A vyjíždíš s předehřátou baterkou a interiérem, nebo topíš až cestou. Pokud to druhé, tak se té spotřebě na 20 km není moc co divit, na delší trase by to výrazně kleslo.Snowman000 píše: ↑pon 21 bře 20:13 ID.5 204k RWD a 77kWh...moja cesta z prace (je tam dialnica, okresky a trosku dediny, spolu 20km) bola s priemerkou 30kWh/100km a ubudlo mi 8% z baterky
Na Pande tam mam dlhodoby priemer cca 8l na 100km. A davam na 33l nadrz nieco cez 400km. S 30kWh priemerkou a baterkou 77kw mi to vychadza tak na 250k dojazdu
PS: vono to je vlastne raz tak tazke jak ta moja Pindi Panda a v zakrutach a na brzdach je to sakra citit
EDIT: Přehlédl jsem jednu stránku, takže se to vysvětlilo samo. Ono fakt není překvapivé, že úplně studené auto sežere na krátké trase hodně elektriky, když chceš vytopit kabinu, pak už to tolik nežere. To je prostě fyzika a trošku výpočtů, nemáš tam odpadní teplo jak u spalováku.