AntiRadary.cz píše:
Nechcete abych tady zrovna zveřejnil veškeré učetnictví?"[/quote]
Není potřeba - na tohle si vystačím s matematikou ZŠ
AntiRadary.cz píše:To určitě, ale mé časové možnosti mi to dosud nedovolily, protože některým jedincům musím stále vysvětlovat stejné věci pořád dokola a stejně je to nad jejích chápání.?
Velmi chabá výmluva...až k smíchu. Zaobírat se lidma, ze kterých stejně nic nebude než dělat vlastní PR na svých stránkách...vskutku zajímavé priority
AntiRadary.cz píše:Myslím, že užitečnější by byly kurzy slušného chování, popřípadě jak správně chápat psaný text.
Už jsem Vám to nejednou vysvětloval - když si to zasloužíte, tak Vám řeknu, co Vám patří. A řeknu Vám to v poho i do očí. Nehrajte si na Gutha-Jarkovského. A mimo jiné: ke slušnému chování patří i mluvení pravdy...a to Vám opravdu moc nejde.
Tady se k Vám chovám slušně a co mi je to platné...jste pořád stejnej lhář. Ale važte si toho než se to změní.
AntiRadary.cz píše: Tím se právě liším od fanatiků, kteří si v roce 2006 koupili první detektor určité značky a po celý další život to bude pro ně modla, za kterou se budou fanaticky prát a neuznávat žádné jiné značky.
Pokud to měla být narážka na mě, tak svůj první AR jsem si koupil v roce 1996/7. Nechápu, když jsem tady i jinde několikkrát psal, že s AR pracuju už cca 15 let, proč zde demagogicky podsouváte jiná čísla. Že by se opět ve Vás probouzel ten lhář a manipulátor faktů? Nebo jste to Vy, kdo neumí chápat ten psaný text?
A ano, používám tyto produkty již řadu let a jsem s nima dlouhodobě spokojený. To se nenazývá fanatizmus, ale spokojený zákazník. Naopak mi přijde zvrácené a hloupé, že na trh přijde detektor v ČR naprosto neznámé značky, nejsou produkovány žádné testy (krom sfalšované mapky a jednoho videa z SK, kde je referenční detektor pro jistotu schován za pokovené sklo Mondea), není prodaný ani jeden kus a Vy už máte hesla jako lídr na trhu... A pak se divíte, že Vám to někdo, jako já, který Vás zná jako dlouholetého prodejce a zastánce jedné značky, začne některé věci rozporovat a podivovat se nad náhlou změnou vašich prodejních praktik. Já to ale chápu - léčíte si mindráček, že zastoupení na onu značku Vás obešlo velkým obloukem a nyní cítíte šanci udělat díru do světa. Jste průhledný jako řízek ve školní jídelně. A mě, protože jsem Vás znal dřív, jste také k smíchu.
Nezapomeňte pak ještě vzpomenout, kým jsem placen a s kým chodím na obědy. Zde bych Vám ale doporučil, aby jste se zamyslel nad tím, proč je to ON a ne Vy, když Vás jsem znal o mnoho let dříve než jeho
Přemýšlejte...