrobu z důvodu nedostatku čipů. Tesla vyřešila toto téma během pár týdnů.
Vůbec nezpochybňuji stále nevalnou kvalitu zpracování byť i to se lepší. Ale plivat na Teslu za SW?
Tesla našla chybu, provede "over-the-air software update" a jedeme dál.
Konvenční automobilky zastavují výrobu z důvodu nedostatku čipů. Tesla vyřešila toto téma během pár týdnů.
Vůbec nezpochybňuji stále nevalnou kvalitu zpracování byť i to se lepší. Ale plivat na Teslu za SW?
2.9T RWD
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27885
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Já je s nikým nesrovnávám. S koncernovým SW mám své zkušenosti.
Zpracování je total shit. Někde větší, někde menší.
SW jsem vzpomenul jenom proto, že se neustále kasají, jaká jsou jednička. V provedení zpracování to rozhodně není. V kvalitě materiálů také ne, tak alespoň ten SW by mohl být tou špičkou.
Zpracování je total shit. Někde větší, někde menší.
SW jsem vzpomenul jenom proto, že se neustále kasají, jaká jsou jednička. V provedení zpracování to rozhodně není. V kvalitě materiálů také ne, tak alespoň ten SW by mohl být tou špičkou.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Tesla HW - části jako skelet karoserie, nápravy, pohony, topení a chlazení je rozhodně to nejlepší, co si v dané cenové relaci můžete koupit a je to minimálně dekádu napřed třeba před koncernem VW. Tesla 3 je robustní, jednoduché, funkční, efektivní a velmi praktické auto. Za stejné peníze nekoupíte jiné stejně výkonné (ani spalovací) a stejně funkční auto (elektromobil).
Z hlediska zpracování je pravda, že moje TM3 LR 5/21 z Freemontu nějaké mouchy měla, ale jezdil jsem a prodal několik Tesel z Číny a z hlediska dílenského zpracování je to srovnatelné jako evropská produkce, myšleno spíš v té lepší polovině.
A ještě jedna věc: Jezdil jsem 25let v podstatě výhradně koncern VW a mám doma ještě Tiguana (ten ale už víc stojí než jezdí), co je ale u koncernu naprostá tragédie jsou sedačky, to ale pochopíte až když chvíli pojezdíte třeba právě v TM3. Přesednout zpět do O3, nebo Tiguana je jako jít na trestnou lavici.
Z hlediska zpracování je pravda, že moje TM3 LR 5/21 z Freemontu nějaké mouchy měla, ale jezdil jsem a prodal několik Tesel z Číny a z hlediska dílenského zpracování je to srovnatelné jako evropská produkce, myšleno spíš v té lepší polovině.
A ještě jedna věc: Jezdil jsem 25let v podstatě výhradně koncern VW a mám doma ještě Tiguana (ten ale už víc stojí než jezdí), co je ale u koncernu naprostá tragédie jsou sedačky, to ale pochopíte až když chvíli pojezdíte třeba právě v TM3. Přesednout zpět do O3, nebo Tiguana je jako jít na trestnou lavici.