Onboard videa

Zajímavá automobilová videa z celého světa.
Odpovědět
Uživatelský avatar
M.Z.
Letec
Příspěvky: 5762
Registrován: úte 28 srp 13:23
Bydliště: FM

Re: Onboard videa

Příspěvek od M.Z. »

honziss píše:Corners.cz se Suprou v alpach: https://youtu.be/4Jxjwb6D9ng

...ale ten dvoubarevnej interier je za me hnusnej kyc.
Tam není žádný provoz? Ani jedno auto nepotkal
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Uživatelský avatar
M.Z.
Letec
Příspěvky: 5762
Registrován: úte 28 srp 13:23
Bydliště: FM

Re: Onboard videa

Příspěvek od M.Z. »

Předseda píše:truck: takže tobě to příjde vlastně fajn mít tam ten stoupací pruh, protože můžeš jet uprostřed, chápu to dobře? no týýwoe

Pokud řidič myslí dostatečně dopředu, tak se do levého vždycky nějak dostane. A pokud má o dost vyšší rychlost, než pomalí nahusto nasáčkovaní vpravo, tak tam ani nezajíždí. Nevím, kde má daškam problém :-?
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Uživatelský avatar
Truck Daškam
Letec
Příspěvky: 2762
Registrován: pát 06 lis 22:10

Re: Onboard videa

Příspěvek od Truck Daškam »

Číčo: Ze stoupacího pruhu mě nikdo pouštět nemusí, protože nemám v něm za povinnost jet ;) Ta povinnost vzniká, pokud jedu pod 80

Předseda: Ano, proto ty stoupací pruhy tam jsou :-D Stejně jako má svou funkci připojovací nebo odbočovací pruh, svou funkci má i stoupací pruh
ež pomalí nahusto nasáčkovaní vpravo, tak tam ani nezajíždí.
Nejde o to, když jich je víc - stačí jeden. Jak jednou uberu (a je jedno jestli jich jede deset nebo jeden), už se znova nerozjedu (řekl bych, že z toho videa co jsem poslal to pozná i negramot) - což právě ten pruh eliminuje
A tím že bych ubral, tak by se děli dvě věci:
a) vznikala by kolona pomalu jedoucích vozidel v pravém pruhu
b) z této kolony by ti, co následně můžou jet rychleji, se cpali do prostředního, kde by výrazně (protože v kopci ze 40 na 90 se extra nijak rychle nedostane ani prázdný auto) zasahovali do ostatního provozu - a snadno i nebezpečně (proto dřív nešlo ze stoupacího pruhu vůbec vyjet a musel jsi jet na konec)
A oba úkazy co popisuju jsou k vidění třeba na D5 u Rokycan, kde stoupací pruh není - ale není tam ani takovej provoz, aby to dělalo problémy. Ovšem kdo tam musí ubrat, leckdy už musí zůstat v tom pravém a táhnout se za naloženým.

A třeba u Rudný je diamterálně fakt odlišný provoz... A fakt si nemyslete, že mě někdo pustí dřív, než budu muset sundat nohu z plynu :-D Naopak, každej ještě přidá, aby to stihl přede mě.
To je jako v tom videu s tím Transporterem - taky mě mohl pustit, ale neudělal to...
Chápeš to?
Uživatelský avatar
Truck Daškam
Letec
Příspěvky: 2762
Registrován: pát 06 lis 22:10

Re: Onboard videa

Příspěvek od Truck Daškam »

A jasně, že se dá změit ten pruh včas - ale jak tu někdo psal, když jich je víc za sebou... Jak velká musí bejt ta mezera, kdy nemusím mezi ně zajíždět?
Správně to má bejt tak, že předjedu auto - vrátím se do pravého. To, že za 100m jede další pomalejc není důležitý a mám jet vpravo a jeho předjetí řešit, až se k němu budu blížit.
Tenhle pruh mi právě umožnuje jet legálně dál a nemám za povinnost se vracet
Chápeš to?
Uživatelský avatar
GeneHawkins
Letec
Příspěvky: 2148
Registrován: čtv 09 srp 22:26

Re: Onboard videa

Příspěvek od GeneHawkins »

No, zrovna u kamčáku by mě zajímalo, jak může jet legálně mimo ten pruh...
prying
Autoškolák
Příspěvky: 69
Registrován: čtv 07 črc 20:43

Re: Onboard videa

Příspěvek od prying »

Není to tak, ze stoupají pruh musí použit auto jedoucí méně než 50 km/hod? V tom případě by kamcak dával normálně střední a všichni chytří by se hrnuli do levého, kde by se rychle naštosovali.
Uživatelský avatar
GeneHawkins
Letec
Příspěvky: 2148
Registrován: čtv 09 srp 22:26

Re: Onboard videa

Příspěvek od GeneHawkins »

Není. 80.
prying
Autoškolák
Příspěvky: 69
Registrován: čtv 07 črc 20:43

Re: Onboard videa

Příspěvek od prying »

Ano mas pravdu. je to 80.
Uživatelský avatar
ctrl_j
Letec
Příspěvky: 3775
Registrován: úte 09 dub 06:33

Re: Onboard videa

Příspěvek od ctrl_j »

V zasade bych souhlasil s tim co tu jiz bylo psano:
• vsechny triproudovky premalovat tak, ze nebudou existovat zadne pruhy pro pomala vozidla, ale regulerni tripruhove provedeni,
• tam kde triproudy konci premalovat tak, ze bude vzdycky koncit levy-nejrychlejsi pruh a prostredni a pravy zustanou prubeznymi (ano, vim, ne vsude to tak lehce jde).
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
Uživatelský avatar
Truck Daškam
Letec
Příspěvky: 2762
Registrován: pát 06 lis 22:10

Re: Onboard videa

Příspěvek od Truck Daškam »

No, zrovna u kamčáku by mě zajímalo, jak může jet legálně mimo ten pruh...
Sám jsi správně napsal, že ta minimální rychlost je pod 80 - prázdnej nebo pokud má 700hp jede nad 80 (i 90) bez problému. Ale rozpohybovat to znova (když člověk musí ubrat) už je horší - někdy i nereálné


ctrl_j
Jak jsem psal výše, u stoupacího pruhu odpadá povinnost se řadit mezi pomalá vozidla... Takovýto "támhle za 200m jede zase pomalej, nebudu se vracet" je za běžný situace přestupek.
A když se vrátím, může se stát, že se před nutností ubrat nedostanu zpět do prostředního....

Ale ono asi těžko to vysvětlovat někomu, kdo s tím nejezdí. Ty jsi třeba ohleduplnej - ale většina ne a většině je i za těžko uhnout do levýho volnýho pruhu.
Oni to možná nedělaj ani naschvál, oni prostě ani neví že ubrat "nesmím" nebo nesledujou okolí... Dyt ono stačí když někde zastavím s varovkama - kolik lidí za mnou přijede, postaví se za mě a čeká, až pojedu... Prostě ty varovky co jim blikaj do xichtu nevnímaj
Já to vidím u známé - ta jede 120 po dálnici, upřeně kouká před sebe... A jako abysi všimla u vozidla vpravo blinkru, došlo ji třeba že má uhnout nebo něco? To by byl pro ní nadlidskej výkon...
Naposledy upravil(a) Truck Daškam dne pát 09 črc 07:49, celkem upraveno 1 x.
Chápeš to?
Odpovědět