Elektromobily a vse kolem nich
Re: Elektromobily a vse kolem nich
nejenom dojezd... ale i rychlost nab(l)ití.... pokud nabíjení nebude srovnatelně časově nenáročné, jako asitak trvá nalít plnou (3-5 minut vč. zaplacení) tak budou i hypr-supr-čupr extra potentní baterky úplně na draka....
+ musí být i možnost dolití z kanistru, dyž mi dojede benzín někde v poli....
+ musí být i možnost dolití z kanistru, dyž mi dojede benzín někde v poli....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
- noveautičko
- Pan Řidič
- Příspěvky: 371
- Registrován: stř 15 dub 19:17
- Bydliště: ČR
Re: Elektromobily a vse kolem nich
kolik platíš za plnou??
Re: Elektromobily a vse kolem nich
noveauticko: a bez přecpání auta těžkýma a drahýma baterkama se neobejdeš vůbec
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Plná nádrž je z 80℅ daň. Na elektriku to přijde brzy takynoveautičko píše:kolik platíš za plnou??
- noveautičko
- Pan Řidič
- Příspěvky: 371
- Registrován: stř 15 dub 19:17
- Bydliště: ČR
Re: Elektromobily a vse kolem nich
1. na nic jsem se te neptal..
2. přecpání baterkama? tesla má dva velké kufry..
2. přecpání baterkama? tesla má dva velké kufry..
Re: Elektromobily a vse kolem nich
mohl bys prosim zacit diskutovat na urovni dospelych lidi a ne jako decko z materske skolky?
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
- noveautičko
- Pan Řidič
- Příspěvky: 371
- Registrován: stř 15 dub 19:17
- Bydliště: ČR
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Až na to přijde,tak každá domácnost bude mít solární stanici,kde bude nabíjet své elektrické auto..Vana píše:Plná nádrž je z 80℅ daň. Na elektriku to přijde brzy takynoveautičko píše:kolik platíš za plnou??
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Haha, dobrý vtip
Promiň ale tomuhle přece sám nemůžeš věřit
Promiň ale tomuhle přece sám nemůžeš věřit
Naposledy upravil(a) Vana dne pon 24 srp 14:51, celkem upraveno 1 x.
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Ono se těžko obhajuje něco takového na fóru, kde se každý cítí být zarytým petrolheadem a znalcem.
Líbí se mi jak se tu lidi ohání dojezdem...jistě, když jedeš rychle, tak to jde dolů. Ale to přeci platí i pro konvenční motory. Ty údaje o spotřebě (potažmo dojezdu), jsou taky vycucané z prstu u obou typů vozů. Na jednu důležitou věc zapomínáte. Rekuperace energie dělá divy! Ještě jsem neviděl auto s konvenčním motorem, které by vyrábělo palivo a tím dokázalo prodloužit dojezd. Samozřejmě tento argument padá s hustotou pokrytí čerpacími stanicemi. V současné době je technologie stavění dobíjecích stanic neskutečně drahá - teď jednu chceme u sídla firmy a cena za nejvýkonnější elektronabíječky (dobití baterií v e-Up cca 10 minut) je 500 klacků bez daně. Každý si dokáže spočítat kolik by ty kWh musely stát, aby se taková investice vrátila.
Pokud se bavíme o rychlonabíječkách, tak je rozdíl oproti čerpací stanici zanedbatelný. Jistě, obchodní zástupce v tom ještě dlouho neuvidíme, ale zkuste si nechat zavolat do firmy obchoďáka z ČEZu - přijede e-golfem.
Druhou nevýhodou vedle pokrytí stanic je nedostupnost elektrických vozidel - hlavně cena samozřejmě. Ponechme stranou extrémy jako je Tesla, která je nabušená všemi směry. Když se zaměříte na jiná vozidla, tak v podstatě není co vybírat (minimálně u nás). Hodně zajímavý je elektrický vw golf a up - na silnici je nevidíme, protože to do konce roku můžou prodávat pouze dva dealeři a cena je díky tomu astronomická. Až to uvolní pro všechny dealery (btw dealer vw, který chce prodávat elektrické vozy, musí mít veřejnou rychlonabíječku), tak se hne cena a taky snad to pokrytí nabíjecími stanicemi. To ale uvidíme v příštím roce - zatím tomu brání malé pokrytí a naproti tomu nejde ani legislativa.
Líbí se mi jak se tu lidi ohání dojezdem...jistě, když jedeš rychle, tak to jde dolů. Ale to přeci platí i pro konvenční motory. Ty údaje o spotřebě (potažmo dojezdu), jsou taky vycucané z prstu u obou typů vozů. Na jednu důležitou věc zapomínáte. Rekuperace energie dělá divy! Ještě jsem neviděl auto s konvenčním motorem, které by vyrábělo palivo a tím dokázalo prodloužit dojezd. Samozřejmě tento argument padá s hustotou pokrytí čerpacími stanicemi. V současné době je technologie stavění dobíjecích stanic neskutečně drahá - teď jednu chceme u sídla firmy a cena za nejvýkonnější elektronabíječky (dobití baterií v e-Up cca 10 minut) je 500 klacků bez daně. Každý si dokáže spočítat kolik by ty kWh musely stát, aby se taková investice vrátila.
Pokud se bavíme o rychlonabíječkách, tak je rozdíl oproti čerpací stanici zanedbatelný. Jistě, obchodní zástupce v tom ještě dlouho neuvidíme, ale zkuste si nechat zavolat do firmy obchoďáka z ČEZu - přijede e-golfem.
Druhou nevýhodou vedle pokrytí stanic je nedostupnost elektrických vozidel - hlavně cena samozřejmě. Ponechme stranou extrémy jako je Tesla, která je nabušená všemi směry. Když se zaměříte na jiná vozidla, tak v podstatě není co vybírat (minimálně u nás). Hodně zajímavý je elektrický vw golf a up - na silnici je nevidíme, protože to do konce roku můžou prodávat pouze dva dealeři a cena je díky tomu astronomická. Až to uvolní pro všechny dealery (btw dealer vw, který chce prodávat elektrické vozy, musí mít veřejnou rychlonabíječku), tak se hne cena a taky snad to pokrytí nabíjecími stanicemi. To ale uvidíme v příštím roce - zatím tomu brání malé pokrytí a naproti tomu nejde ani legislativa.
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Jasně, ta cena je vysoká jen kvůli dealerům. Pro pobavení to úplně stačilo, nevím proč jsi psal tak dlouhý příspěvek.