Stránka 1 z 5

Testy p. Jandy na okreskách

Napsal: stř 13 kvě 23:31
od Knarrenheinz
Nechci, aby to vyznělo nějak úzkostlivě, rozhodně se mi líbí, jak pan Janda prohání všechno, co mu přijde pod ruku, nicméně měl bych takovou všetečnou otázku:

Při těch jízdách po okreskách volí často v ne úplně přehledných zatáčkách lepší trajektorii jaksi bez ohledu na pruhy, existuje nějaké opatření proti autům v protisměru (napadá mě třeba předsunutá hlídka hlásící všechny případné "crash test dummies"), nebo se spoléhá čistě na to, že kdyžtak stihne uhnout (což je asi ve většině případů pravda, ale náhoda je přecejenom blbec)?

A off-topic: Kde se pjanda naučil takhle řídit, on je nějaký vysloužilý závodník, nebo takový nadšenec?

Re: Testy p. Jandy na okreskách

Napsal: čtv 14 kvě 08:19
od Shr3k
Tak je možné, že z pozice řidiče je poněkud jiný a větší rozhled, než z pozice kamery, ale nemyslím si, že by měl při jízdách někoho vpředu na rádiu. Tak doufejme, že při testech nepotká v protisměru jiného "Jandu". :D

Re: Testy p. Jandy na okreskách

Napsal: čtv 14 kvě 10:43
od lampa
To by me taky zajimalo. Kdyz vleti protismerem do slepych zatacek, tak se nema sanci vyhnout a i kdyby, tak to bude pro oba zucasttnene hodne neprijemna zkusenost. V jednom videu potkal cyklistu, nastesti to bylo na relativne prehlednem useku, ale stejne, proletet kolem neho stosedesatkou...

Re: Testy p. Jandy na okreskách

Napsal: čtv 14 kvě 13:13
od cajoch
Dobře se dívejte, kam nevidí, nejede...to že využívá celou silnici neznamená, že nevidí do vracáku mezi stromy atd atd...na horizontech je tak aby se stihnul vrátit na svou stranu atd atd....taky si všimněte že jezdí v době minimálního provozu...

Podle mě je Janda frajer, protože umí řídít a nebojí se za to vzít...je to pak jiná recenze než 50,90,130.....

Jinak si troufám tipnout že Janda není závodník, on jede svižně ale nesmírně čistě a elegantně, jede především na krásu...

kdo z Vás měl možnost jet s jakýmkoli aktivním Závodníkem ví, že jet pilu je ještě něco jinýho......

Re: Testy p. Jandy na okreskách

Napsal: čtv 14 kvě 13:35
od free
Což o to, řidič je to evidentně dobrej. Ale už jsem to jednou pod testem Leonu psal, zajímalo by spíš, jak má při těch testech na okreskách, byť možná uzavřenejch, ošéfovaný všechny možný srnky, bažanty, zajíce apod., který můžou kdykoli a kdekoli do jeho "svižné" jízdy vyskočit? To se podle mě přece 100% ošéfovat nedá. Takže dle mého názoru taková jízda z jeho strany je docela šílenost. Nebo se mýlím? @-)

Re: Testy p. Jandy na okreskách

Napsal: čtv 14 kvě 14:10
od M.Z.
Lesní zvěř je s dostatečným předstihem informována dopředu.

Re: Testy p. Jandy na okreskách

Napsal: čtv 14 kvě 14:11
od nenapadny.sofer
Jak by to jako měl mít vošéfovaný? :D Prostě z lesa vyběhne zajíc smolař, tak ji koupí... Jak to máš vošéfovaný ty? Jezdíš vždy a všude tak, abys stih zastavit před zmatenou srnkou, která ti skočí 10 metrů před auto?

edit: To je reakce na freeho, nikoli na M.Z.

Re: Testy p. Jandy na okreskách

Napsal: čtv 14 kvě 14:12
od Asadga
[quote="cajoch"]Dobře se dívejte, kam nevidí, nejede...to že využívá celou silnici neznamená, že nevidí do vracáku mezi stromy atd atd...na horizontech je tak aby se stihnul vrátit na svou stranu atd atd....

Jeho jízdní styl fakt obdivuju a myslím si, že po stránce techniky mu nikdo nemůže vyčítat vůbec nic. Ale s tím kam nevidí nejede, bych asi uplně nesouhlasil. Vím, jak je to myšleno, ale pokud to vezmu přes horizont ve 130, tak je uplně jedno, že jedu ve svém pruhu, pokud 50m za ním objíždí autobus traktor, tak to nedobrzdím ani ve snu, protože nějakých 25-35 metrů vezme samotná reakční doba. Takže si myslím, že riziko, vzhledem k té neskutečné rychlosti, skvěle minimalizuje, ale uplně na "jistotu" se někdy nedá jet ani podle předpisů, ne tak v takovém kalupu.

Re: Testy p. Jandy na okreskách

Napsal: čtv 14 kvě 14:57
od cajoch
to Asadga: Souhlas...těch 10% že to budeš muset poslat do lesa tam je, ten autobus s traktorem nevychytáš...


jinak, nejmenovaný aktivní závodník prodával svou M3 po dvou letech s cca 60 tisíc km.....druhý motor, třetí spojka a skoro 10 sad gum - zadní letňáky dávaj při jeho způsobu cestování 5 - 6 tisíc km.....M3 měl v manuálu a není to tím, že by řídil blbě ani zdaleka....oni jen závodníci neradi nechávají auto flákat, takže to zná jen plnou akceleraci a plný brzdy...prostě tomu v jakémkoli měřítku neskutečně dává....brždění levou, meziplyny olizujou omezovač protože tím motorem opravdu BRZDÍ, velmi často jde plyn do brzdy ....

Taková jízda se pak velmi liší od Jandova stylu, je daleko trhanější, on nejezdí ladnou křivku na apex jako Janda, jezdí často tzv late apex, což znamená že brzdí pozdě a úplně rovně, potopí to do hluboko zatáčky a pak to zlomí klidně o 90 stupňů plnej a pryč....pud sebezáchovy úplně někde jinde...prostě je to vrcholovej sport, chce to svoje, kdyby byl jenom bezmozek co má cihlu na plynu je dávno mrtvej...

Re: Testy p. Jandy na okreskách

Napsal: čtv 14 kvě 15:11
od cajoch
free píše:Což o to, řidič je to evidentně dobrej. Ale už jsem to jednou pod testem Leonu psal, zajímalo by spíš, jak má při těch testech na okreskách, byť možná uzavřenejch, ošéfovaný všechny možný srnky, bažanty, zajíce apod., který můžou kdykoli a kdekoli do jeho "svižné" jízdy vyskočit? To se podle mě přece 100% ošéfovat nedá. Takže dle mého názoru taková jízda z jeho strany je docela šílenost. Nebo se mýlím? @-)

máš rád jistoty viď..:-)...když pojedeš 140 tacho po dálnici a praskne ti guma? Nebo se jen prorazí s náhlou ztrátou tlaku? Prostě jsou situace který neošetříš.....ta Jandova jízda je přijatelné riziko za hranicí zákona..... :ymhug: