Elektromobily a vse kolem nich
Re: Elektromobily a vse kolem nich
A zase jsme „nejlepsi“…!
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
- Lachende Bestien
- Letec
- Příspěvky: 1983
- Registrován: sob 18 čer 15:13
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Bravo soudruzi!
Plnit plán zvyšování poplatků na 309 %, to si zaslouží opravdu vydatné a dlouhodobé vzájemné poplácávání po ramenou a prdelích. Tak vypadá správné budovatelské nadšení!
Plnit plán zvyšování poplatků na 309 %, to si zaslouží opravdu vydatné a dlouhodobé vzájemné poplácávání po ramenou a prdelích. Tak vypadá správné budovatelské nadšení!
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Zrovna teď v článku o 2019 xxxxxxxxxxxxxxxxxxx jsem četl, že pro rozvoj elektromobility bude ještě potřeba spousta podpory. Tak tohle je aspoň další krok
Naposledy upravil(a) pavproch dne čtv 24 zář 12:27, celkem upraveno 1 x.
Důvod: Ešče raz a BANán.
Důvod: Ešče raz a BANán.
Re: Elektromobily a vse kolem nich
pavproch: jakože mu ho dáš až po pátý reklamě?
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Kopíruju z nešního článku u konkurence:
+ není tam ani slovo o rychlosti nabíjení ....
Tohle mě zaujalo.www.auto.cz píše:Před dvěma lety podal výzkumník Kazda z Fakulty elektrotechniky a komunikačních technologií VUT evropský patent na úpravu lithium-sirných bateriových článků, které podle něj znamenají budoucnost v uchovávání elektrické energie. Patentovaná úprava elektrod umožnila zachovat podobný počet nabíjecích cyklů, jaký je běžný u dnes dostupných akumulátorů, ovšem s násobně vyšší kapacitou.
+ není tam ani slovo o rychlosti nabíjení ....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Elektromobily a vse kolem nich
I kdyby to byla pravda, tak násobně vyšší hustota energie může být neřešitelným bezpečnostním rizikem.
Uhlovodíkové palivo je bezpečné, protože je dvousložkové. Samo o sobě je nehořlavé. A přísun kyslíku je prostě sám o sobě fyzikálně limitovaný. Takže nádrž nevyhoří dřív než za několik minut a navíc se dá uhasit zamezením přístupu kyslíku.
Naproti tomu elektrický akumulátor tato omezení nemá. Proto se prakticky nedá hasit. A hlavně energie se může uvolnit během několika sekund nebo dokonce rychleji. My tomu říkáme výbuch. Snaha to nějak řešit by byla, ale výsledky nic moc. Zvyšování koncentrace energie tomu rozhodně nepomůže.
Uhlovodíkové palivo je bezpečné, protože je dvousložkové. Samo o sobě je nehořlavé. A přísun kyslíku je prostě sám o sobě fyzikálně limitovaný. Takže nádrž nevyhoří dřív než za několik minut a navíc se dá uhasit zamezením přístupu kyslíku.
Naproti tomu elektrický akumulátor tato omezení nemá. Proto se prakticky nedá hasit. A hlavně energie se může uvolnit během několika sekund nebo dokonce rychleji. My tomu říkáme výbuch. Snaha to nějak řešit by byla, ale výsledky nic moc. Zvyšování koncentrace energie tomu rozhodně nepomůže.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27861
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Elektromobily a vse kolem nich
ale můžou pak tvrdit, že to auto je prostě bomba
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Mimochodem daaavno pred nejakymi EV se resila kapacita vs. velikost akumulatoru v telefonech. Mobilnich.
Za tu dobu, to byval i ten internet v plenkach a cetly se casopisy, jsem takovych slibu co zajisti hafo vydrz zaznamenal mnoho. Zacatek byl tristni, pamatuju pristroje co vydrzely v radu hodin, pak se ty uplne hloupe zarizeni dostala na den a kdo chtel vic tak leda s cihlama jako 5110.
Abych to zkratil, dneska jsme zas radi, kdyz nam to vydrzi od rana do vecera a slibu o tech patentech co prinesou kapacitni, avsak stale male akumulatory, akorat pribylo.
Za tu dobu, to byval i ten internet v plenkach a cetly se casopisy, jsem takovych slibu co zajisti hafo vydrz zaznamenal mnoho. Zacatek byl tristni, pamatuju pristroje co vydrzely v radu hodin, pak se ty uplne hloupe zarizeni dostala na den a kdo chtel vic tak leda s cihlama jako 5110.
Abych to zkratil, dneska jsme zas radi, kdyz nam to vydrzi od rana do vecera a slibu o tech patentech co prinesou kapacitni, avsak stale male akumulatory, akorat pribylo.
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Ctrl_j: a není to více dáno spotřebou a četností používání?
Tehdy jsi u mobilů končil okolo 1000mAh. Dnes máš cca 4x tolik v běžných modelech.
Retro 3310 z 2017 vydrží při mírně vyšší kapacitě 3x déle.
Tehdy jsi u mobilů končil okolo 1000mAh. Dnes máš cca 4x tolik v běžných modelech.
Retro 3310 z 2017 vydrží při mírně vyšší kapacitě 3x déle.
2.9T RWD
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27861
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Elektromobily a vse kolem nich
A taky o tom, že 3310 neměla možnost internetu, barevný HD displej, GPS, atd.
Když přepneš dnešní mobil do monochromatu nebo stáhneš jas na minimum, všechno vypneš, tsk se dostaneš na výdrže řádově jiné.
Když přepneš dnešní mobil do monochromatu nebo stáhneš jas na minimum, všechno vypneš, tsk se dostaneš na výdrže řádově jiné.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time