Autonehody aneb Kdyz se nedari
Napsal: pát 01 dub 07:32
Ne vzdy se za volantem dari a myslim, ze neni od veci si ukazat, co tomu muze predchazet a jak to take muze dopadnout. Rad bych tedy otevrel toto tema se snimky, ktere zachycuji nemile automobilove prihody vseho druhu.
Prosim, na toto misto patri hlavne poucne nebo kuriozni situace, zadne krvaky. Jakkoli jsem si vedom toho, ze i to patri k zivotu, jsme ve foru o autech. Smyslem tohoto tematu tedy neni odrazovat a ukazovat nasledky ve smyslu vsemoznych zraneni nebo nedej boze smrti, ale pouze automobilove situace, ze kterych se da poucit co do techniky rizeni nebo pripravy auta pred jizdou.
Zacnu dvema aktualnimi kousky. Prvni je jiz "proflakla" motocyklova nehoda Maxima Bergera v Doningtonu. Inu, kolo je treba pred jizdou poradne utahnout
Mene znamou je nedavna prihoda tuningove firmy Hinson Motorsport, ktera na texaske mili zkousela s upravenou Vette Z06 (na temer 2 000 koni...) prekonat vlastni rychlostni rekord 224 mph. Nakonec dosahla 230 mph, ale skoncilo to letem (podle vseho mala prilnavost + bocni poryv vetru). Ridici se kupodivu nestalo nic vazneho. Toto jsou nejlepsi zabery cele udalosti, to podstatne zacina na 3:30.
Inu, i aerodynamiku je treba ladit...
Prosim, na toto misto patri hlavne poucne nebo kuriozni situace, zadne krvaky. Jakkoli jsem si vedom toho, ze i to patri k zivotu, jsme ve foru o autech. Smyslem tohoto tematu tedy neni odrazovat a ukazovat nasledky ve smyslu vsemoznych zraneni nebo nedej boze smrti, ale pouze automobilove situace, ze kterych se da poucit co do techniky rizeni nebo pripravy auta pred jizdou.
Zacnu dvema aktualnimi kousky. Prvni je jiz "proflakla" motocyklova nehoda Maxima Bergera v Doningtonu. Inu, kolo je treba pred jizdou poradne utahnout
Mene znamou je nedavna prihoda tuningove firmy Hinson Motorsport, ktera na texaske mili zkousela s upravenou Vette Z06 (na temer 2 000 koni...) prekonat vlastni rychlostni rekord 224 mph. Nakonec dosahla 230 mph, ale skoncilo to letem (podle vseho mala prilnavost + bocni poryv vetru). Ridici se kupodivu nestalo nic vazneho. Toto jsou nejlepsi zabery cele udalosti, to podstatne zacina na 3:30.
Inu, i aerodynamiku je treba ladit...