Onboard videa
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 28090
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Onboard videa
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Onboard videa
Jak říkám, chtěl bych vidět soudce, který by to takto v případě nějakého sporu odsoudil.
A nepredjizdim jak kokot, když na to nemám.
A nepredjizdim jak kokot, když na to nemám.
2024: Audi A5 Sportback S line 45 TFSI, 195kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
Re: Onboard videa
To mi pripomina nedavnu argumentaciu s jednym nie velmi vzdelanym elektrikarom ktory tvrdil ze 1,5mm2 kabel nesmie byt za ziadnych okolnosti pouzity na 16A zasuvkovy obvod.
Po tom co som vytiahol technicku normu, podmienky v nej a technicky list od vyrobcu kabla tak sa zmohol akurat tak na "ja by som to dal na sud, a ten sud by som vyhral."
Vtedy mi to prislo dost komicke. Aj teraz mi to pride dost komicke
Po tom co som vytiahol technicku normu, podmienky v nej a technicky list od vyrobcu kabla tak sa zmohol akurat tak na "ja by som to dal na sud, a ten sud by som vyhral."
Vtedy mi to prislo dost komicke. Aj teraz mi to pride dost komicke
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 28090
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Onboard videa
Nevím, co s tím furt máš. Zákon mluví zcela jasně. Kdyby chtěl počítat s něčím, cos tady popisoval, tak to řeší.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
- Truck Daškam
- Letec
- Příspěvky: 2826
- Registrován: pát 06 lis 22:10
Re: Onboard videa
To je obdobný, když se silnice rozšiřuje z jednoho pruhu na dva - vůbec mě nezajímá, že mě někdo chce předjet přes plnou+šrafování.
Bud na to má a stihne to, nebo na to nemá a musí vyzkoušet brzdy.
Nebo nedávno stavení zábor vlevo, já z ním musel svým pruhem doleva.
Vůbec mě nezajímalo, že si to skrz zábor zkracuje motorkář
A moje oblíbený místo byl Nuselák - před ním jsou dva pruhy, následně se to rozšiřuje o jeden pruh vpravo.
Vůbec mě nezajímalo, že někdo jede odbočovacím pruhem rovně a následně přes šrafování do "nového" pruhu. Já prostě jel.
Ale už tam kvůli takovým dementům dali panely
Bud na to má a stihne to, nebo na to nemá a musí vyzkoušet brzdy.
Nebo nedávno stavení zábor vlevo, já z ním musel svým pruhem doleva.
Vůbec mě nezajímalo, že si to skrz zábor zkracuje motorkář
A moje oblíbený místo byl Nuselák - před ním jsou dva pruhy, následně se to rozšiřuje o jeden pruh vpravo.
Vůbec mě nezajímalo, že někdo jede odbočovacím pruhem rovně a následně přes šrafování do "nového" pruhu. Já prostě jel.
Ale už tam kvůli takovým dementům dali panely
Chápeš to?
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 28090
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Onboard videa
To, že ty si 361čku vysvětluješ podle toho, co se ti hodí, tos tady proklamoval už mnohokráte. Takže v poho - my tady to víme.
Btw: příklady, cos zde uvedl, ale nejsou stejné, jako situace na videu.
Btw: příklady, cos zde uvedl, ale nejsou stejné, jako situace na videu.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
- Truck Daškam
- Letec
- Příspěvky: 2826
- Registrován: pát 06 lis 22:10
Re: Onboard videa
Jsou a nejsou. V obojím je prvotní porušení DZ ze strany předjíždějícího. Rozdíl je pouze v situaci u předjížděnéhoBtw: příklady, cos zde uvedl, ale nejsou stejné, jako situace na videu.
Chápeš to?
Re: Onboard videa
Jak někdo může řešit něco tak stupidního, jako je přejetí pár metrů čáry?... kokot - naschválníček, jim ale nepřijde vůbec divný.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
- Truck Daškam
- Letec
- Příspěvky: 2826
- Registrován: pát 06 lis 22:10
Re: Onboard videa
Mě nejde o čáru - ale nejsem dement a je mi jasný, že auto na konci obce zrychlí.
To samý platí, že nezačnu předjíždět "kolegu" ne vrcholu kopce - protože vím, že následně se rozjede. Bud ho předjedu v kopci, na rovině nebo na to seru
To samý platí, že nezačnu předjíždět "kolegu" ne vrcholu kopce - protože vím, že následně se rozjede. Bud ho předjedu v kopci, na rovině nebo na to seru
Chápeš to?