Myslim, ze tento, rovnez do znacne miry pseudoekologicky vymysl si zaslouzi vlastni tema. Nedavno jsme se venovali jeho nesmyslnosti v prostredi Londyna:
http://www.autoforum.cz/zivot-ridice/lo ... nepomohly/
Ted mu nasadil korunu londynsky starosta, kdyz si jako zivotni cil zvolil to, aby byl poplatek uhrazen i za prujezd vozu americke delegace vcetne prezidenta Jak je uvedeno v clanku, sam nevim, jestli se tomu smat, nebo nad tim brecet...
http://www.autoforum.cz/bleskovky/popla ... rezidenta/
Poplatky za vjezd do mest - Londyn, Oslo a dalsi
Poplatky za vjezd do mest - Londyn, Oslo a dalsi
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n
Re: Poplatky za vjezd do mest - Londyn, Oslo a dalsi
Myslím že vhodnější titulek k článku by byl "Londýnské poplatky za vjezd do centra spolu s dalšími omezeními mírně zlepšily kvalitu ovzduší" Navíc není jisté, jak by se doprava v centru vyvíjela bez zavedení CCS.
Otázkou zůstává, jestli to stálo za to - navíc se dá závěr studie vyložit i jako "aby měly poplatky významnější účinek, je potřeba zpoplatnit větší plochu města"
Otázkou zůstává, jestli to stálo za to - navíc se dá závěr studie vyložit i jako "aby měly poplatky významnější účinek, je potřeba zpoplatnit větší plochu města"
Re: Poplatky za vjezd do mest - Londyn, Oslo a dalsi
Další pěkný příklad toho, jak lze pro podporu té které "politicky korektní" a "jediné správné" myšlenky použít prakticky jakákoliv data.
Kdyby se ukázalo, že ty poplatky výrazně pomohly ovzduší, byl by to důkaz jak to krásně funguje a bylo by "potřeba" s tím pokračovat, poplatky navyšovat a zavádět ve více městech.
Když se (samozřejmě) ukazuje, že se s ovzduším neděje prakticky nic, je to "důkaz" že i s poplatky jezdí do centra příliš mnoho zlých ošklivých zněčišťujících aut. Tudíž je "potřeba" poplatky navýšit a zavádět ve více městech, aby se "pozitivní efekt" mohl projevit.
Kdyby se ukázalo, že ty poplatky výrazně pomohly ovzduší, byl by to důkaz jak to krásně funguje a bylo by "potřeba" s tím pokračovat, poplatky navyšovat a zavádět ve více městech.
Když se (samozřejmě) ukazuje, že se s ovzduším neděje prakticky nic, je to "důkaz" že i s poplatky jezdí do centra příliš mnoho zlých ošklivých zněčišťujících aut. Tudíž je "potřeba" poplatky navýšit a zavádět ve více městech, aby se "pozitivní efekt" mohl projevit.
Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat!
Re: Poplatky za vjezd do mest - Londyn, Oslo a dalsi
Princ je kok.t....
edit by MMira: kdyby tento post nekomu prisel divny, tak reagoval na nekoho, kdo byl odstranen.
edit by MMira: kdyby tento post nekomu prisel divny, tak reagoval na nekoho, kdo byl odstranen.
MG - radost až na kost.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27859
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Poplatky za vjezd do mest - Londyn, Oslo a dalsi
To jo, ale pamatuju si, jak jsem se rád, u tohoto songu, tisknul na děvčice
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Poplatky za vjezd do mest - Londyn, Oslo a dalsi
Kde by bez Prince byla např. Hana Zaňáková s vykradenym songem Láska je láska...
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27859
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Poplatky za vjezd do mest - Londyn, Oslo a dalsi
tak to je spíš problém Ondry Soukupa, který se situoval do role jakožeautorahudby
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time