Elektromobily a vse kolem nich
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Ja som rad ked veci oznacuju eko, hned viem ze sa danemu produktu treba oblukom vyhnut...
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Turanzy se opakují u všech aut , nejen elektro, s mizernými vyhýbáky. I u Mercedesu například.
A taky není úplně fér, že u Hjundaje zapnul regenaretivní brždění, zatímco ve škodovce ne, a to u všech elektroaut pomáhá v losím testu. To ale to samosebou neomlouvá vše.
A taky není úplně fér, že u Hjundaje zapnul regenaretivní brždění, zatímco ve škodovce ne, a to u všech elektroaut pomáhá v losím testu. To ale to samosebou neomlouvá vše.
Nejhezčí pohled na silnici je skrz prorezivělou podlahu na dvojitou plnou čáru.
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5658
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Tak on tam prave aj spomina, ze skusali rozne nastavenia toho regenerativneho brzdenia avysla najlepsie 3 z 5 ak si dobre pamatam. Ale aj tak si myslim, ze to je z vacsiny len o gumach a o velkosti auta, kedze najnovsie tam je EQS na GY Assym 5 ale vyslo z toho "len" 72km/h.
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Nečekal jsem, že to napíšu, ale ten nový Enyaq Coupé se mi docela líbí. Umím si představit, že to mám jako daily, to auto vypadá jako pěkné místo k bytí. Od RS jsem čekal trošku lepší čas 0-100, ale ten tvar by mohl znamenat lepší dojezd na dálnici (počkám si ale na 1000 km challenge od Bjorna Nylanda).
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5658
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Elektromobily a vse kolem nich
ID.4 GTX v inej kastli a z tej som si na prdel zrovna nesadol...
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Jenže ta “iná kastle” dělá celý ten rozdíl.
Re: Elektromobily a vse kolem nich
WLTP 534 km pro klasickeho a 545 km pro coupe. 11 km v tabulkach a kolik to bude v realu…EL_XEL píše: ↑úte 01 úno 09:13 Nečekal jsem, že to napíšu, ale ten nový Enyaq Coupé se mi docela líbí. Umím si představit, že to mám jako daily, to auto vypadá jako pěkné místo k bytí. Od RS jsem čekal trošku lepší čas 0-100, ale ten tvar by mohl znamenat lepší dojezd na dálnici (počkám si ale na 1000 km challenge od Bjorna Nylanda).
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
Re: Elektromobily a vse kolem nich
No WLTP upřednostňuje město a nízké rychlosti, takže tam se ten aerodynamický rozdíl IMHO tolik neprojeví. Však já si počkám.
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Se mrkni do te Nylandovy tabulky.
Enyaq ma nizsi drag 0.257 nez ID.4 GTX 0.29 (+ 13 %).
V 90 kmh mu Enyaq bere 16.6 a GTX 16.0. Ve 120 kmh 23.6 Enyaq a 22.1 GTX. Pneu stejny.
Coupe ma 0.234 tj. rozdil 9 % proti kombi. Asi bych od toho nic moc necekal.
Enyaq ma nizsi drag 0.257 nez ID.4 GTX 0.29 (+ 13 %).
V 90 kmh mu Enyaq bere 16.6 a GTX 16.0. Ve 120 kmh 23.6 Enyaq a 22.1 GTX. Pneu stejny.
Coupe ma 0.234 tj. rozdil 9 % proti kombi. Asi bych od toho nic moc necekal.
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27860
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Je to jedno. V reálu to stejně bude 450 max. Co mám zkušenost, tak teď v zimě 370-380.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time