Onboard videa
Re: Onboard videa
Vyrušil si ho z jeho rozjímání o životě a to se musí nějak ohodnotit.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: Onboard videa
https://www.youtube.com/watch?v=PAvjkt6kVEg
já měl nedávno co dělat, protože tohle bylo potřetí běhěm 3 minut, doslova, je to v jednom videu z kamery a brzdy to už prostě neměly šanci dát.
BTW ten obraz je dost šílenej ne? Dokopávám se to reklamovat.
já měl nedávno co dělat, protože tohle bylo potřetí běhěm 3 minut, doslova, je to v jednom videu z kamery a brzdy to už prostě neměly šanci dát.
BTW ten obraz je dost šílenej ne? Dokopávám se to reklamovat.
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
Re: Onboard videa
tak to bych reklamoval především ty brzdy
Re: Onboard videa
Lopata je sice lopata, Brzdy mohou stát za prd, ale já bych reklamoval především v autoškole...
2.9T RWD
Re: Onboard videa
njn fakt sem doufal že se na to vysere. naivně
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
- Lachende Bestien
- Letec
- Příspěvky: 1986
- Registrován: sob 18 čer 15:13
Re: Onboard videa
Lidé jsou tvorové chybující - pak se nemůžeme divit, že si občas někdo splete brzdu s klaxonem.
Re: Onboard videa
+1retron píše:tak to bych reklamoval především ty brzdy
Takhle přece nejde fungovat. Já bych takhle poddimenzované brzdy netoleroval, ale když už bych s takovým autem jel, tak přece musím přizpůsobit tempo jízdy těm brzdám, abych nebyl vydán napospas takové situaci, jako ty.
Re: Onboard videa
tvl my asi každý koukáme na jiné video:
0:02 kamion bliká
0:04 je jasné, že přejíždí z pruhu do pruhu
0:07 přichází nápad ho podjet (139 na úseku s omezením rychlosti na 80? 100?)
0:08 zjištění že není kudy --> brzdy až na úrovni kamionu
M jede do poslední chvíle 140, začná brzdit až někde na úrovni kamionu, který se snaží podjet. Na zabrždění má cca 20 - 25 metrů (něco více než je délka kamionu). Brzdná dráha pro zpomalení ze 140 na 80 je 40 až 50m pokud vše funguje.
Na tom videu je špatně úplně vše. Nesprávný odhad situace, blbý pokus o vyřešení, pozdní reakce a nakonec stržení volantu do neznáma, kde mohli stát dělníci nebo být odstavená Tatra se štěrkem.
0:02 kamion bliká
0:04 je jasné, že přejíždí z pruhu do pruhu
0:07 přichází nápad ho podjet (139 na úseku s omezením rychlosti na 80? 100?)
0:08 zjištění že není kudy --> brzdy až na úrovni kamionu
M jede do poslední chvíle 140, začná brzdit až někde na úrovni kamionu, který se snaží podjet. Na zabrždění má cca 20 - 25 metrů (něco více než je délka kamionu). Brzdná dráha pro zpomalení ze 140 na 80 je 40 až 50m pokud vše funguje.
Na tom videu je špatně úplně vše. Nesprávný odhad situace, blbý pokus o vyřešení, pozdní reakce a nakonec stržení volantu do neznáma, kde mohli stát dělníci nebo být odstavená Tatra se štěrkem.
2.9T RWD
Re: Onboard videa
HondaMan: Jestli je to (i) na mě, tak tohle jsem záměrně komentovat nechtěl. Sám bych tu situaci určitě řešil jinak. Nicméně vyjádřit jsem se musel k těm brzdám, to mě točí. A vycházím přitom z tvrzení mattoneho, že byly kaput (byť při následném brzdění auto přece jen jakžtakž zpomaluje).