To je vedľajšie. Bola to čiste reakcia na Vanove tvrdenia o vylhaných dojazdoch ...pavproch píše:cesta jedným smerom pať hodín, prečo nie?
ale zabudol si na tú cca desaťhodinovú pauzu medzi
Elektromobily a vse kolem nich
Re: Elektromobily a vse kolem nich
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27879
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Samozřejmě, že je vylhaný...jinak by nikdo normální po dálnici nejel dopbrovolně 110. Ale je to lhaní do vlastní kapsy - rychlost je taková, aby dojel.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Samozrejme, že kecáš. Dojazd je dojazd - ak nejdeš economy run je úplne jedno ako ho dosiahneš. Vana trepal o vylhaných údajoch, ja som poskytol reálnu situáciu. Napríklad na youtube je chlapík, čo s Leafom bez problémov spraví 160 - 180 km. Pravda, v japonsku, kde sú rýchlostné limity extrémne nízke.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27879
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Ale no táák - dojaz je síce dojazd...ale není jedno, jak k němu dojdeš. Plácat se po ramenou, že to ujede 400km, když je člověk brzda provozu, je samozřejmě hloupost. A každý, komu nečouhají z prdele dráty, to chápe.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Uz sem to tu psal, pri normalni jizde je to ± 300 km (85 kWh aku). Tabulkovy dojezd je kolem 420, ale nezkoumal sem pri jakych podminkach se to meri.
Jedna z dneska.
Jedna z dneska.
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Ten tabulkový dojezd funguje Tesle při ustálené rychlosti cca 70 kmh. Takže ani v jejím případě se nevztahuje tovární údaj o dojezdu k reálnému použití auta ale vyžaduje přísnou economy run nízkou rychlostí..
A Lovap se asi snaží opět o nějakou demagogii.
A Lovap se asi snaží opět o nějakou demagogii.
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Ale zcela stejne jsou na tom data udavana pro spalovaci motory. Sice mame nejakou metodiku, umime z ni dostat cisla, ale slouzi v idealnim pripade leda ke srovnani mezi sebou. Muzeme tu komparativne rozvest debatu na tema napis tovarni udaje spotreby sveho motoru + kolikrat si jich dosahl.
Kdyz natankuju zrana "plnou", kam sem dojel rozvaznou a plynulou jizdou po meste, tak mi taky PP ukaze dojezd 900 km. Asi nemusim psat ze sem tolik nikdy nedal. To je tentyz udaj co 420 km u Tesly.
Kdyz natankuju zrana "plnou", kam sem dojel rozvaznou a plynulou jizdou po meste, tak mi taky PP ukaze dojezd 900 km. Asi nemusim psat ze sem tolik nikdy nedal. To je tentyz udaj co 420 km u Tesly.
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Tohle tady přece nikdo rerozporuje. Lžou výrobci klasických aut, lžou i výrobci elektromobilů. Jen Lovap a noveauticko si z nějakého záhadného důvodu mysli, že výrobci elektromobilů jsou v tomhle daleko čestnější. Nejsou.
Tedy pro upřesnění, pokud výrobce vztáhne ten nereálný údaj o spotřebě nebo dojezdu k nesmyslné (byť schválené) metodice ale zákazníka s tímhle stavem seznámí, tak samozřejmě v té chvíli nelže a jen zneužívá platnou legislativu k navození pocitu že jeho výrobek má vynikající parametry. Kdyby výrobce chtěl být seriózní, doplnil by i údaje z reálných provozních podmínek.
Faktem je že na stránkách třeba Nissanu Leaf něco takového opravdu je
Tedy pro upřesnění, pokud výrobce vztáhne ten nereálný údaj o spotřebě nebo dojezdu k nesmyslné (byť schválené) metodice ale zákazníka s tímhle stavem seznámí, tak samozřejmě v té chvíli nelže a jen zneužívá platnou legislativu k navození pocitu že jeho výrobek má vynikající parametry. Kdyby výrobce chtěl být seriózní, doplnil by i údaje z reálných provozních podmínek.
Faktem je že na stránkách třeba Nissanu Leaf něco takového opravdu je
- noveautičko
- Pan Řidič
- Příspěvky: 371
- Registrován: stř 15 dub 19:17
- Bydliště: ČR
Re: Elektromobily a vse kolem nich
ono to platí i u spalovacích motorů..celkový nájezd na nádrž a pod.
hlavně nemusí elektromobil jako je např.Tesla obcházet životní prostředí a měnit emisní údaje jako VW u naftových motorů pro USA
Prej rapidně klesá hodnota firmy..možná se časem zbaví a prodají své poddané.jako Seat,Škoda a pod...
hlavně nemusí elektromobil jako je např.Tesla obcházet životní prostředí a měnit emisní údaje jako VW u naftových motorů pro USA
Prej rapidně klesá hodnota firmy..možná se časem zbaví a prodají své poddané.jako Seat,Škoda a pod...
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Ale o tom zde již dobrou čtvrthodinu hovoříme, Mlho ...
A jinak plati co uz bylo psano. Zpusobem a obsahem vyjadrovani tu delas elektrofandum (jsou-li tu nejaci) medvedi sluzbu.
To co udelal VW je dusledek nesmyslne premrsteneho honu po nizkych emisich spokojenych s regulacemi na strane jedne a dotacemi na strane druhe. Nikdo nechce do krajiny cudici a smradlave diesely, ale co je moc, to je prilis.
A jinak plati co uz bylo psano. Zpusobem a obsahem vyjadrovani tu delas elektrofandum (jsou-li tu nejaci) medvedi sluzbu.
To co udelal VW je dusledek nesmyslne premrsteneho honu po nizkych emisich spokojenych s regulacemi na strane jedne a dotacemi na strane druhe. Nikdo nechce do krajiny cudici a smradlave diesely, ale co je moc, to je prilis.
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/