Autonehody aneb Kdyz se nedari
Autonehody aneb Kdyz se nedari
Ne vzdy se za volantem dari a myslim, ze neni od veci si ukazat, co tomu muze predchazet a jak to take muze dopadnout. Rad bych tedy otevrel toto tema se snimky, ktere zachycuji nemile automobilove prihody vseho druhu.
Prosim, na toto misto patri hlavne poucne nebo kuriozni situace, zadne krvaky. Jakkoli jsem si vedom toho, ze i to patri k zivotu, jsme ve foru o autech. Smyslem tohoto tematu tedy neni odrazovat a ukazovat nasledky ve smyslu vsemoznych zraneni nebo nedej boze smrti, ale pouze automobilove situace, ze kterych se da poucit co do techniky rizeni nebo pripravy auta pred jizdou.
Zacnu dvema aktualnimi kousky. Prvni je jiz "proflakla" motocyklova nehoda Maxima Bergera v Doningtonu. Inu, kolo je treba pred jizdou poradne utahnout
Mene znamou je nedavna prihoda tuningove firmy Hinson Motorsport, ktera na texaske mili zkousela s upravenou Vette Z06 (na temer 2 000 koni...) prekonat vlastni rychlostni rekord 224 mph. Nakonec dosahla 230 mph, ale skoncilo to letem (podle vseho mala prilnavost + bocni poryv vetru). Ridici se kupodivu nestalo nic vazneho. Toto jsou nejlepsi zabery cele udalosti, to podstatne zacina na 3:30.
Inu, i aerodynamiku je treba ladit...
Prosim, na toto misto patri hlavne poucne nebo kuriozni situace, zadne krvaky. Jakkoli jsem si vedom toho, ze i to patri k zivotu, jsme ve foru o autech. Smyslem tohoto tematu tedy neni odrazovat a ukazovat nasledky ve smyslu vsemoznych zraneni nebo nedej boze smrti, ale pouze automobilove situace, ze kterych se da poucit co do techniky rizeni nebo pripravy auta pred jizdou.
Zacnu dvema aktualnimi kousky. Prvni je jiz "proflakla" motocyklova nehoda Maxima Bergera v Doningtonu. Inu, kolo je treba pred jizdou poradne utahnout
Mene znamou je nedavna prihoda tuningove firmy Hinson Motorsport, ktera na texaske mili zkousela s upravenou Vette Z06 (na temer 2 000 koni...) prekonat vlastni rychlostni rekord 224 mph. Nakonec dosahla 230 mph, ale skoncilo to letem (podle vseho mala prilnavost + bocni poryv vetru). Ridici se kupodivu nestalo nic vazneho. Toto jsou nejlepsi zabery cele udalosti, to podstatne zacina na 3:30.
Inu, i aerodynamiku je treba ladit...
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n
Re: Autonehody aneb Kdyz se nedari
2000 koni a jen 230 mph?
Re: Autonehody aneb Kdyz se nedari
Vsak kdo rika, ze 230 mph je maximalni rychlost, to je vzletova rychlost
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n
Re: Autonehody aneb Kdyz se nedari
to chcelo vela odvahy (alebo blbosti?) nedať na tú vette ani jedno krídlo navyše....
Re: Autonehody aneb Kdyz se nedari
salto udelalo i GT1 porsche, takze se to proste stava.brasci píše:to chcelo vela odvahy (alebo blbosti?) nedať na tú vette ani jedno krídlo navyše....
Re: Autonehody aneb Kdyz se nedari
no však stáva ale týto nemali podla všetkého ani len snahu trochu sa pohrať s aerodynamikou...
Re: Autonehody aneb Kdyz se nedari
neřek bych že je problém v aerodynamice, spíše nějaká závada jak se jim to najednou zvrtlo
guma ?
guma ?
Re: Autonehody aneb Kdyz se nedari
přesně takgoes píše:salto udelalo i GT1 porsche, takze se to proste stava.brasci píše:to chcelo vela odvahy (alebo blbosti?) nedať na tú vette ani jedno krídlo navyše....
ale mercedesy létaly lépe
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is gift, that's why we call it the present
Re: Autonehody aneb Kdyz se nedari
nekdy ke vzletu pomuze teren
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: Autonehody aneb Kdyz se nedari
toto je takove bondovske video, aneb kdo by cekal neco v protismeru.
Umrel, ale neni to krvave, spise velmi poucne
Umrel, ale neni to krvave, spise velmi poucne